Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts


  • Originally posted by EmanuelO View Post
    Salut!

    E posibil sa trebuiasca schimbat filtrul de polen. Normal cand pornesti AC-ul, fara recirculare, ar trebui sa se dezabureasca geamurile.
    Filtrul de polen abia l-am schimbat de o luna la revizie (am fost de față). Da, nu il tin pe recirculare decat daca miroase urat afara si apoi il trec inapoi.


    Originally posted by gabrieln1960 View Post
    Cu prima ocazie incearca sa modifici pozitia aeratoarelor laterale astfel incat sa nu bata spre geamuri. La mine mai apare din cand in cand acelasi fenomen la parbriz, central si la marginea lui inferioara. Chiar daca folosesc stergatoarele poate aparea de doua, trei ori la rand chiar daca clima este pe dezaburire.
    Atentie: este vorba, cum a spus si iatagan, de aburire exterioara.
    Intr-adevar, nu am incercat sa mut aeratoarele sa nu mai bata pe geamuri. Am patit si eu pe parbriz dar s-a dezaburit imediat cum am comutat sa bata acolo.

    ​​​​​​@abc Si eu aerisesc inainte de a pleca si chiar si in mers vara plec cu geamurile deschise 3-4 minute pana se raceste aerul din aeratoare.
    AC l-am folosit aproape mereu pt ca sunt calduros si transpir chiar si cand sunt 20 grade afara. La fel cand ploua il folosesc pt ca altfel se abureste parbrizul complet.
    Multumesc pt idei si sfaturi!

    Comment


    • La Sanderica folosesc AC pe automat cam 80% din timp (atat vara cat si iarna-evident cu reglajul temperaturii). Aeratoarele rotunde laterale sunt indreptate mai spre geamuri iar cele centrale in sus spre parbriz si toate sunt deschise la maxim. Pana acum sunt multumit de cum se comporta, ajunge destul de repede la temperatura dorita. Recircularea am folosit-o doar de cateva ori. Un plus si pentru efectul rapid al dezaburirii (mai ales iarna).
      Bineinteles ca tin cont si de celelalte lucruri enumerate mai sus.

      Comment


      • Eu folosesc recircularea cu ac, clapeta pt bord și la fel, cele laterale pe geamuri iar cele mediene în sus spre parbriz. Nu se aburește nimic.
        Când ploua folosesc tot asa vara, iar dacă se aburește dau pe parbriz.
        În toamna am pățit și eu sa aburească pe dinafara, atunci am comutat pe bord sa bata, și nu am mai avut treaba.

        Comment


        • Mie mi se abureste parbrizul pe exterior din cauza diferentei de temperatura interior exterior. Am incercat cam toate variantele pe aerroterma si greu scap de abureala aia fara stergator.

          Legat de claxon a gandeam si eu la un upgrade...au pus astia un ckaxon pe ea de mi- e si rusine sa claxonez. Zici ca am trotineta sau Fiat 500. )

          Comment


          • Nu vreau sa tai firele...stie cineva daca se gaseste claxon bitonal plug and play pentru logan 2.

            Comment


            • Si eu cred ca abureala este un fenomen fizic care nu poate fi eliminat. Iatagan a spus deja ca este calduros si da AC-ul pe rece cum probabil niciunul dintre noi nu il foloseste pentru ca ne-am imbolnavi sau ne-am da jos din masina intepeniti. De aceea nu vedem fenomenul. Daca in masina se ajunge la 20C iar afara sunt 27C si umed, aburul este evident.

              Exista probabil doua directii. Una ar fi ca fluxul de aer foarte rece sa fie indreptat fie catre stalpul fata (stanga si dreapta), fie catre manerul portierei.
              A doua directie ar fi una personala, pentru Iatagan. Daca intoleranta la caldura nu este data de vreo problema de sanatate, ea s-ar fi putut forma din folosirea abuziva a aparatelor de AC in ultimii ani (de exemplu, prin lucrul in medii reci, fie in spatii frigorifice, fie in birouri racite nesanatos). Si atunci este reversibila prin niste pasi de calire a organismului si reajustare a regimului termic. Un om poate ajunge sa se bucure de soare, de o vreme calda la 30C, fara sa simta ca se sufoca. Nu uitati, pana in 35C si umiditate normala, noi cei din clima temperata europeana avem capacitatea de a functiona normal. Dar, din pacate, ne-am stricat mecanismele biologice cu tehnologia moderna.

              Comment


              • Multumesc pentru mesaj, m-ai nimerit Adevarul e ca de 8 ani lucrez in tv unde aerul conditionat tine temperatura la 22, poate chiar 21-20 grade cateodata. Vara stau cu hanoracul pe mine inauntru. Nu "sufar" de caldura pe strada, ma simt ok la 35-37 grade cand e canicula, doar ca fac destul de rece in masina ca sa nu ajung transpirat.
                Acum am inteles fenomenul, e din cauza umezelii de afara si a temp mici dinauntru. Fix atunci se intampla.

                Comment


                • Salutare.

                  Am ajuns pe sub masina cu ocazia schimbului de ulei pentru motorul meu de 0.9 si am gasit urme de ulei pe conductele din pozele atasata. Stie cineva de unde ar putea sa fi ajuns ulei acolo? Ar trebui sa imi fac griji?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 3 photos.

                  Comment


                  • Cred ca sunt de la pompa de directie.

                    Comment


                    • In urma vremii capricioase, din ultima vreme, în care dimineața dai drumul la căldură și dupa-amiază la A.C, apare un miros închis la pornirea aerului, pret de cateva secunde. Precizez ca masina nu merge chiar zilnic(cam 3-4 zile pe saptamana ), are 1 an si 3 luni, nu se fumeaza in ea,filtrul a fost schimbat la revizia din aprilie. E normal?
                      Last edited by alex1ioan; 17 July 2019, 07:51.

                      Comment


                      • ...... de obicei , înainte să ajung la destinație, pret de cateva minute, opresc si ac-ul si las aeroterma pe treapta2-3.

                        Comment


                        • Subscriu. Dacă oprești AC-ul înainte să ajungi la destinație, lăsând doar ventilația, tubulatura se poate usca forțat. În felul acesta eviți apariția unui miros neplăcut dat de bacteriile ce se dezvoltă din cauza umidității.

                          Comment


                          • Nu baga spume sau alte mizerii ca sa cureti instalatia, am vazut cutii de clima desfacute dupa astfel de manevre si erau naclaite de porcaria aia. Cum a spus cineva mai sus, opreste un pic mai repede de a ajunge la destinatie AC ca sa se usuce cat de cat radiatorul din bord al instalatiei si va disparea mirosul.

                            Comment


                            • Multumesc, dar asta am spus si eu ca fac, destul de des, iar filtrul nu cred sa se fi imbacsit in 2-3 luni.

                              Comment


                              • Cea mai buna metoda este oprirea aerului conditionat obligatoriu inainte de oprirea ventilatorului pentru ca instalatia sa se usuce rapid. Recomandabil si la aerul conditionat de acasa.
                                Pentru masina incearca si:
                                Curăță aerul din mașina ta și te vei urca la volan într-o atmosferă placută. Ozonificarea elimină mirosurile neplăcute.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google