Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uleiul devine negru in absolut orice motor cu ardere interna , de unde treaba asta ca se strica uleiul(isi schimba culoarea) doar in motoare Renault ?

    A deci in opinia ta alte motoare murdaresc uleiul abia dupa 50-100 k ?? alta perla !
    Last edited by prometheus; 27 February 2017, 10:53.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Originally posted by Alltricks View Post
      Salut,
      Revin la problema mea legata de cutia de viteze cu un update: am fost din nou la reprezentanta la mine in oras si le-am spus ca am din nou probleme.Am lasat masina acolo si dupa cateva ore sunt sunat sa ma duc sa o ridic,ca ei au transmis problema la dacia si ca asteapta raspuns.Nu am ajuns in aceeasi zi la ei si cand am ajuns,ma ia deoparte sa-mi arate raspunsul celor de la Dacia (mai si spunea ca nu ar avea voie sa mi-l arate,numai cu ordin judecatoresc.....wtf?)prin care se spunea ca nu vor interveni.L-am intrebat pe meserias daca in constatatarea trimisa de catre Dacia au spus ca exista probleme la cutie si m is-a spus ca nu!!Pai si atunci cum sa intervină Dacia,daca tu le-ai spus ca nu exista nici o problema?
      M-a luat la o tura sa-mi arate cum trebuie sa schimb vitezele dar nu a reusit,ca in retrogradare din 3 in 2 a tras de 3 ori pana sa intre....dar mi-a spus ca din punctul lor de vedere nu exista nici o problema.
      Am facut reclamatie la OPC si astept sa vad ce se intampla!
      In alta ordine de idei,am verificat astazi uleiul,arata foarte urat,este negru apatos si un pic peste limita,de unde?nu stiu,pentru ca am verificat acum cateva saptamani si era ok.Ce ma sfatuiti sa fac?
      Si de final,vreau sa-l " felicit" pe noul proprietar de Sandero Rosu ridicat dupa data de 14 Februarie din reprezentanta Mh,daca este printre noi,ca s-au chinuit 2 zile sa o pornească in zona de livrare,avea o problema tehnica....se pare ca....
      Care nivel de ulei ai verificat? La motor sau cutie ca nu este clar din exprimarea ta.

      In decembrie am schimbat uleiulul si dupa 3800 km a inceput sa se inchida la culoare, uleiul isi face treaba pentru ce a fost conceput.

      Comment


      • La motor !

        Comment


        • Originally posted by bolovan View Post
          Fanez nu se arde...sunt depuneri (de la arderea combustibilului). Astea apar de la prima detenta...
          Detergentii din motor asta-i rolul lor, sa spele si sa colecteze reziduriile arderii...
          Corect pana la detergenti. Sunt uleiuri care preiau depunerile respective dar asta nu inseamna ca au "detergenti care curata" motorul. Si se mai innegreste si din cauza temperaturii ridicate (am pus link in topicul cu uleiuri).

          Originally posted by anton.dan View Post
          toate innegresc uleiul unele mai de noi cazul nostru altele dupa 50kkm-100kkm


          Originally posted by prometheus View Post
          ...
          A deci in opinia ta alte motoare murdaresc uleiul abia dupa 50-100 k ?? alta perla !
          Nu e perla. El are un vw la care schimba uleiul la 100kkm ca abia atunci se innegreste.
          Cica dupa 50k, 100k km. Am mai auzit la unu' "n-am schimbat uleiul, de ce sa-l schimb daca masina merge bine?"
          Last edited by Fanez; 27 February 2017, 15:07. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • sa fim totusi corecti, cazurile izolate nu reprezinta norma.
            Firma la care lucrez, are in parcul auto, 21 masini Dacia, din toate modelele (mai putin Duster) si toate generatiile, nici macar una nu a avut nicio problema cu motorul sau cutia de viteze. Au fost probleme cu stergatoarele, duzele spalatoarelor de parbriz, ornamente de plastic, volanele (materialul din care erau facute), si chestii mici de genul acesta.

            P.S. Mi-am adus aminte ca este si un Duster, dar are putin peste un an vechime, deci nu prea avem de discuta
            Last edited by m3dic911; 27 February 2017, 15:52. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Originally posted by Fanez View Post
              Sunt uleiuri care preiau depunerile respective dar asta nu inseamna ca au "detergenti care curata" motorul. [/i]


              Tov. Lenin a spus: ,,INVATATI, INVATATI, INVATATI ! ''

              Chiar daca nu intelegeti, incercati... macar in tot timpul asta, nu aveti timp sa mai spuneti prostii.

