Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ti se pare mult? :-)

    Ridicat masina + Demontat/remontat roti + demontat/montat placute de frana. Mie deloc.
    Sincer, DA, mi se pare mult, aceasta operatie o face orice lucrător la vulcanizare , pe 15-20 lei, in cazul in care sunt comod si nu vreau sa ma murdaresc pe mâini. Stima si respect, pt cei ce aleg faca aceste lucrări in reprezentanta , dar sa spui ca 80 de lei e putin, la asa lucrare de amploare, nu denotă altceva, decat nivelul ridicat de trai la care a ajuns șoferul de Logan.
    Last edited by Silviu; 21 October 2020, 15:26.

    Comment


    • De ce zici asa, nivelul ridicat de trai?
      Poate nu toți vor sa dea bani pe mașină doar pentru "fală"!
      Sunt unii cu mașini de 30-40 mii de euro, și ei nu au după ce bea apă!
      Cunosc o grămadă de ăștia. Dacă ii ceri 100 de lei împrumut, mai bine ii tai un deget.

      Comment


      • alex1ioan am inteles. Daca ajungem sa comparam o lucrare facuta la o vulcanizare cu una de la un service autorizat RAR inseamna ca nu mai are sens polemica pe subiectul acesta.

        Daca nu-ti permiti sa platesti anumite operatii intr-un service inseamna ca nu-ti permiti intretinerea unei masini. O masina vine la pachet si cu serviciile aferente intretinerii ei. Intretinere bineinteles facuta in service-uri omologate ce isi asuma lucrarea respectiva si nu la o vulcanizare ce nu are dreptul de a face aceasta operatie. Dar pe cine intereseaza aceste aspecte ....

        Originally posted by oBED
        una e "asa se face" si alta e "asa e corect/se cere/rntr" . legal, nu ai voie sa lustruiesti/pasuiesti nimic pe drumurile publice.totul se face pe stand.
        Acum "lustruim" pe stand, parca trebuia doar test facut. Eu te-am rugat sa-mi explici care ar fi rezultatul testului pe stand imediat dupa montajul unor placute noi.

        In mod normal pe stand ar trebui simulate franari succesive lente (vreo 5-8) de la 80kmh la 40kmh, pentru un proces de rodare normal. In urma acestui proces placutele intra in parametrii maximi de franare. Abia apoi poti testa eficienta sistemul de franare.

        ~~~

        Eu am terminat cu off-topicul. Fiecare face cum doreste atata timp cat este legal ceea ce face.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Nu e vorba ca nu-mi permit (circulam cu bicicleta si stergeam 23 de ani de permis) , e vorba ca scoatem in relief doar lucrarile/reviziile cu cel mai ridicat pret(cele mai scumpe reprezentante) si ne si falim cu asta. Lucrarea la vulcanizare de multe ori e mai buna, decat la multi experti.. Baftă la revizii!
          Last edited by alex1ioan; 21 October 2020, 16:20.

          Comment


          • Originally posted by oBED View Post
            teoretic, in aia 83 de lei trebuie sa fie si un test de frane.
            Eventual un masaj

            Scuze pentru interventie, hai sa schimbam putin optica, cu precizari initiale: nu tin partea nimanui (!).
            Daca voi ati demara o afacere in acest sens, ma intreb cat ati tarifa? Stiind ca aveti de platit: hala, dotari, personal, instruire personal dispozitive, scule, autorizari etc etc etc...?
            Nu ofera nimeni servicii gratuite, totul costa, daca iti permiti!
            Masina nu este o investitie, este o cheltuiala.
            In urma cu multi ani frecventam cu incredere service=ul, cand am avut unele incidente demne de cascadorii rasului, precum si cand am realizat ca operatiunile nu se desfasoare la nivelul calitativ dorit de mine (si fundamentat tehnic!) am renuntat la ei.
            Cand ai autoturismul in garantie, e musai a trece pe la ei...Din mai multe motive.
            Stiu cazuri in care au avut probleme de coroziune si au fost respinsi, desi erau in interiorul intervalului de garantie, pe motiv de neprezenta la intervalalele de inspectie periodica, dedicate...Si este foarte corect, desi nu va convine, unora!
            Majoritatea operatiunilor le efectuez dupa prevederile manualului, inclusiv strangere de suruburi la cuplu...
            Cat priveste strict acest schimb de placute, in mod cert in service nu se efectueaza asa cum trebuie: sa cureti de praf, sa gresezi cu vaselina ceramica, sa cureti culisele si sa le gresezi si pe ele...etc
            Acesta este un exemplu...
            De curand ma uitam la un film cum se schimba un filtru de aer, la un auto Renault. Operatiune care nu necesita nici o scula, ci doar cca 4-6 secunde. O declipsare banala, extragere si remontare. Cost reprezentanta: 17 lei (!)

