Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1. Brațe ? Poate bascule.
    2. Logan faza 1, care Logan I ph1, Logan II ph1 sau Logan III ph1
    3. Lipsește bieleta antirului, deci ai gaură în basculă și implicit lipsește și bara stabilizatoare.
    4. Pentru că lipsește bara stabilizatoare, mașina aia are altă suspensie(ranforsată) pe față.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Logan 2 2015 vs logan 1 pana in 2012! Unii spun bascule, altii spun brate, cred ca s-a inteles despre ce este vorba!

      Comment


      • Originally posted by Gil26 View Post
        Sau atunci poate poti sa il si dezactivezi?
        Din 2015, "defectele" sistemului TPMS duc la respingere in cazul verificarii ITP...asta daca verificarea se face "pe bune".

        Comment


        • Orice bec de eroare pe tabloul de bord duce la respingerea masinii la ITP, facut pe bune.
          Am intrebat special pe gigelul ala de la itp chestia asta si a confirmat. Plus interesant >> asta n-o stiam, << poza cu km din bord dusa pe serverul RAR daca e mai mica decit cea de data trecuta, e complicat, explicatii, naspa, cum si ce fel s-a intimplat ... etc. Atentie deci cu km minariti ! Au pe fiecare serie sasiu un doasr de verificari ITP.

          Comment


          • Eu am patit o data in reprezentanta sa treaca in caietul de intretinere mai multi kilometrii decat avea masina la bord iar pe factura a trecut o valoare intre cat era la bord si cat a scris in carnetul de intretinere. Nu era o diferenta mare, in jur de 1000 - 2000 Km. Dar pentru mine inseamna mult. Ulterior m-am dus dupa cateva sute de kilometrii tot la reprezentanta respectiva pentru o reparatie minora. Mi-a spus ca nu poate sa treaca in sistem (si pe factura) mai putin decat a trecut data trecuta (trebuie putin mai mult) chiar daca masina nu avea kilometrii respectivi.
            Last edited by abc; 4 weeks ago.

            Comment


            • La ITP sunt mult mai atenti.

              Comment


              • Consecinte: masina apare in reprezentanta cu un numar de kilometri iar la ITP (facut tot acolo) apare cu mai putini kilometrii.

                Comment


                • Originally posted by 77sky View Post
                  Stiam si de acel tester, ramane dilema daca gasesc asa ceva la mine in oras...
                  Tare ma bate gandul sa iau un set, data fiind investitia in jante si anvelope (seturi distincte de roti vara/iarna + opinci noi)
                  Am fost la acel service, au si device-ul corespunzator. Senzorul comunica, "raspunde", fiind unul corespunzator.
                  Din nefericire, nu pot analiza gradul de uzura (incarcare...) al bateriei. Nu poate transmite aceasta informatie. Este OK, sau nu.
                  Punand in balanta totul, inclusiv durata de viata a noului set de roti, e mult mai sanatos a se cumpara un set nou de senzori. Am dat comanda deja.

                  Imi place ca diversele ateliere se "dezmortesc" si se doteaza cu scule adecvate, in fapt sunt investitii in calitate si in imaginea lor. Acum 10 ani (sa zicem...) nu vedeai chei dinamometrice, testere profesionale de ACM, senzori si multe alte nazbatii

                  Logan Ambition-dCi, 70 CP; C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie sigpic

                  Comment


                  • Cat costa un parbriz la mcv 2 stapway ?

                    Comment


                    • La fel ca si la un Logan normal.

                      Comment


                      • Cat este grosimea minima la discul de frana neventilat (1.0 sce) ?

                        Comment


                        • 10,6mm am gasit. Asa le schimbati si voi, sau la ochi?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google