Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtrul de habitaclu are capac cu șuruburi și cleme - poziție nasoală, dar mai ușor ca la x90.
    Filtrul de aer se schimbă într-un minut cu tot cu suflarea carcasei cu aer comprimat( doar la TCe și dCi)
    Filtrul de ulei la TCe e sub motor, trebuie dat scutul jos și așteptat să se răcească (protecția muncii), apoi curățat paharul (filtrul e cartuș).
    Filtrul de ulei la 12 și dCi acces facil, schimb rapid

    Filtrul de motorină: pentru acces trebuie demontate ceva repere - nasol.

    Dar altfel o revizie e ca la F1 - 10 minute... și marmota învelea ciocolata
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      Filtrul de motorină: pentru acces trebuie demontate ceva repere - nasol.
      Şi cu toate acestea timpul normat este mai mare la 1,2 16v, chiar dacă nu are filtru de motorină.

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        Filtrul de habitaclu are capac cu șuruburi și cleme - poziție nasoală, dar mai ușor ca la x90.
        Filtrul de aer se schimbă într-un minut cu tot cu suflarea carcasei cu aer comprimat( doar la TCe și dCi)
        Filtrul de ulei la TCe e sub motor, trebuie dat scutul jos și așteptat să se răcească (protecția muncii), apoi curățat paharul (filtrul e cartuș).
        Filtrul de ulei la 12 și dCi acces facil, schimb rapid

        Filtrul de motorină: pentru acces trebuie demontate ceva repere - nasol.

        Dar altfel o revizie e ca la F1 - 10 minute... și marmota învelea ciocolata
        Sa vezi chinuiala la filtru de ulei la 1,6 16v, tot cu scut jos, baga mana pe dedesubt si altele.
        Lasa marmota sa inveleasca ciocolata. Filtru benzina la 16v se schimba la 60k km, aici am bonus time. Dar la restul e aceeasi marmota stai linistit.
        Cand stii ce trebuie schimbat, iti cunosti masina, si ai putine cunostinte mecanice, ii pui pe baieti la treaba de nu mai comenteaza unul.

        Comment


        • La TCe filtrul de benzină se schimbă la 120.000Km, iar distribuția nu se schimbă lanț.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • daca "mesriasu" are doar 2 viteze (incet si tiptil), atunci este explicabil timpul acesta de 3,3 ore manopera
            Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

            Comment


            • Chiar nu intelege nimeni ca aste sunt norme standard la toate atelierele de reparatii auto..
              La mine revizia a fosta gata in 45 min cu placute si stand de franate dar legea ii obliga se factureze ata cat are normativuk fiecare lucrare in parte.

              O stire veche dar interesanta.
              Ştiri de ultimă oră, disponibile online. Gândul iti ofera ştiri externe si interne în timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.
              Last edited by stoicanu; 28 November 2014, 00:25. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • Stiam ca exista un nomenclator cu timpi de service pentru fiecare lucrare si ca iti factureaza in functie de acel nomenclator nu in functie de timpul propriu-zis care s-a lucrat la masina.

                Comment


                • Originally posted by Archangel80 View Post
                  Sa vezi chinuiala la filtru de ulei la 1,6 16v, tot cu scut jos, baga mana pe dedesubt si altele.
                  ...
                  Asa scrie in manual. sa dea scutul jos, scoate filtrul tot pe jos, masina sus pe rampa... eheee... lucru draq...
                  Stii cum se scoate pe sus cu o cheie potrivita ? In 5 minute e si montat cel nou la loc.
                  Scuze off topic ,dar daca tot veni vorba ... spun si eu ...Ca n-am obiceiul sa dau prin service niciodata... nici macar la reviziile de garantie...

                  Comment


                  • Originally posted by bogdan_cr View Post
                    Stii cum se scoate pe sus cu o cheie potrivita ? In 5 minute e si montat cel nou la loc.
                    La fel se schimbă filtrul de ulei şi la Diesel.

                    Comment


                    • La TCe 0,9 sau 1,2 trebuie deșurubat paharul (15) și înlocuite (13) și (14).
                      Ce se întâmplă dacă greșești: pierzi uleiul(foarte nasol) sau spargi paharul (nasol de 75euro).

                      Cunoștinte văd ca au toți, dar câti dispun macar de o cheie dinamometrică și un set de tubulare, asta ca să nu mai pomenesc de garaj cu "canal", Clip sau DDT.
                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by bogdan_cr View Post
                        Asa scrie in manual. sa dea scutul jos, scoate filtrul tot pe jos, masina sus pe rampa... eheee... lucru draq...
                        Stii cum se scoate pe sus cu o cheie potrivita ? In 5 minute e si montat cel nou la loc.
                        Scuze off topic ,dar daca tot veni vorba ... spun si eu ...Ca n-am obiceiul sa dau prin service niciodata... nici macar la reviziile de garantie...
                        Daca zici tu, care n-ai obiceiul de a sta in service.
                        Nu a zis nimeni ca nu se poate, daca te chinui poti si din portbagaj sa scoti filtru de ulei, este vorba cum e mai comod, simplu, fara chinuiala a dreaqu, vb ta. Ca dureaza cu 20 de secunde mai mult nah....mai avem si pretentii cand nici nu asistam la revizie.
                        Scuze de off topic, dar ca tot veni vorba...spun si eu.

                        Comment


                        • Sigur, ai banu' pe tine dai la service, e mai comod asa... Dar poate unora le place sa se " chinuie " la masina personala , nu ?

                          P.S. uite prin portbagaj n-am incercat, bine ca mi-ai dat o idee..

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            La TCe 0,9 sau 1,2 trebuie deșurubat paharul (15) și înlocuite (13) și (14).
                            Clar este diferit faţă de ce ştiam până acum.
                            Mulţumim @t0rquemada pentru Info şi mai ales poza din manual.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              ...dar câti dispun macar de o cheie dinamometrică ...
                              Ai vazut tu vre-un mecanic de DaciaService sa foloseasca cheia dinamometrica ? Sau cheie unghiulara ? Nici nu site ce e aia... ( unghilara vorbesc ) aia dinamometrica a vazut in scoala aia de mecanici care se presupune ca a facut-o daca nu s-a calificat la locul de munca...
                              Toti care i-am vazut eu string la mina, de-aia nici nu calc pe acolo... de impresie buna ce am despre ei, nu ca pe la alte marci ar fi altfel... mecanicu tot mecanic ramine ...

                              Comment


                              • Da, la Autocobalcescu splai.(cine știe, o fi unicul din rețeaua Dacia care știe să folosească o chei dinamometrică)
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google