Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacă lucrai cu Yazaki vorbeai din practică nu "experiență", iar codul de radio se găsește și altfel... oricum e bine că mă înșel eu măcar rămâi tu cu pomul de crăciun în bord .
    Succesuri
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Ce-mi place atitudinea asta superioara a ta maxim....Daca citeai si nu doar iti dadeai cu parerea vedeai ca nu mai am erori in bord,ca au fost șterse si nu cred ca intelegi diferenta dintre practica si experienta,din cate stiu eu experienta o acumulezi făcând practica,sau poate sti tu mai bine.....Faptul ca ai acces la niste informatii,la tine se numeste practica sau experienta,ca-s curios....Cum e la tine,cam asa este si la mine,doar ca eu sunt acolo zilnic și tu in spatele unei tastaturi!
      In alta ordine de idei,am curatat cu spray de contacte si o sa fac un drum cu ea sa vad ce se intampla.
      Multumesc tuturor pentru ajutor!!

      P.S.Se pare ca pe drum s-a pierdut scopul,este totusi un forum,nu site de socializari si parerile personale care nu au de a face cu acest site ar trebui sa le tinem in nou,daca putem,bineînțeles!!

      Comment


      • Alltricks :

        1. Care\unde sunt ”problemele” tale pana la urma???
        (Tinand cont de tot ceea ce ai scris, intrebat si explicat aici pana acum)

        2. Marti dimineata vei mai merge sau nu la acel service???
        (Poate sa fie interesant cum vor reactiona cei de acolo cand le vei explica ”problemele”: domnilor eu de aia v-am platit dar dupa schimbul de distributie am avut o eroare pe care ati sters-o si acum nu mai apare nimic in bord, nu stiu daca e nasol sa umblu asa cu masina dar din ce am gasit pe net ar fi ceva cu senzorul de temperatura,dar na,se pare ca nu este stiinta exacta, plus nu ati deconectat bateria pentru ca nu mi-a cerut codul radio cand am plecat cu ea, asa ca daca nu aveti acces la baza de date cu codurile radio nu vad cum ati fi putut face, vrajeala, ce pot sa zic.
        Apoi pe toata partea stanga,cum te uiti la masina, exact sub vasul de expansiune este uda, inca este apa pe cabluri,mufe. Am curatat cu spray de contacte dar lucrez in industria cablajelor auto si am vazut cam ce este in zona motorului asa ca e cam nasol sa ajunga apa acolo, pentru ca sunt zone care nu sunt protejate corespunzător,din punct de vedere a conectorilor. Eu vorbesc din experienta, nu din schite...chiar am stat o saptamana la Deva la SWS ,asa ca stiu ce vorbesc, ideea este ca teoria este buna dar practica ne omoara, si nu cred ca intelegeti diferenta dintre practica si experienta, doar ca eu sunt acolo zilnic și nu in spatele unei tastaturi....)

        PS: tu ai tot intrebat iar colegii ti-au raspuns, asa ca afirmatiile tale privind scopul unui forum ...

        Comment


        • Eu mai fac singur ceva reparati la masina si de multe ori se termina in situatia in care esti tu acum.
          Adica dupa ce termin de montat apare cate o alarma.
          Uit vreo mufa nebagata pana la capat
          S-au sare antigel pe mufe unde se inbina
          Si deaceea apar erori
          Daca ai sters alarmele si nu mai apar totul e ok
          aia la service de abia asteapta sa nu le poti dovedi ca ai avut probleme.
          Ei cauta sa te tromboneasca si cand ai ceva concret.
          Atata timp cat motoru merge ok ,
          nu ai scurgeri ,si nici alarme, poti bea i bere linistit si data viitoare cauti alt service.

          Comment


          • Originally posted by Maskatu View Post
            A pus cineva bandourile astea laterale la logan care nu avea asa ceva din fabrica? Se lipesc? Sunt prinse prin gaura sau cum se monteaza? Si daca are cineva codurile pentru ele si unde le-as putea gasi. Parca arata mai bine masina cu ele. Al meu Tech Road a venit fara....
            Exista si autocolant care imita designul acelor protectii si se poate aplica in acea zona.

            Comment


            • Va salut colegi,
              Sunt proaspat posesor de Dacia Logan II 999cmc B4D 2017
              Niste sfaturi la ce sa am grija, de ce sa ma feresc?
              Ca prima problema ar fi iluminarea de la tabloul de bord, acele nu se aprind orice le-as face dar mini dot-ul de langa se aprinde.

              Multumesc

              Comment


              • meganel
                meganel commented
                Editing a comment
                Bine ai venit! Inceput promitator
                Ai grija la volan in trafic si ferestete de probleme.
                Last edited by meganel; 25 January 2022, 03:15.

            • Salut,
              Ca si info pentru cei care se lovesc,poate,de problemea intampinata de mine.
              Scartaitul provine de la cureaua de la alternator,Continental,care se pare ca nu este conforma.S-a comandat alta curea si ma duc maine sa o schimbe.
              Deci,daca vrei se poate....

              Spor la treaba !!

              Comment


              • Cu restul "problemelor" \ "intrebarilor" (eroare, antigel, etc.) cum a fost?

                Comment


                • Nu a fost acelasi "mecanic",i-am explicat ce si cum si mi-a spus sa ma intorc la ei in cazul in care mai apare eroarea.Despre antigel nu are explicatii,ca nu a lucrat el,ce sa zic,traim in Romanica si ast ne ocupa tot timpul!!
                  Cea mai plauzibila explicatie a fost faptul ca a patinat cureaua pe alternator in momentul in care am plecat cu ea de pe loc si alimentarea nu a fost conforma,de aici si eroarea....cum am spus,testeul nu este o stiinta exacta,poate cel de la Dacia,dar si acolo ai nevoie de cineva care stie sa interpreteze corect eroarea.

                  Comment


                  • Cum sa stie sa interpreteze eroarea, cand el habar nu are de notiunile care ii sunt prezentate in documentatie ? Sau si mai bine, sa nu aiba deloc acces la documentatie, fie din ratiuni economice ( costa ), fie n-are nici macar habar sa deschida laptopul/tableta si sa se conecteze la masina. Dar stie sa intre pe un telefon pe Facebook, Instagram, Whatsapp etc.
                    Sa mai zic de faptul ca acum, cel putin diagnozele dedicate, au trasabilitate foarte bine definita, adica eroarea X - click pe ea - ai 3 lucruri de verificat, click pe primul lucru de verificat, pasul 1 - verifica Y, pasul 2, verifica Z etc. Mai mult, dispun si de poze, scheme explodate, animatii grafice ?
                    Si astea se gasesc si pe diagnozele universale, dar si acolo trebuie sa platesti documentatia detaliata. Si cine dracu are timp sa citeasca documentatie groasa de o palma ? Nu mai simplu schimbam piese ca maimuta, pana ramane clientul fara bani, se satura sau nimerim solutia, printr-un noroc chior ?

                    Comment


                    • Noi nu mai avem mecanici auto, avem schimbatori de piese.

                      Comment


                      • Ai vrut să scrii montatori de piese nu schimbători de piese
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • schimbatori, ca le si demonteaza )

                          Comment


                          • Iar cand le monteaza mai uita sa stranga cate ceva, mai strica si altceva pe langa, la sfarsit le mai raman si niste suruburi in plus....

                            Comment


                            • oricum, daca nu ramin mai mult de 3 suruburi nu conteaza. se bifeaza ca "interventie executata cu succes".

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google