              Cat despre VW-ul ala la care se innegrea uleiul dupa 50.000km, ori nu folosea ulei de motor, si atunci nu vad cum ajungea sa faca 50-100.000km, ori era electric si atunci nu-i trebuia uleiul de motor.
              Cel mai probabil circula pe platforma unui Renault, la care se innegreste uleiul muuult mai des.
              Last edited by sorin01; 27 February 2017, 18:04.

              Comment


              • Originally posted by sorin01 View Post
                ...
                Tov. Lenin a spus: ,,INVATATI, INVATATI, INVATATI ! ''
                Chiar daca nu intelegeti, incercati... macar in tot timpul asta, nu aveti timp sa mai spuneti prostii...
                Chiar daca citesti, nu inseamna ca ai si inteles. Cel putin ai incercat.
                curatare: a pieselor pe care se depun reziduuri ale procesului de ardere (ex. cilindri, segmenti, piston)
                Si eu am zis:
                Originally posted by Fanez View Post
                Corect pana la detergenti. Sunt uleiuri care preiau depunerile respective dar asta nu inseamna ca au "detergenti care curata" motorul.
                Originally posted by DannyMC
                Pai daca completeaza cate un litru la fiecare 10k de kilometri cand sa se innegreasca!
                Ai vrut sa zici la 1000 de km, adica 1k.
                Last edited by Fanez; 27 February 2017, 18:37. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • A mai avut cineva probleme cu garnitura de la busonul de umplere cu ulei?

                  Comment


                  • Da,
                    Chiar sambata m-a mancat curiozitatea sa deschid busonul galben de umplere ( sa vad cat de usor se roteste). S-a rotit prima data foarte greu, deasemenea am tras greu de el in sus (ca si cand ar fi fost lipit sau intepenit). Astfel am reusit sa rup intr-un loc garnitura subtire de cauciuc negru din canalul circular al busonului. Am potrivit-o la loc si am pus busonul la loc. Banuiesc ca garnitura separata nu gasesc de cumparat, buson nou am vazut pe net la 20 lei. Oare se intampla ceva daca o las asa?
                    O zi buna.

                    Comment


                    • Poti sa gasesti o garnitura dar ar trebui sa-ti schimbe busonul pe garantie (daca mai ai). Eu o sa le zic cand ma duc la revizie. Problema este ca, in momentul in care scoti busonul, garnitura aia poate cadea inauntru si numai bine nu e.
                      Last edited by IancuMIC; 28 February 2017, 10:11. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Garnitura de buson umplere ulei motor nu are cod separat vine cu tot cu bușon și e doar vreo 30 și ceva de euro + tva
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Se poate adapta o garnitura dar trebuie schimbat pe garantie, ca doar nu e de unica folosinta. Sa mentioneze in carte: "la schimbul de ulei se inlocuieste filtrul de ulei si busonul de umplere".

                          Comment


                          • Eu am avut probleme cu garnitura buson. Nu am poze sa pun ce mi-au facut, au schimbat-o cu una aiurea din magazie si s-a blocat busonul. Am fortat, s-a rupt, l-am lipit cu poxipol..dus inapoi in reprezentanta si lasat pe ei sa se descurce. Dupa ce trei insi (ca-n bancurile cu militienii care schimba becul) au tras de el, s-a intamplat minunea. Le-am dat garnitura cumparata cu 2 lei de la magazinul tehnico-sanitare "Armatura", au facut o față...ei m-au taxat cu vre-o 10-20lei.
                            PS
                            Garnitura nu este in garantie...
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Garnitura nu e in garantie dar daca busonul nu corespunde si garnitura separata nu-ti dau, trebuie sa-ti puna buson corespunzator. In garantie.

                              Comment


                              • Eu am resuit sa rup acel o-ring , stiu ca scosesem busonul pe ger sa vad daca am spume la capac , datorita diferentei de temperatura de la cald la foarte frig s-a umflat garnitura iar in momentul in care am vrut sa scot busonul in alta zi , l-am scos cu garnitura facuta bucati.
                                Evident am cautat un o-ring de origine dar nu se da separat decat la pachet cu busonul undeva pe la 60-70 de lei ceea ce mi s-a parut ridicol , no problem gasit garnitura la magazin cu articole sanitare si cu 10 lei mi-am luat 5 garnituri , acum am si de rezerva.
                                Last edited by prometheus; 1 March 2017, 14:46.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google