Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eram doar curios, am vazut azi la un schimb de ulei si totusi, fiind obisnuit cu alt tip de practica, mi s-a parut ciudat, dar fiindca nu era masina mea, nu mi-am bagat nasul unde-mi fierbe oala.

    Comment


    • Mi se pare ilogic sa nu desfaci busonul de umplere inainte sa dai drumul la ulei. Filtrul merge desfacut si dupa scurgerea uleiului dar eu intotdeauna la schimbul de ulei am desfacut intai busonul de umplere.

      Comment


      • de obiocei se trage joja afara si dupa aia se scoate busonul si are pe unde trage aer
        fiilrul dupa aia

        Comment


        • Cum procedez eu la schimbarea uleiului :

          1 - desfac busonul de umplere + ridic joja
          2 - desfac filtru de ulei
          3 - golesc uleiul din baie
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Unde am mai facut reviziile, prima data, au desfacut busonul de umplere, au scos joja si filtrul de ulei, apoi au golit baia de ulei, ca sa se scurga bine uleiul. Am vazut ca si 1,4 mpi are filtrul de ulei la fel de mic ca la 1,2, numai ca acolo intra maxim 3,3 litri ulei si mecanicul a zis ca mere si 3,5 litri .

            Comment


            • Am mai intrebat cat mai tin placutele si mi-a zis 3-4000 km. Uite ca si la logan 2 poti trece cu placutele de 50000 km, anticipez la urmatoarea revizie (53000 - 54000 km) sa le schimb.
              Attached Files

              Comment


              • Te-au tinut onorabil , conteza foarte mult stilul de condus si mai ales rulajul pe unde a fost facut , mergi mai mult prin afara oraselor, evident placutele vor avea o viata mai lunga fata de altul care ruleaza masina exclusiv urban.
                Last edited by prometheus; 21 February 2017, 13:55.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Am mers si in oras, la mare, transalpina, transfagarasan (de vreo 3-4 ori) si ori de cate ori am avut ocazia am mers pe munte cu ea.

                  Comment


                  • Eu zic ca e cam mult 3000 la stilul ala de mers.

                    Comment


                    • Aveți idee de unde se pot comanda plăcute de frână OEM pentru B52/X52?

                      Comment


                      • subscriu. 46000 km si inca primul set de placute. La 50000 am revizia si o sa vad atunci daca trebuie sau nu schimbate. km sunt cam 50%-50% urban/extraurban. Unde sunt "reisarii" si carcotasii aia la care nu tineau placutele nici 20000 de km? Mi-e frica de cum conduc...
                        sigpic

                        Comment


                        • Eu am 49750 km, mai țin ceva km. Am găsit 2 oferte: service București: 218 ron plăcuțele și 120 ron manopera; service Alexandria: 190 ron plăcute și 57 ron manopera, sau de pe net 123 ron plăcuțele. Totuși mi se pare mult manopera de la un service la altul, nu este aceeași ora tehnologica peste tot? Tariful și intr-un caz și altul este de 65 ron (fără tva)/ora.

                          Comment


                          • Originally posted by pilifida View Post
                            subscriu. 46000 km si inca primul set de placute. La 50000 am revizia si o sa vad atunci daca trebuie sau nu schimbate. km sunt cam 50%-50% urban/extraurban. Unde sunt "reisarii" si carcotasii aia la care nu tineau placutele nici 20000 de km? Mi-e frica de cum conduc...
                            Aici sunt "reisarii". Am schimbat placutele pe la vreo 26000km. La stilul meu de condus s-a estimat in service ca mai aveau viata vreo 5000km. Dar am preferat sa nu merg pana la limita in cazul franelor.
                            Le mai am, le ofer gratis celor care merg mai cumpatat, care fac economie la pedale.

                            Comment


                            • Originally posted by prometheus View Post
                              Cum procedez eu la schimbarea uleiului :

                              1 - desfac busonul de umplere + ridic joja
                              2 - desfac filtru de ulei
                              3 - golesc uleiul din baie
                              Asa se procedeaza corect.

                              Comment


                              • nasol ce sa zic. Mai stiu eu definitii de genul "nu folosi frana de motor ca strici tampoanele motorului" )
                                "economie la pedale" = condus preventiv si nezbuciumat. ai fi suprins ca timpii de ajungere la destinatie sunt tot acolo, daca mergi constant decat daca zmucesti masina. In fine, fiecare cu stilul lui. Conteaza ca placutele tin si ca chitrele alea de frantuji nu s-au zgarcit la "carne" cum se vocifera pe aici
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google