Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am zis sa-l pun si aici.
    Am observat acum cateva luni scaderea nivelui de antigel din vasul de expansiune, iar dupa a doua completare era clar ca se pierde pe undeva. Am tot completat si urmarit sa vad pe unde curge dar pierderea era de mica amploare si cat a fost cald nu s-a vazut absolut nimic, motorul era uscat, sub masina nu ramanea pata. Noroc ca mi-a venit vremea rece si umeda in ajutor.
    Asa ca azi s-a schimbat piesa defecta si anume carcasa corp termostat
    S-a schimbat si antigelul desigur, oricum a trebuit scurs aproape tot si era deja momentul, adica 4 ani de la ultimul schimb.

    Comment


    • Aia e cutie ieșire apă și dacă e cazul, se schimbă doar garnitura (vreo 25ron), aia veche(maro) își pierde elasticitatea, aia nouă (neagră) e din alt material.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Cum spui tu t0rquemada , eu am schimbat garnitura lu' pește cu tot cu corp carcasa sau cutie de apa sau whatever....
        Deranjul, adica antigelul scurs pe motor e mai mare decat lucrarea in sine!
        Last edited by DannyMC; 15 January 2023, 18:42.

        Comment


        • Problema cunoscuta si din pacate destul de des intalnita si la alte modele Dacia \Renault, cam la 4-6 ani garnitura de prim montaj cedeaza, si chiar daca termostatul si senzorul temperatura sunt OK de obicei in service se schimba corpul cu totul ...

          PS: si asa este, mai mare "deranjul"
          Last edited by Gil26; 15 January 2023, 18:42.

          Comment


          • Nu curge nimic dacă se scoate parțial antigelul, adică vreo 2,5L, înainte de a umbla acolo, în rest fiecare face ce/cum vrea.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Intrebare... garantia acopera aburirea interioara a stopurilor? Am 5 ani garantie, acum am trecut in anul 4 de garantie...

              E vreo problema ca se fac asa? Farurile vad ca sunt ok...
              Attached Files

              Comment


              • S-a mai discutat asta, mai ales in ultima vreme si in special la modelele mai noi Dacia \Renault, producatorul s-a acoperit cu asta (sau ma rog a "aburit-o"), considera ca este ceva "normal", vezi si in manualul de utilizare al masinii (la toate modelele scrie asta).

                PS: m-am uitat si eu foarte atent la Sanderica, inca de acum cateva luni cand am citit astea pe forumuri, mai ales ca a si fost "vreme propice", nu am vazut si nici nu are problema asta "tehnica" ...
                Last edited by Gil26; 15 January 2023, 22:18.

                Comment


                • LE: la partea asta din manualul de utilizare m-am referit (iar la ”ce trebuie sa faceti”: nimic ):
                  Attached Files

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    Aia e cutie ieșire apă și dacă e cazul, se schimbă doar garnitura (vreo 25ron), aia veche(maro) își pierde elasticitatea, aia nouă (neagră) e din alt material.
                    Cod pentru garnitura ? Sau unde as putea sa o gasesc ?

                    Comment


                    • Salut, codul este acesta: 110624453R

                      ​Găsești și la piese auto Arges, mai multe magazine.
                      Spor!

                      Comment


                      • Sakutare!
                        Pentru colegul Maskatu: am patit si eu sa se abureasca unul din stopuri in perioada de garantie, s-a dovedit ca nu era stans bine, din portbagaj ai acces la un surub din plastic de care se strange mai bine.
                        Mai intai, dai jos farul, verifici daca intr-adevar garnitura a fost stramba, apoi sufli cu un compresor, asezi stopul cu grija la garnitura si strangi de acel surub din plastic.
                        La mine au trecut 2 ani de atunci si nu s-a mai umezit ptrin interior.
                        Bafta!

                        Comment


                        • Salut. Multumesc. S-a uscat intre timp, nu am mai vazut sa fie aburit. Ce-i drept stopurile au fost date jos de cel putin 2 ori. O data cand am revopsit bara si inca o data cand am avut de indreptat niste indoituri de la aripile spate la PDR.

                          Ca tot scriu.... sa fac si un update.

                          Am implinit 50.000 km , in mai anul asta masina face 4 ani. In perioada asta am avut probleme doar cu nenorocitul de sistem de racire. Cand inca mai aveam numerele rosii am schimbat teava de tur, apoi dupa inca vreun an am mai completat cu inca 100 de grame, apoi am mai facut 1-2 verificari si au zis ca e ok desi mie mi se pare ca vara pe canicula baga foarte greu rece. Insa anul trecut am convins service-ul si mi-a schimbat senzorul ala de la picioare, si parea sa fie mai ok.

                          Senzorul nou, freon "la linie", fara pierderi deci... sistem prost. In rest am mai schimbat placutele de frana, asta pe la 40.000 km, erau aproape fier pe fier ). Si cam atat... masina merge foarte bine, in Bucuresti cel mai putin am avut -8 grade si a pornit aproape la sfert.

                          Cu ce mai am probleme.. vopseaua, foarte foarte proasa. S-a maruit din lac cam cat unghia, pe plafon, cum am mai vazut la daciile vechi de 10-15 ani, ceea ce mi se pare nasol. Garantie la vopsea nu mai am, ca era doar 3 ani parca. Iar aia coroziva care este de 5-6 ani, nu ma ajuta ca nu a ruginit nimic...

                          Am ramas fara capace de vreun an (mi le-au furat, in Bucuresti este sport national) si am pus niste panarame de 50 de lei pe care nu le-ar lua hotii nici daca le-ai da de pomana. Am ramas si fara sigla de la radiator, dar nu in RO, ci in afara ....

                          Astept in mai revizia de 4 ani (am 5 ani fara griji) si am inteles de la colegi ca tot ce scrie in fisa de intretinere (curele, lichid frana, racire, bujii etc) va fi "moka", asadar ma bucur pentru ca am ales pachetul asta. Nu de alta dar am dat doar 2700 lei iar dupa calculele mele, cele 5 revizii m-ar fi costat peste 5000 lei.
                          Last edited by Maskatu; 15 February 2023, 11:57.

                          Comment


                          • La 103000km am început să simt bătăi la plecare, pe asfalt în mers, pe drum neasfaltat. La rotirea volanului nu se simte. Mi-au schimbat o bieleta, fără rezultat. M-am dus înapoi la service dacia, au constatat că e de la caseta de direcție și că e o problemă de fabricație legată de ceva presiune a uleiului la servo (nu prea mă pricep la mecanică) la pornitul motorului. Acuma, eu deja am dat comanda pt un logan nou, o să dau mașina pe buyback cam în mai, iunie, când se va livra mașina și sincer în afara de revizie nu aș investi fără rost în loganul acesta. Doar că fac până în mai cam 5000km.
                            Mi s-a zis că problema nu e mare, că numai eu o simt și că pot umbla așa cu mașina liniștit. Într-adevăr când băiatul de la service a testat mașina pe drum nu bătea nimic.
                            Cam cât ar costa reparația respectivă (prețul la o casetă nouă e de 3000 lei la dacia, pe pieseautoarges.ro 1500), manopera?
                            Ați mai pățit probleme de genul?

                            Comment


                            • La buyback cât ai primit pe ea?
                              Nu are rost sa mai investești în ea.

                              Comment


                              • 7000 euro, contractul de vânzare cumpărare se face din momentul ce se poate plăti mașina (parcă după ce intră în producție)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google