Accesorii Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am gresit cu autostrada, caz real pe drum national, cu o placa de OSB care a "zburat" din remorca.
    Concluzia este ca nu ajunge autorizarea RAR, riscul este mare pentru anumite componente, si nu isi asuma nimeni asta. Nu ai dreptul sa scrii in fisa tehnica ca este pentru "Dacia model....." fara ca cei din fabrica sa-si dea acordul.
    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
    Last edited by oti_007; 28 August 2015, 22:46.

    Comment


    • Meștere confunzi niște accesorii(deflectoare aerodinamice montate sub mașină) proiectate/montate/vândute de Dacia cu cele aftermarket cu/fără omologare.

      Deflectoare aerodinamice montate sub mașină(bărbița, roți față, podea spate) le poți monta și singur, chiar mai bine decât fabrica - demonstrează că nu au fost pe mașină.

      Deflectoarele pentru apă pentru parbriz(alea ce se bagă sub chedere și mai au și bandă adezivă) nu sunt produse de Renault și nici de Dacia, dar au omologare pe Rusia.

      Cazul tău real
      Sunt 2 probleme:
      1. dacă eu tractez o remorcă cu atelaj omologat într-o remorcă omolgată dar eu nu ancorez corespunzător încărcătură ce treabă are Dacia sau producătorul remorcii?
      2. tu care vezi că ai în față o mașină cu atelaj de ce nu păstrezi distanța regulamentară?

      Mai e necesar să precizez că dacă mergi cu remorca viteza legală e cea permisă pe acel tronson minus 10kmh?

      În România omologarea RAR "bate" orice TUV, GOST, ISO etc.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Bine, ai dreptate. Atunci, ca idee de afacere, de ce ai nostrii romani, "cei mai inventivi de pe glob, destepti, etc" se spune, nu produc accesorii pt Dacia, ca Loganuri sunt destule pe drumuri. Suntem obligati sa luam paravanturi, protectii bara portbagaj, deflectoare si tot felul de maruntisuri facute in Polonia, Ungaria, Germania la preturi pt cei cu salarii din UE.

        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

        Comment


        • E mult de discutat pe scurt o combinație dintre "miorita" și "să moară capra vecinului". Românii visează multe dar nu scot și banii pentru acele vise (vezi seria SL10).
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Suntem prea saraci pentru lucruri ieftine. Vrem ca Dacia sa ofere ( atat masina cat si firma in sine ) lucruri pe care le vedem pe alte masini ( calitate, accesorii, servicii etc. ). Daca le-ar oferi, Dacia nu ar mai costa cat costa acum, ci ar costa aproape cat acele masini fata de care facem comparatie. Si cine ar mai cumpara Dacia atunci ? In plus de asta, cine cumpara acele masini fata de care tot facem comparatie cu acele accesorii si optiuni, NOI ?
            Ne tremura mana sa dam banii pe piese de calitate ( de origine sau nu ), indiferent de marca auto pe care o detinem si cautam tot timpul ce e mai ieftin, ca apoi sa dam vina pe orice, mai putin pe noi, ca suntem zgarciti...
            Vorba lui t0rque - editie aniversara SL10 - prea scumpa dom'le ! ATAT SA DAI PE O DACIA ?!
            Dacia a ramas in mintea multora ca o masina ieftina si va ramane asa, indiferent de ce va avea pe viitor...

            Comment


            • Originally posted by oti_007 View Post
              Bine, ai dreptate. Atunci, ca idee de afacere, de ce ai nostrii romani, "cei mai inventivi de pe glob, destepti, etc" se spune, nu produc accesorii pt Dacia, ca Loganuri sunt destule pe drumuri. Suntem obligati sa luam paravanturi, protectii bara portbagaj, deflectoare si tot felul de maruntisuri facute in Polonia, Ungaria, Germania la preturi pt cei cu salarii din UE.

              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
              ca si orice roman esti dotat cu darul constatarii si al sentimentului de neputinta...dar si fara a intelege cum functioneaza o piata libera... nu te opreste nimeni sa faci deflectoare de vant daca ai descoperit ca e o paine de mancat pe piata asta... dar te asigur ca sunt deja multi prezenti pe piata asta si nu cred ca tu o sa reusesti sa fi mai bun si mai competitiv.... tu inca incerci sa iti dai seama care-i treaba cu globalizarea... pe mine chiar nu ma intereseaza unde sunt facute piesele atat timp cat sunt de calitate, accesibile si ieftine...
              RTFM

              Comment


              • Nu am sentiment de neputinta, sunt ofticat pe altii care au acces mult mai usor la accesorii si alte "prostioare" diverse (Logan/Sandero2) pt toate buzunarele, asa cum era pe la noi in anii 90.

                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

                Comment


                • Petru protectia usilor contra zgarieturilor produse de neatentia altora la deschiderea lor, exista ceva?!

                  Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Da, dar nu la noi, în plus arată ca dracu`.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      Da, dar nu la noi, în plus arată ca dracu`.
                      Mersi

                      Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Originally posted by planetara View Post
                        Aveti o fixatie pe acea cotiera incomoda si fara spatiu de depozitare .
                        Am vandut si eu modelul vechi de coriera de la logan 2 , si nu l-am recomandat chiar deloc.
                        Nu va- ti intrebat de ce oare au schimbat modelul ....
                        Solutia ar fi cotiera de duster cu suportul din tabla.
                        Pentru depozitare am torpedo, portbagaj si o cutie de 320L pe plafon.
                        Ma intereseaza la cotiera sa fie mica, discreta si finuta cat sa-mi pun cotul pe ea, de preferat cu cadru metalic pentru rezistenta mai buna, iar primul model se incadreaza in cerinte. N-am nevoie intre scaune de o hardughie cat o minge de plaja.

                        Mai ai la vanzare primul model?
                        Ceva poze/detalii despre cotiera de Duster cu suport din tabla? Se potriveste pe Sandero?

                        Merci!
                        Last edited by epuru; 31 August 2015, 11:56.
                        Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156

                        Comment


                        • Originally posted by sorin74ivn View Post
                          Petru protectia usilor contra zgarieturilor produse de neatentia altora la deschiderea lor, exista ceva?!

                          Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
                          speranta in bunul simt al celorlalti sau polish sau folie protectie caroserie (PPF)
                          Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                          Comment


                          • Asta cu bunul timt e greu in tara asta!!

                            Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Bandouri de stepway sau de rusia daca nu ma insel. Sau folie transparenta.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google