Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • asa e, multa dreptate poti sa ai, buna comparatie, un motor Citroen celalalt Renault, un motor racit cu aer celalalt cu lichid, unul orizontal celalalt vertical, noi sa fim sanatosi !

    Comment


    • Nu inteleg ce vrei sa spui, nu am comparat nimic, ce legatura are racirea externa si modelul motorului cu racirea interna , ambele sunt motoare termice iar sistemul de ungere cu ulei e la fel, prin canale prevăzute în blocul motor și chiulasă, sau prin conducte, uleiul ajunge să lubrifieze la fel si la unul si la celalalt componentele sistemului de distributie.

      Comment


      • massus, chiar nu ai cum sa compari motorul de Oltcit cu 1.0TCe. george.sce nu a facut cea mai buna comparatie dar ideea este aceeasi: vorbim de zeci de ani distanta intre tehnologiile folosite la cele doua motoare.

        Iti dau un exemplu de la vechiul 1.6MPI, intre doua schimburi de ulei nu a trebuit sa fac vreo completare desi motorul ala vedea frecvent 4000+ rpm. Acum cu 1.5dCi la fel, nu consuma aproape deloc ulei intre doua schimburi (cat sa necesite completare) si la fel nu e un motor condus batraneste.

        Cred ca experienta ta se bazeaza mai mult pe motoare de generatie veche si foarte veche unde consumul de ulei era normal.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Dacă faceai rk la motor nu mai consuma neam nici un gram. Am avut atat motor de 1,1 cat si de 1,3 după care motor comprimat "invenția unuia din București, set de 1,3 pe chiulase de 1,1. Trebuia dat la strungar.
          Si acolo era cu 2 tăișuri ca dacă nu iti lua bine din capul pistonului de 1,3 atunci atingea pistonul in supape.
          Cel mai nașpa era sa pui pistolul de 1,3 in cilindri de 1,1, ca să nu mai muncească strungarul, dar avea aripioare de răcire mai puține cilindrul de 1,1 comparativ cu 1,3 si mereu motorul se incingea. Era foarte dispus la detonatii, nu mai putea merge cu benzina de co95 ca tacanea motorul ca mașina de cusut bătaie de avans)

          Comment


          • Azi am fost la revizia de 3 ani. Am schimbat uleiul, filtru ulei, filtru aer, filtru habitaclu, plăcute frână,(mașina are acum 49.730 km) bujii, total manoperă 296 lei. Consumabilele le-am cumpărat eu : preț total consumabile : 349 lei. Deci în total 645 lei. Putea fi si mai ”eftin” dar nu-i așa rău..... Le-am spus că, dacă mai descoperă ceva ce trebuie schimbat, să mă anunțe să hotărăsc ce fac. Au spus că nu a fost cazul, în rest e ok. Cred că mai mergeau bujiile, n-am avut probleme cu motorul dar le-am schimbat dacă așa zice cartea....

            Dacă vrea cineva o să postez și factura, sunt ceva ciudățenii, zic eu pe acolo la manoperă dar una peste alta e binișor....
            Last edited by cbota; 14 July 2021, 15:58.

            Comment


            • Dacă vrei sa auzi ciudățenii, în Austria pentru filtrul de aer și polen au vrut 200 de euro! Cică e "servisu mare".!
              Cand schimb distribuția, ce service mai e oare?

              Comment


              • Eu am platit 1167.79 lei pentru revizia de 3 ani, la Dacia Service Cluj Feleac. Am schimbat aproape aceleasi consumabile, mai putin placutele(am doar 14 800 km). In aceeasi zi mi s-a ars becul de faza scurta de pe dreapta si l-au schimbat. Ai platit chiar foarte putin, probabil nu ai motor cu turbina.

                Comment


                • Scuze ca am uitat sa spun ca masina e LOGAN 1.0SCE, deci fara turbo...dar am precizat, consumabilele le-am luat eu de la www.pieseautoarges.ro. Probabil daca le luam de la ei ajungeam si eu la suma asta. Le-am aratat factura si a fost ok. Doar ca m-au pus sa semnez ca aceste consumabile le-am adus eu si nu sunt de la ei. Am semnat fara probleme....Si tot la Dacia Service Feleac Cluj....Am vrut sa le spun sa schimbe doar uleiul, filtru de ulei si placutele, ca filtru de aer si de habitaclu il schimb eu in parcarea din service, da mi-o fost rusine....daca faceam asta cred ca ieșeam mai ”eftin”....
                  Last edited by cbota; 14 July 2021, 22:02.

                  Comment


                  • Dacă la mine te refereai, înseamnă că nu ai înțeles.
                    Revizia a 3-ea costa 600 de euro!
                    ​​​Din care, 200 Euro pentru cele 2 filtre!

                    Comment


                    • Dacă la mine te refereai, înseamnă că nu ai înțeles.
                      Revizia a 3-ea costa 600 de euro!
                      ​​​Din care, 200 Euro pentru cele 2 filtre!

                      Mă refeream la RaduStj. Acuma în ce privește revizia în Austria, n-am ce comenta, da cu 600 de euro cred ca puteai sa tragi o fugă de exemplu până la Oradea și să faci acolo revizia...cred ca mai rămânea-i cu ceva bani...Sau le schimbai cele două filtre singur în fața lor....și le spunea-i că i costă...numai 100 euro (amândouă... )

                      Comment


                      • Originally posted by cbota View Post
                        Azi am fost la revizia de 3 ani. Am schimbat uleiul, filtru ulei, filtru aer, filtru habitaclu, plăcute frână,(mașina are acum 49.730 km) bujii, total manoperă 296 lei. Consumabilele le-am cumpărat eu : preț total consumabile : 349 lei. Deci în total 645 lei. Putea fi si mai ”eftin” dar nu-i așa rău..... Le-am spus că, dacă mai descoperă ceva ce trebuie schimbat, să mă anunțe să hotărăsc ce fac. Au spus că nu a fost cazul, în rest e ok. Cred că mai mergeau bujiile, n-am avut probleme cu motorul dar le-am schimbat dacă așa zice cartea....

                        Dacă vrea cineva o să postez și factura, sunt ceva ciudățenii, zic eu pe acolo la manoperă dar una peste alta e binișor....
                        Cat au costat placute si ce marca ai pus? Cat au costat bujiile? Trebuia sa pui si factura...

                        Comment


                        • Uite si factura la piese.(consumabile)
                          Attached Files
                          Last edited by 77sky; 15 July 2021, 19:18.

                          Comment


                          • M-am dus la un service respectat, pentru ca am luat vinieta de la ei, au dat un bonus de 50 euro, și am mai plătit 265 de euro.
                            Asa mai merge.

                            Comment


                            • Placutele de frână astea le-am pus. Sunt cele care erau pe mașină din fabrică :



                              Comment


                              • Ceva interesant.
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 1 photos.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google