Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu, dar asigura-te ca pui repere de origine (filtre ulei si aer).

    Comment


    • Da, de origine vreau sa pun filtrul de ulei iar de ulei nu stiu ce are in ea ,presupun ca Dacia Oil dar o sa pun ceva mai bun ,nu m-am hotarat inca ce. Filtrele celalalte le las sa le schimbe ei la 20.000.
      Last edited by ifratos; 13 April 2017, 08:58.

      Comment


      • Originally posted by ifratos View Post
        Da, de origine vreau sa pun filtrul de ulei iar de ulei nu stiu ce are in ea ,presupun ca Dacia Oil dar o sa pun ceva mai bun ,nu m-am hotarat inca ce. Filtrele celalalte le las sa le schimbe ei la 20.000.
        Cam asa procedez si eu. Schimb uleiul din 10 in 10 mii de km. O data acasa, in regie proprie, o data la reprezentanta pentru istoric si verificarile pe care mi le mai fac ei extra.

        Nu se prinde nimeni atat timp cat folosesti filtrele recomandate.

        Comment


        • Salut am 0.9 tce
          Am bagat la 16800 km primul schimb ulei Elf evolution 900 sxr 5w40
          Am pus gpl la 15000 km
          Pe la 17000 am vazut eu ca scoate fum negru la pornire si pe acceleratie pana se incalzeste motorul apoi nu si nici pe gaz nu scoate
          Sa fie cauza uleiul?
          Dea 15000 cand am montat gaz si pana la 17000 nu a scos pe benzina zic ca pe gaz nu da fum!?
          La reprezentanta a zis ca este 200 lei test pe calc si ca a mai fost cineva si nu sa gasit nimic in neregula
          Au zis sa incerc sa schimb combustibilul
          Voi ce parere aveti?
          A mai patit cineva?

          Comment


          • Care combustibil sa schimbi ?
            E cel ma probabil sa fie normal acel fum
            Parametri de injectie se adapteaza pe GPL iar la pornirea pe benzina e posibil sa fie putin pe langa


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            sigpic

            Comment


            • Încearcă sa mai mergi și pe benzina. În timp nu o sa îți mai plece la prima cheie dacă mergi numai pe gaz. Te mai poți duce și unde ti-ai montat instalația sa mai pună calculatorul pe ea dar momentan nu cred ca este cazul.

              Comment


              • Revizie 4 ani

                Salutare!
                La al meu Sandero 0.9 urmeaza sa-i fac revizia de 4 ani in iulie.
                Ducandu-ma in service cu masina (nu mai functiona claxonul si i-au schimbat maneta), au tinut sa-mi aminteasca de aceasta revizie. I-am rugat sa-mi spuna cat va costa.
                Am ramas stupefiat de pretul aflat si i-am anuntat ca este foarte posibil sa renunt la garantie (beneficiez de garantie extinsa).
                Masina are aproape 35 de mii de km si, pana acum, i-am facut reviziile la Caremil, Iasi, intrucat de acolo o si cumparasem.

                Motivele pentru care am scris aceasta postare sunt:
                1. Sa va intreb daca sunt eu cu capul sau e oarecum firesc acest pret.
                2. As dori sa va mai intreb daca merita sa cumpar de la magazinele online (consacrate) aceste produse, apoi sa apelez la un service pentru a-mi face revizia.
                3. In baza facturii pentru produse si a actelor obtinute in service, cei din reprezentanta sunt obligati sa-mi certifice ca am revizia facuta?

                A, mi-au spus ca acel kit de accesorii costa mult si ca acela se schimba fie la 60 de mii de km, fie la 4 ani.

                Va multumesc!
                Attached Files

                Comment


                • O amărăciune de kit de accesorii, peste 800 lei.
                  Un ulei cel mult mediocru la preț de M1.
                  În final, un deviz de peste 1500...pt niște fleacuri, dacă tragem linie.

