Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe recirculare ti se cam aburesc geamurile. Aerul conditionat nu cred ca porneste sub 5 grade deci nu face dezumidificare. Daca dai ventilatorul prea tare iti mai scade eficienta incalzirii.

    Comment


    • Pe recirculare încălzești aerul deja încălzit nu aerul rece de afară și oricum nu stai permanent așa. AC pornește dar nu cu motor rece.

      Deschidem manualul și citim:
      Attached Files
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Gheata este pe interior sau pe exterior? Daca era pe interior, ar fi trebuit sa dispara dupa pasii lui Torquemada. Daca este pe exterior, la o temp de -10C si la mers in viteza, vei ramane cu gheata pe parbriz daca nu ai folosit un lichid de degivrare. Tu/voi nu ati vazut trenuri pline de gheata si zapada pe exterior, la geam, in timp de in interior sunt peste 22C? Dlor, este foarte, foarte frig de dimineata. Prin sud pe unde te-ai plimbat, minimele au fost de -12C la acele ore de dimineata. Da, este normal sa ai gheata pe geamuri in exterior in mers tot timpul in aceste conditii. Lichidul de degivrare este foarte necesar.
        Last edited by gecmc94; 1 December 2018, 14:32.

        Comment


        • Gheata era pe interior, acum la intoarcere aceeasi problema si am incercat metoda recomandata...

          Comment


          • Atunci mai incearca si altceva. Faptul ca ai gheata in interiorul masinii vine de la prezenta aburilor de la respiratia umana. Altfel, afara aerul este foarte uscat, fiind ger. Iarna se produce acest tip de fenomen: acumularea de vapori de apa din respiratia umana care se condenseaza pe geamuri la parasirea masinii seara, dupa terminarea drumului. Aburii ajung pe geam unde ingheata in cateva ore. Dimineata dai gheata jos cu racleta pe interior, nu exterior. Ai nevoie de o aerisire foarte consistenta la parasirea masinii. Deschide toate usile larg, ventilatia fara incalzire pe maximum si aerisesti masina cam 10 minute asa. Aerul din interior se va goli de vaporii de apa pe care oamenii i-au expirat in masina. Alternativ, iti poti procura un absorbant chimic de umiditate (am mai dat detalii aici pe forum), din acelea care se folosesc in bai sau alte spatii din casa umede.

            Comment


            • Un săculeț făcut din ce vrei umplut cu nisip de pisici și fixat(atârnat de scaun) în dreptul ieșirii conductei pasageri spate -
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Și eu am observat gheață pe interior, părerea mea este ca se formează acești vapori de apa datorita încălzirii bordului când se da aer la picioare.
                Rămâne bordul foarte cald, iar când începe sa se răcească aerul se formează condens pe parbriz.

                Comment


                • Mai am un Logan din 2007 si inca 3 masini marci diferite iar Loganul cel nou e singurul cu probleme de genul...
                  Luni o sa ajung la reprezentanta cu o mica problema la GPL (indica eronat cantitatea de benzina din rezervor desi ei au zis ca au montat acel emulator, posibil sa fie defect) si o sa le cer o parere si despre asta desi parca vad ca n-au auzit de asa ceva.

                  Comment


                  • Condens in interior se face in special cand se merge mult cu ventilatia pe recirculare.
                    Logan 0.9 TCe 2018

                    Comment


                    • De cand o am nu am mers niciodata cu ventilatia pe recirculare.

                      Comment


                      • Pentru condensul din interior sunt 2 soluții:
                        1. după oprirea mașinii e bine timp de 2 minute sa se deschidă toate ușile pentru ventilare și evacuarea aerului umed.
                        2. păstrarea in mașină a unei sosete umpluta cu nisip de litiera pentru pisici(e un produs sub forma de cristale foarte absorbant) .

                        Comment


                        • Întrebare ptr uderul t0rquemada,care sunt ieșirile/conexiunile impuls închidere/deschidere la uch Continental,mașina e un Sandero 2 0,9 tce 2016?

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post

                            Mai si simbol ECO pe vitezometru la ora 3? Mai mult ca sigur că ai simbol de adblue în loc de ECO de unde și lipsa butonului/modului (oricum ai S&S)
                            Ai dreptate, nu mai e simbolul ECO acolo pe vitezometru, ci simbolul Adblue. Înseamnă că nu mai are modul ECO, e bine totuși că are S&S.
                            "Work like a captain, play like a pirate!"

                            Comment


                            • Originally posted by nelu_242000 View Post
                              Ms de răspuns dar eu nu sunt în România. Și as vrea lucrarea sa o fac la reprezentanta.
                              O sa întreb de unde am luat masina.
                              M-i se pare o prostie ca nu au pus tot ce trebuie, la 15.000 de euro sa se zgarceasca la 2-3 plasticuri, dar asta se întâmplă doar în România !
                              1. Ai Logan de 15.000 de euro si n-are tubulatura incalzire in spate? Esti sigur ca nu ai?
                              2. Tu nu esti in Romania si nu ai luat masina din Romania dar "asta se intampla doar in Romania"? Atunci cum de s-a intamplat in tara in care esti? Te-au vazut roman si au zis sa-ti dea o masina mai pentru romani asa...?

                              Comment


                              • 1.O sa verific mâine dacă am tubulatura pe spate.
                                2. Pai dacă în carte la fabricant scrie Dacia - Mioveni, oare unde e fabricata?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google