Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cred ca incepem sa deraiem de la subiect...
    Last edited by fallax; 28 February 2015, 17:07.

    Comment


    • Eu am pus STOP.....ma duc sa beau o bere.....
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Originally posted by Oti View Post
        simt o urma de frustrare si autosuficienta in tonul tau.....tabelul este recomandarea, estimarea Dacia a costurilor de intretinere pentru un Diesel, mie mi se par mici pentru anul 2015 raportat la venitul mediu.....eu nu ma plang de masina, am luat ce am putut, cu banii jos, daca vroiam sa fac credit, luam altceva, nu Dacia.......eu cred ca tu ai comentat aiurea......cred ca esti un amarat de bugetar, daca ai lucra in prestari servicii ce manopera ai avea pt schimbarea unui bec?
        Iar ai comentat prost! Crezi exact cat te duce capul! Iti trimit factura achitata integral, deci ramane EXACT cum ti-am spus anterior. Reprezentantii Dacia vor primi o nota: saracii din RO sunt multumiti de preturile din service-uri, iar aia care au se plang aiurea.
        Attached Files

        Comment


        • Si da sunt frustrat (din nefericire ai folosit un cuvant al carui inteles iti scapa), adica prin politica de lipsa de interes a producatorului Dacia sunt lipsit de un drept legitim de a fi aparat de producator de lacomia service-urilor. Pentru REVIZIILE PERIODICE si OBLIGATORII, ce mi le impune producatorul, si pe care am stiinta si capacitatea de a mi le face singur ca inginer mecanic, acel producator trebuie sa impuna si preturi care sa includa in revizie si schimbul de filtru de aer sau motorina (de ex) si nu sa le disjunga, asa cum procedeaza in prezent.

          In fond de ce cer productaorului pachet de service?! In anii precedenti Dacia avea pachete de service functie de motoare, model si nr. km un cost de 60 euro, pana in 87 de euro. Faptul ca a renuntat la ele ne lasa pe noi clientii descoperiti, si Dacia ar trebui sa stie ca prin controlul preturilor pentru REVIZIILE OBLIGATORII pentru pastrarea garantiei ar creste nu numai gradul de satisfactie al clientilor ci si longevitatea (fiabilitatea) autoturismelor.
          De ce creste longevitatea?! Prin folosirea de piese originale si service calificat autoturismul va deveni mai longeviv, ceea ce le va permite pe termen lung sa creasca ca marca.
          Promit ca daca Dacia nu va revini la pachete de revizie (care sa includa manopera si toate materialele), anul urmator cand voi mai cumpara un autoturism acela nu va mai fi Dacia ci Ford, produs tot in RO. In fond din 1966 familia mea tot a cumparat de noi autoturisme Renault si Dacia, poate dupa 50 de ani facem o mica schimbare!
          Last edited by Doru Rotaru; 28 February 2015, 17:47. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • @Doru Rotaru : Tabelele cu revizii* sunt puse pe forum de peste un 1 an, aveai tot timpul necesar să te informezi, unde mai pui că la prezentarea în reprezentanță(aveți doar 1 în Craiova?) îți face un calcul înainte de a "băga" mașina în hală și în pricipiu poți spune pas.

            * să zici merci, că au mai separat din operațiuni.
            Attached Files
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Slabe sanse
              Ori cum reprezentantele cam mor de foame
              Dupa cum ai vazut si factura pusa de mine si la alte service auto se prectica preturi destul de ridicate.
              Piesele de schimb au acelas producator ca la multe alte marci auto(ATE , Bosch, Man,) probabil de aici si preturi destul de ridicate




              Sent from my iPhone using Tapatalk
              sigpic

              Comment


              • Ce sa faci ? economie de piata, prima revizie o fac in Romania, a doua in Rusia, si a treia in Germania, sa fac o compartie la manopera, bineinteles la o reprez Renault, este voie sa o fac in orice stat? Problema nu este pretul, ci calitatea serviciilor oferite, bataia de joc cand ai o garantie..s.a.m.d. Nu poti impune tarifele (deja cred ca au un acord cu Reno, cu o marja min-max), cand ai cumparat masina nu semnezi un contract? citestel si ai sa vezi ca esti la mana lor, nu-ti convine? vinde cazanul si cumpara altceva unde patesti acelasi lucru......asa se lupta pentru existenta in Romania noastra draga......
                Last edited by Oti; 28 February 2015, 20:15.
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • E o problema reala pretul pentru ca alunga clientii din cele mai calificate service-uri ca resursa umana si SDV-istica. Nu mi-as dori ca in fata mea o masina cu reparatiile facute pe sant sa franeze brusc si din neechilibrarea franelor sa aiba o traiectorie ce imi pune viata in pericol. L-au ridicat, pretul, mai mult decat in Spania unde m-a costat o revizie doar 120 fata de 200 euro cat m-a costat in RO.
                  Merg pe mana lui Stoicanu care spune ca reprezentantele mor de foame adica, cu alte cuvinte, ne spune ca de aceea practica adaosuri nesimtite.
                  Torquemada, vad ca se bucura pentru disjungere nevrand sa-mi dea dreptate si nici sa inteleaga ca Revizia de 20.000 nu se poate face fara schimbul filtrului de motorina sau de aer, in fond pozitia Revizia de 20.000 km cuprinde obligatoriu o serie de operatii ce nu pot fi disjunse pentru ca nu sunt benevole, cum ar fi schimbarea filtrului de aer si cel de motorina.
                  Raman la parerea mea ca preturile din service-uri sunt nesimtite, atat la adaosurile practicate la piese cat si la manopera prin disjungerea unor operatiuni careintra obligatoriu in Reviziile obligatorii, iar pentru revizii vinovatul pentru aceste preturi nesimtite este chiar producatorul Dacia - Renault.

