Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cand pliez/depliez oglinda trag intai de cochilie spre exterior (spre mine). Misc cochilia tinuta in tensiune, ca sa nu solicit (pe cat posibil) ghidajele din interior. Am spart ghidajele odata la Solenza, incerc sa nu patesc la fel si la Sandero. Pana acum totul pare ok, nu am auzit trosnituri, dar nici nu am verificat in detaliu.

    Comment


    • La fel procedez si eu, dar mai ales la depliere tin putin si "contra" de corp pentru ca arcul este destul de "tare" (comparativ cu alte masini detinute) si daca o las liber are chiar un mic "soc". In rest fara probleme in mai bine de patru ani si jumatate, dar e adeverat ca nici nu le pliez foarte des.
      Last edited by Gil26; 13 January 2022, 20:19.

      Comment


      • Originally posted by mishake View Post
        Salutare!

        Cei care pliati frecvent oglinzile, ati intampinat vreo problema cu mecanismul din interiorul acestora? Desi le pliez normal, fara a le forta, am observat la una dintre ele ca un elemement de plastic din interior care ghideaza acel arc a crapat usor intr-un punct. Se pare ca nu-s prea ok facute pt pliere.
        De cand o am (cam 2 ani si jumatate) pliez mai mereu oglinzile. Nu am observat nimic ciudat, doar ca atunci cand le DEpliez (deschid) are un joc de vreo 5 mm sa zic adica trebuie impinsa inca putin spre deschidere altfel oglinda trebuie repozitionata.

        Plus de asta am avut si incident cu o vacă, anul trecut cand eram in concediu si ne intorceam spre una dintre cazari, am prins o cireada care era sa faca praf masina (au trecut vreo 20-30 pe langa ea) noroc ca nu s-a zgariat nimic. Insa una dintre vaci mi-a dat peste cap oglinda de la sofer.... credeam ca e praf si s-a rupt ceva. Ramasese in pozitia aia de dat peste cap, aproape pozitia inversa plierii "normale" dar am tinut de ea usor, am tras-o la loc si merge ca inainte! Reglajul, incalzirea, plierea.

        Sa fi patit asa cu una straineza pliabila electric... auch.

        Comment


        • Multumesc pt raspunsuri!
          Si eu procedez la fel. Am observat ca este arcul rigid si tin bine de oglinda la pliere/depliere. Atasez o poza cu zona in cauza( vizibila cand este oglinda pliata). Momentan se pliaza fara probleme. Sper sa ramana asa
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Sa ungem cu ceva vaselina pe acolo?? Ma gandesc ca zona este expusa 100% intemperiilor.... ploaie, vant, zapada. La un moment dat plasticele alea de la atata frecat, se vor toci/crapa/sparge...

            Comment


            • Zona aceea este sub ``carligul``care prinde arcul. Acolo nu freaca. Cel mai probabil, la pliere, preseaza metalul in acel plastic. Nu cred ca ajuta ungerea. Deocamdata se pliaza fara probleme. Cred ca este asa de ceva timp dar acum am observat ( din intamplare).

              Comment


              • A pus cineva bandourile astea laterale la logan care nu avea asa ceva din fabrica? Se lipesc? Sunt prinse prin gaura sau cum se monteaza? Si daca are cineva codurile pentru ele si unde le-as putea gasi. Parca arata mai bine masina cu ele. Al meu Tech Road a venit fara....
                Attached Files

                Comment


                • Se vand cu 180-200 lei pe olx. Se lipesc cu banda dublu-adeziva si au prostul obicei sa se dezlipeasca la capete. Cele montate in reprezentanta au aceleasi probleme ca cele montata acasa. Eu le consider nefolositoare, nu protejeaza partea proeminenta a usii ( nu dati cu pietre, parerea mea).

                  Comment


                  • La L52 și B52 se lipesc la K52 (MCV) sunt cu clipsuri și niște suruburi
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by bogdanmardare View Post
                      Se vand cu 180-200 lei pe olx. Se lipesc cu banda dublu-adeziva si au prostul obicei sa se dezlipeasca la capete. Cele montate in reprezentanta au aceleasi probleme ca cele montata acasa. Eu le consider nefolositoare, nu protejeaza partea proeminenta a usii ( nu dati cu pietre, parerea mea).
                      Stiu ce zici! Sunt pozitionate jos unde usa nu are cea mai pronuntata margine. Marginea pronuntata este in mijlocul usii. Acolo jos protejeaza doar daca parchezi undeva si ai ceva gen o bordura foarte inalta. In rest doar de design. Dar daca zici ca incep sa se dezlipeasca, nu as mai pune.... Nu vreau sa ma apuc sa le pun cu poxipol sau mai stiu eu ce sau sa intre apa dupa ele si sa fac alta nefacuta.

                      Multumesc de info.

                      Comment


                      • Daca sunt montate cum trebuie, nu se dezlipesc.
                        Dar asta ar insemna sa stai sa speli cum trebuie zona si sa o degresezi, timp "pretios" pentru reprezentante. Nu mai zic de zona de montaj, sa nu fie in aer liber, ca se depunde imediat praful daca bate vantul sau de temperatura, care ar fi bine sa fie peste 15 grade, sa adere cum trebuie adezivul.
                        Am montat eu de mai bine de 5-6 ani si rezista.
                        Personal, eu le recomand - toate pietrele care sar, sunt cam in zona aia. Asta daca nu ai montate aparatori de noroi. Si mai pot proteja fata de o bordura mai inalta.

                        Comment


                        • Salut,
                          am schimbat azi distributia la masina,sandero 1.2 ,73 si la plecarea din service mi-a aparut o eroare in bord.
                          S-a aprins martorul de anvelope si cel portocaliu care seamana cu dinti de fierastrau.Mi-a pus testerul si a gasit doua erori cea din poza si inca una ,ceva cu colana de direcție.
                          Mi-a spus ca nu are nici o legatura cu distributia si ca nu stie ce inseamna codul,a sters erorile si in cazul in care mai apar sa ma intorc acolo.
                          Service-ul este unul autorizat ,asa ca nu a fost facuta la coltul blocului.
                          Si tot dupa schimbarea distributiei parca vibreaza mai tare decat de obicei.
                          Am cautat pe net despre cod,dar nu am gasit mare lucru si in manualul masinii,la eroarea asta imi spune sa contactez reprezentantii Dacia.
                          Ceva idei?

                          Mersi.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Dacă a făcut diagnoza pe stand, ridicata, atunci da eroare senzori Abs + anvelope (pană). Sau sa îți fie stricat vreun senzor chiar ei.
                            Referitor distribuție, trage, se înfige mașina la accelerație?

                            Comment


                            • Alltricks atasat o captura cu procedura de diagnosticare a erorii DTC5A9186 Modul SSPP pentru un Sandero2 (2015) motor D4F732, poate te ajuta (vezi ce si cum trebuie tratat).
                              Attached Files

                              Comment


                              • LE: iar cel din service-ul autorizat care a facut diagnoza avea la dispozitie aceste informatii (plus ca putea sa verifice foarte simplu PR161) si nu "ca nu stie ce inseamna codul,a sters erorile si in cazul in care mai apar sa ma intorc acolo." si sa te trimita "la plimbare" ca poate nu mai apare eroarea.
                                Last edited by Gil26; 22 January 2022, 06:24.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google