Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dar depinde de dealer, la Ciuc mi-au oferit 5500, la Odorhei 7000.

    Comment


    • Intrebare, este vreun mod in care pot strange eu scaunul la sofer sau trebuie mers in reprezentanta sa se ocupe ei? Are un joc destul de pronuntat. Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic

      Comment


      • Pentru LoganII scaun fata (sofer) vezi doar ca ex si atasat (si cupluri de strangere), poate te ajuta (sau pe alti colegi):
        Attached Files

        Comment


        • Multumesc foarte mult!

          Comment


          • Originally posted by Onixer View Post
            Intrebare, este vreun mod in care pot strange eu scaunul la sofer sau trebuie mers in reprezentanta sa se ocupe ei? Are un joc destul de pronuntat. Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic
            Sigur sunt suruburile slabite ?

            E foarte posibil sa fie vechea problema de garantie in care se inlocuiesc sinele pentru ca de acolo provine jocul, nu din suruburi.

            Comment


            • Colegul referitor la joc a scris doar ca ”Are un joc destul de pronuntat” dar nu a precizat ce fel de joc are scaunul, fata-spate, spatar fata de sezut, lateral, etc., iar pentru garantie trebuie indeplinite anumite conditii, depinde si de reprezentanta, de cauza problemei, daca este acoperita de garantie, etc., jocurile pot avea cateva cauze ex sinele (asa este, destul de des intalnite), mecanismul de reglaj pe inaltime (mai ales in pozitia de jos are joc mare fata-spate datorita constructiei), mecanisme, strangeri, etc... de aceea cred ca sunt necesare mai multe detalii despre acest joc si desigur facute cateva verificari pentru a vedea care este ”buba”.
              Iar probleme cu scaunul soferului au fost mai ales la L90 (chiar cu rechemari) dar si cateva la L52, si pe aici au fost cateva discutii despre asta, ex si in topicul acesta: https://www.loganclub.ro/forum/forum...69#post2277269
              sau aici (postul # 4379 pag. 292): https://www.loganclub.ro/forum/forum...82#post2385382
              sau la L90 (chiar daca sunt diferite unele probleme pot sa fie asemanatoare): https://www.loganclub.ro/forum/forum...44#post1281744
              ori aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...greu#post17266
              (cred ca link-urile se pot accesa mai usor delogat)
              sau schimbat scaune la Stepway: https://www.loganclub.ro/forum/forum...n-ii#post59098
              un tutorial la L90 https://www.youtube-nocookie.com/emb...feature=oembed

              dar si pe celelalte forumuri (la unele nu se poate pune link)

              Pentru un LoganII mai atasez doar ca ex o captura cu codurile OE dar desigur ca acestea trebuie verificate pe baza seriei VIN.
              Attached Files
              Last edited by Gil26; 25 February 2023, 09:52.

              Comment


              • Originally posted by Midnighte View Post

                Sigur sunt suruburile slabite ?

                E foarte posibil sa fie vechea problema de garantie in care se inlocuiesc sinele pentru ca de acolo provine jocul, nu din suruburi.
                Intr-adevar, sina pare cea de unde apare jocul. Prezinta un risc real din punct de vedere al sigurantei sau este mai mult un inconvenient?

                Comment


                • Depinde daca iti place sa te misti in fata cand pui frana mai sanatoasa si mai apoi in spate cand masina s-a oprit; fix ca intr-un balansoar. Sau poate tu ai alta pozitie in scaun care nu permite sa se intample chestia descrisa de mine.

                  Comment


                  • La un Logan 2 1.5 dci 2017, euro 6 apare pe CLIP codul DTC049AF5-cod care mă sâcâie de ceva timp. Apare și mesajul ,,Recirculare gaze de eșapament joasă presiune. Diferență de buclă pozitivă." Am schimbat garnitura de la EGR (cea de tip sită), dar degeaba, tot apare codul. Trebuie făcută reinițializarea EGR după curățarea lui sau numai la EGR noi se face? Mulțumesc!

                    Comment


                    • Intrebare: Cand este frig afara, sa zic de la 4-5-6 cu plus in jos, cand o pornesc, pana se incalzeste, pute in spate la esapament si scoate ... abur cred. Ulei nu pare sa consume, nici antigel. Uleiul ce-i drept are 12k km si este negru tuci, dar astept revizia de an din mai. Dupa ce se incalzeste nu mai are nimic, dar la inceput, miroase groaznic a dacie deaia veche.

                      Comment


                      • Eu am Clio 0.9 TCe dar comportamentul descris este similar, nu consumă ulei și nici antigel iar uleiul este negru începând cu 4-5000km de rujaj preponderent în oraș. Ce pot să îți spun este că am observat diferențe de comportament între benzina de la diverși furnizori. Eventual, încearcă să alimentezi de la altă benzinărie data viitoare și vezi dacă obții rezultate diferite.

                        Comment


                        • Salut,
                          poate cineva sa ma ajute si pe mine cu un raspuns la distanta dintre flansa si oala,daca este ok?
                          Am vorbit cu mai multe persoane si parerile sunt impartite.
                          Ca si simptome,atunci cand opresc la semafor se aude un scartait.
                          De asemenea,aveti idee la ce as putea sa ma uit daca a crescut consumul?Media din bord ajunsese la 12 l,acum vad ca a inceput sa mai scada,a ajuns undeva la 7l %.Nu am nici un fel de eroare in bord,masina merge normal,bujiile au fost schimbate anul trecut,reviziile filtre ulei facute la timp.
                          Multumesc.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Scârțâit de frane(disc-plăcute) și consum (anvelope uzate-dezumflate).

                            Comment


                            • Ce se vede in poza este ceva normal, acel spatiu se modifica in functie de pozitia rotilor (virate stanga/dreapta).
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Subscriu, flansa din poza are doar rol sa tine amortizorul atarnat cand nu mai exista sarcina pe el (ridicare pe cric).
                                Zgomotul poate proveni de la rulmentul de sarcina, dar pana la el de verificat altele.
                                Last edited by Silica; 19 April 2023, 14:37.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google