            Fiecare trage concluziile care se impun

            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • Originally posted by nelu_242000 View Post
              De ce zici asa, nivelul ridicat de trai?
              Poate nu toți vor sa dea bani pe mașină doar pentru "fală"!
              Sunt unii cu mașini de 30-40 mii de euro, și ei nu au după ce bea apă!
              Cunosc o grămadă de ăștia. Dacă ii ceri 100 de lei împrumut, mai bine ii tai un deget.
              Eu cunosc o grămadă care fac lucrarile numai in reprezentanta, dar mașinile lor zac in parcare, le scot doar la zile mari si însumează 1000 km pe an. Prefer să mă plimb de "economia" facuta ,sa ma bucur de mașina si nu ma consider un "sarantoc" daca incerc sa fac singur, sau caut alternative mai ieftine. Am spus si repet, respect pt cei care fac totul in reprezentante si nu se vaita(!), bv lor, fiecare cu convingerea lui , nu putem acționa toți la fel.
              PS: mecanicul din reprezentanta, în timpul liber , poate schimba plăcuțele si in curtea casei, la fel de bine, mult mai ieftin , dar fără ștampilă.

              Comment


              • Îi respecți (tu și cei din bisericuța veselă) pe cei care fac totul în reprezentanță, dar îi etichetezi ca fraieri că dau bani lor pe garanția lor.





                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Eu vad lucrurile așa: decât să schimb plăcuțele de frână la 20k in regie proprie, mai bine sunt eu atent cu frana, folosesc cât mai mult frana de motor, anticipez cât mai bine ce intenții au ceilalți participanți la trafic, daca nu este neapărat nevoie de frana, prefer să păstrez distanta și să iau piciorul din accelerație. In felul acesta am dus plăcuțele originale in 47k, mers 95% București, am plătit 80 și ceva de lei și am stat cu mâinile în buzunar. Mulțumesc!

                  Comment


                  • t0rquemada
                    Greșit si eu sunt inca in garantie, mai am 3 ani, dezaprob doar vaicareala pe forum, competitia care gaseste , mai scump si am oferit alternative totdeauna. E treaba fiecaruia ce face cu banii lui, nu am renuntat la garantie, dar nici nu schimb plăcuțele de frana la prima revizie si 10k km, ca asa mi-a sugerat nea mecanicul, n-am muscat-o nici la primul logan, stiu si eu cand ,chiar sunt de schimbat.
                    Last edited by alex1ioan; 21 October 2020, 21:13.

                    Comment


                    • Originally posted by alex1ioan View Post
                      competitia care gaseste , mai scump si am oferit alternative totdeauna.
                      Ca sa spulberam si mitul acesta ca unii cauta cele mai scumpe tarife (desi nu de aici a pornit discutia, ci de la o eroare de interpretare), am cautat rapid pe Google, preturi pentru manopera inlocuire placute de frana pe o punte:

                      Service1: de la 80 de lei
                      Service2: 70 de lei
                      Service3: 80 de lei + TVA
                      Service4: de la 60 de lei
                      (unde nu aparea nimic referitor la TVA am concluzionat ca este inclus in pret)

                      le-am luat la rand, in ordinea returnata de Google (nici unul nu pare sa fie reprezentanta). Daca doresti iti pot trimite si linkurile in privat. Acestea banuiesc ca sunt serviceuri autorizate RAR, altfel nu ar avea cum sa functioneze. Dupa cum se vede nu doar reprezentantele au preturi "mari".
                      Last edited by Silviu; 21 October 2020, 21:55.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Suntem pierduti
                        Last edited by alex1ioan; 21 October 2020, 21:50.