                  Cat mai ai garanție, 1 an?
                  Din calculele tale, la ce suma totala ajungi dacă o faci în regie proprie (piese OEM + service - altul decât reprezentanta)?
                  Dacă diferenta e în jurul procentului de 50%, eu unul nici n-as mai sta pe ganduri.

                  Și ca sa-ti faci o idee de ce preturi nesimțite practica reprezentantele, eu am schimbat de curand:
                  - toate amortizoarele împreună cu flanșe, rulmenți, cupele și protecții
                  - kit ambreiaj (placa de presiune, rulment și disc de ambreiaj)
                  - garnitura galerie evacuare
                  - 2 bucșe de la levierul schimbătorului de viteze
                  - bieletele antirului;
                  - geometrie auto

                  Absolut toate reperele inlocuite sunt OEM.

                  Prețul total (piese + manopera), inclusiv geometria, a fost puțin sub 1400lei.

                  Știu ca reperele pt. Logan 2 sunt mai scumpe, dar totuși...
                  Last edited by Kojak; 23 April 2017, 19:37. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Din pacate cam asta e ,,scorul".
                    Parca in revizia de 4 ani este inclusa si schimbarea lichidului de frana, lichidul de racire, curatare sistem aer conditionat si controlul lichidului refrigerent.
                    De preturile practicate de Dacia & Renault si adausurile lor comerciale (variabile dupa ,,fata" clientului) s-a mai discutat.

                    Comment


                    • Eu vad ca e ~700 de lei kitul accesorii, nu 800. Cam ala e pretul; sub 700 de lei nu cred ca il gasesti. Chiar nu e umflat, desi in reprezentante e cam scump.
                      Documentati-va sa vedeti ce contine acel kit amarat, dupa aia vorbiti.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • 700 este pretul fara TVA. Deci, 840 este pretul cu tot cu TVA. Horor!
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Acel kit nu îl gasesti mai ieftin
                          Poate cu maxim 60 RON


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Ma corectez
                          Am gasit mai ieftin pe net
                          Acum ceva vreme cand am cautat nu am gasit
                          Eu l-am schimbat la 60.000 km fortat de garantie
                          De atunci nu l-am mai schimbat
                          Are 145.000 km efectuati


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Last edited by stoicanu; 23 April 2017, 20:21. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            Eu vad ca e ~700 de lei kitul accesorii, nu 800.
                            Nu prea le ai cu "cititu' " facturilor, devizelor estimative, alea-alea...
                            Tu din buzunaru' lu' matale, ce platesti, pretul FARA tva, sau CU tva.

                            Comment


                            • Depinde. Persoane juridice sau fizice.
                              Hai sa-i spunem...neatentie, ca ti-e mai comuna formularea.
                              Scuze oricum.
                              Chiar ma miram, dupa ce am cautat un pic preturile, ca n-au adaugat nimic aia din reprezentante.
                              Asa cum am mai spus, in marea majoritate a cazurilor, 700 e pretul.
                              Se poate cumpara on-line, kit de origine; daca se monteaza in service autorizat dacia, beneficiaza de toate aspectele garantiei. A piesei, manopera service-ului si a masinii.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Dacia cere un Certificat de garantie tipizat ceea ce multe service-uri nu îl au


                                Sent from my iPhone using Tapatalk


                                Ceva de genul
                                Am dus munca de lamurire o luna de zile
                                Si tot nu am scos-o la capat
                                Au schimbat lantul de distributie la un 0.9
                                La schimbarea lantului pe garantie prevede si schimbarea accesoriilor împreuna cu cureaua de transmisie
                                Toata operatia nu a costat nimic la inceput
                                Dupa 3 saptamani dupa ce au trimis piesele schimbate la uzina am primit un telefon prin care imi cereau certificatul de garantie al accesoriilor
                                Mentionez ca acel kit a fost schimbat in alt service decat Dacia piesele fiind de origine
                                Bine inteles acel service nu avea acest tipizat de garantie
                                Asa ca a trebuit platit kitul



                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Last edited by stoicanu; 23 April 2017, 21:33. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google