                  Torquemada, cunosc toate service-urile din Craiova, inclusiv patronii de la cele doua reprezentante din Craiova. La subinginerul Bondoc, care e patronul celuilalt service autorizat nu m-as duce nici batut dupa ce angajatii sai, in 1998, la o Dacie mi-au furat clapeta de soc.
                  Cu certitudine ca reviziile OBLIGATORII le voi face tot la Redac, daca sunt in tara, dar asta nu inseamna ca preturile nu sunt nesimtite, asta nu inseamna ca Renault nu ar trebui sa impuna preturi fixe pentru REVIZIILE OBLIGATORII.
                  Culmea e ca atunci cand mergi cu masini iesite din garantie sa le faci reviziile ai o reducere de 25% la acelasi Redac, de ex. Ceea ce ar insemna deja 150 euro fata de 200 la aceasi calitate si piese montate. Iata de ce spun ca Renault e cel care trebuie sa intervina si sa faca pachete de revizii cu preturi fixe.
                  Last edited by Doru Rotaru; 1 March 2015, 15:00. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Cum apare cineva nemultumit de pretul reviziilor, sariti si-i dati in cap.
                    Daca o reprezentanta moare de foame, sa faca loc la altul care stie sa managerieze o asa afacere, nu sa jupuiasca toti clientii.
                    In Romania doar monopolul aduce extraprofit, cum dispare, cum clientii au optiuni de servicii mai bune si mai ieftine, iar cel ce detinea monopulul ajunge jos de tot fata de cei noi care pornesc cu handicap.
                    Exemplu: Romtelecom s-a dus in cap la aparitia RDS, deh, niste pescari greci nu se descurcau cu un gigant al telecomunicatiilor daca aparea si concurenta.
                    Daca Dacia autorizeaza mai multe service-uri, de ce reviziile trebuie musai facute la reprezentante?
                    Last edited by mr.K; 1 March 2015, 18:38.

                    Comment


                    • Si eu m as bucura ca pretul reviziilor sa fie reglementat si plafonat de catre producator,dacia in cazul nostru,
                      Se apropie si la mine prima revizie, eu zic ca un pret decent ar fi de 350\400\500 de lei ,fara placute de frana, adica ulei,si cele 3 filtre, ulei, apa, si habitaclu, inclusiv manopera in banii acestia
                      Acum sa vad cat ma va duce revizia, voi reveni cu info

                      Comment


                      • Originally posted by stoicanu View Post
                        Daca se intampla sa ai probleme cu ceva pe la motor se vor lega de ori ce ca sa nu o rezolve pe garantie.
                        Si primul lucru va fi ca ai folosit piese neconforme.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Eu as merge pe ulei si filtre de la reprezentanta
                        Restul nu e problema (placute discuri etc)


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Asta era si ideea pe consumabile de reprezentanta (ulei filtre)...numai ca,exact cum spun si restu colegilor pretul platit la ei este fabulos..plus diferenta de pret dintre reprezentante .

                        Ex. daca te duci in militari ai un pret la dealer, daca te duci in berceni ai alt pret,in pipera la fel ...deci 3 reprezentante, 3 preturi diferite pentru acelasi concesionar.
                        970 ron revizie 20.000k fara placute doar consumabile prea pe fata
                        Pentru ce ?!

                        Ulei elf 5w30 dpf costa 150----190 pret decent
                        Filtru aer 40---70 ron
                        Filtru polen 60----90 ron
                        Filtru motorina 40----100 ron
                        Toate cu factura si certificate,vorbim de piese de origine(coduri de la colegul Torq.) nu after-market

                        Diferenta pana la pretul de reprezentanta este enorma ! Cat despre cariala de la Dacia....oricum cand apelezi la garantei trebuie sa fi pregatit cu ceva pastile de nerviiii si rabdareee..
                        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                        Comment


                        • Eu am dat 1150 cu placute la meridian vest, acelasi ulei (Elf evolution dpf)
                          My Ride sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Daca Dacia autorizeaza mai multe service-uri, de ce reviziile trebuie musai facute la reprezentante?
                            In cazul asta, se mai pastreaza garantia? Exemplu: am o problema, nu din vina mea, si vreau sa ma duc sa o rezolv. In acest caz, ma primeste reprezentanta pentru a-mi rezolva problema? Sau ma trimite la service-ul agreat Dacia unde am realizat revizia?

                            Comment


                            • Originally posted by Madutzu25 View Post
                              Eu am dat 1150 cu placute la meridian vest, acelasi ulei (Elf evolution dpf)
                              Era de asteptata, asta spun si eu preturile practicate de ei sunt exagerate,porma se plang ca mor de foame.
                              Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                              Comment


                              • Dacă te duci într-un service din lista asta nu vei avea probleme
                                Attached Files
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google