                        Comment


                        • Subscriu celor scrise de @ nelu_242000 . Pe langa ca masina nu o consider un mijloc de ”fala”, nu este o investitie ci o cheltuiala necesara, cred ca marea majoritate nu se mandresc sau lauda ca au facut reviziile in cea mai scumpa reprezentanta (ca se interpreteaza sau denatureaza asa este alta discutie).
                          Si cred ca ar fi bine sa facem diferenta intre un schimb flitru polen si habitaclu (si eu le schimb singur intermediar intre revizii) si un schimb ulei, placute de frana, curea distributie, etc. La alte gioarse le-am mai facut si pe acestea din urma, aveam rampa, unele de nevoie dar alte si de voie, mi-a facut placere sa mai bibilesc la una-alta (insa la distributie am fost si putin”asistat”). Dar acum sincer chiar nu mai am nici chef, nici timp si nici nu doresc sa le fac in ”fata blocului”.
                          Apoi sunt reprezentante si reprezentante, service-uri la fel. Diferentele sunt atat de pret cat si de calitate (si chiar de la un oras la altul). Asa cum am scris am platit in medie 780 lei pe o revizie uzuala, schimbat tot (inclusiv filtrul de motorina). Am avut oferte si de 850 respectiv 880 lei de la alte reprezentante. Cunosc preturile si modul cum se lucreaza din alte multe ateliere mai mici (si sunt apropiate ca si pret de reprezentante), la fel multi mecanici\electricieni auto ce lucreaza pe ”cont propriu” (bineinteles si ”fara factura”). Si daca tot a venit vorba am facut cateva schimburi de ulei la fosta masina chiar in vulcanizarea unde faceam si schimbul de roti (avand si elevator).
                          Tragand linie la masina pe care o detin acum voi face reviziile in reprezentanta (si mai ales cele importante), sunt multumit de serviciile lor si de modul cum lucreaza, cu atentie la toate detaliile (ex folosit degresant sau gresat peste tot unde a fost necesar, etc.), amabili, am posibilitatea sa vad si chiar sa intru in atelier ori de cate ori consider ca trebuie, etc....
                          Este masina mea si alegerea mea unde, cum si cand fac reviziile. La fel cum fiecare le poate face dupa cum considera, cum stie, cum poate, etc. Si nu cred ca acest lucru ar trebui sa constituie un mod de a a impune un punct sau altul de vedere (iar toate astea pot fi inutile, subiective si relative).

                          PS: si eu am 50k km cu placutele de frana originale, se prezinta inca bine (le-am vazut si eu, si mecanicul a fost de aceeasi parere, mai pot "tine" pana la urmatoarea revizie fara probleme). Dar nici cu ele, nici cu distributia, nici cu directia, etc. nu ”ma joc”, vor fi schimbate atunci cand trebuie, nu fac compromisuri cu ceea ce tine de siguranta masinii.

                          LE: si cred ca am tot scris ca am toata stima pentru cei care fac intretinerea masinii (revizii) in regie proprie, este cea mai buna varianta atat ca pret cat si calitate (si stiu foarte bine asta pentru ca si eu am procedat destul de multa vreme la fel).
                          Last edited by Gil26; 21 October 2020, 22:14.

                          Comment


                          • imi cer scuze, daca prin afirmațiile mele, am adus atingere, fără voie si altor persoane , decat cele implicate în discutie si le îndemn la cumpărare.Stima si Noapte buna!

                            Comment


                            • Revizie cu schimbul de ulei si filtrul de ulei
                              si schimb de discuri si plăcuțe la 90000 km
                              primul set de plăcuțe m a ținut peste 50000 km, si acum am schimbat al 2 lea set de plăcuțe cu numărul 3
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 3 photos.

                              Comment


                              • Piesele aduse de mine
                                manoperă 40 lei la schimbul de ulei si filtrul, si 90 lei la schimbul de discuri si plăcuțe

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google