Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine sta pe auto 24 grade, vara-iarna. Au fost in masina 1-2-3-4 persoane (adulte), cam pe toate tipurile de vreme, dar nu am avut probleme.
    Daca este necesar, in momentul urcarii in masina, dau pe max (cateva zeci de secunde, pana se dezabureste calumea), apoi revin pe auto 24 grade.
    In ceea ce priveste luneta, am observat si eu, din prima, ca lamelele de dezaburire NU fac fata, si asta raportat la un logan 1 ph1.

    Comment


    • La clima aveti functia "vedere clara" cu care se dezgheata si dezabureste rapid parbrizul, luneta, lateralele fata si retrovizoarele exterioare. Prin apasarea butonului se porneste automat aerul conditionat si se dezgheata luneta spate (pag. 3.8 din manual).

      Din experienta proprie dezaburirea cu trei persoane in masina dureaza aproximativ 10 secunde. Dezghetarea o sa o vedem la iarna.

      Comment


      • Pai ăla este butonul "Max" e "vede clara"
        Attached Files
        Last edited by sadicu; 25 October 2017, 10:30.

        Comment


        • Originally posted by Amiralul View Post
          Anomalie maxima pe un Tce cu 67 de mii km la bord.

          Azi dimineata am pornit motorul la rece. Pornirea a fost in regula, am asteptat putin pana turatia motorului a scazut un pic sub 1000 rot/min, dupa care am cuplat tr I si am accelerat usor. Concomitent cu momentul accelerarii motorul a inceput sa mearga ff sacadat, am accelerat mai tare crezand ca o sa-si revina, dar mai tare tremura. Se auzea un zgomot ff urat, trosnituri.
          No.... bine zic....abia dupa ce am decuplat minusul de la baterie si-a revenit si am putut pleca.
          Am fost cu e la service si nu au gasit nimic in neregula. Acum merge perfect.
          Repet, motorul trosnea foarte tare, nu puteam merge cu masina.....
          Am experimentat si eu anomalia descrisa mai sus:
          - pornire usoara/ normala insa urmata de un mers sacadat al motorului la o turatie de relanti > 1000 rpm. Nu as zice ca motorul trosnea ci suna mai degraba a "mers in 2 cilindri", ca de tractor si f zgomotos. Parca se chinuia sa nu "moara" chiar daca avea peste 1000 rpm;
          - accelerarea parea sa nu amelioreze starea - mersul chinuit si zgomotul a persistat

          Am oprit motorul si la urmatoarea pornire imediata, totul a decurs normal fara nicio anomalie sau zgomot ciudat. Ulterior, motorul s-a comportat si se comporta normal ca in primele zile.

          Comment


          • Cam asa patesc si eu dar doar cand e cald. Acuma ca sunt 9 grade afara a inceput sa mearga super bine la pornire dimineata.

            Comment


            • Am inteles din postari anterioare si din alte topicuri ca nu se stocheaza nicio eroare in calculator, dar ce efecte negative pot fi asupra motorului aceste mers de "2cilindri" insotit de zgomotele de "tractor" ? Care ar fi cauzele ?

              Comment


              • Acelas lucru in patesc si eu
                Asa ca prefer sa las motorul sa mearga 1-2 min sau ii dau peste 3000 rot/min si isi intra in normal

                Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
                sigpic

                Comment


                • Din cate vad e un comportament general si nu are "leac"

                  Comment


                  • Originally posted by stoicanu View Post
                    Acelas lucru in patesc si eu
                    Asa ca prefer sa las motorul sa mearga 1-2 min sau ii dau peste 3000 rot/min si isi intra in normal

                    Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
                    Asa fac si eu acum. Vad ca de ceva timp merge perfect.

                    Comment


                    • In dimineata asta ma urc in masina dau cheie porneste, motorul merge 1 sec se opreste. Dau iarasi cheie merge 1 sec se opreste. A 3 oara la fel. Temperatura exterioara 2 grade. Noaptea a fost in jur de - 2.
                      Masina nu are inca 2 luni.
                      0.9tce.
                      Voi ati patit asa ceva?

                      Comment


                      • Pana la urma ai reusit sa o pornesti, altfel cheama platforma si dute cu ea la Deva.

                        Comment


                        • Eu am observat ca si cand e cald motorul oscileaza mult turatia...uneori scade turatia si apoi se accelereaza singura.... e foarte diferit motorul fata de 1.4....si nu in sensul bun, din acest punct de vedere.

                          Comment


                          • @aris86
                            A 4 oara am apasat putin acceleratia(un impuls) si nu s-a mai oprit motorul, dar nu este normal sa porneasca asa, doar nu este dacia 1300(sau inca este?)

                            Comment


                            • anul trecut am patit asa ceva.la pornire era pe modulul ECO.am dat 3 chei si degeaga.am dezactivat modulul ECO si totul a fost ok.aveam benzina de la Petrom in rezervor,am trecut pe Rompetrol si nu am m-ai avut probleme pana acum.

                              Comment


                              • Nu a fost modul eco activat, benzina este de la Lukoil, sunt curios maine dimineata cum va porni, se anunta - 6 grade.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google