Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • autom
    replied
    Arata ciudat dar sigur se simte nevoia de asa ceva! Felicitari!

    Leave a comment:


  • Danis702000
    replied
    De la magazinul rusesc. O cotieră pentru fața de ușă de la șofer (pentru cotiera). Are mai multe piciorușe pentru diferite ajustări pe înălțime. 10 Dolari.
    Attached Files
    Last edited by Danis702000; 21 July 2020, 16:41.

    Leave a comment:


  • Danis702000
    replied
    Mult mai bine cum ai făcut tu. Cred că s-au adăugat peste 70 de kg. de material.

    Leave a comment:


  • panselin4
    replied
    Da tu ai facut o insonorizare mai completă, mai profesională,
    eu am montat insonorizant mai puțin pentru a nu adauga greutate prea mare mașinii
    am înțeles că rezultatul este similar
    la compartimentul motor am montat insonorizant cat mai mult, si in uși am mai montat la fel, cât mai cuprinzător
    în portbagaj, la roata de rezerva, pe laterale si pe capacul portbagajului, si sub bancheta spate,si sub picioarele soferului si pasagerului din dreapta,am montat insonorizantul nu chiar pe toată suprafața tablei, dar suficient
    estimez ca am adăugat vreo 15 kg de insonorizant pe toată masina, 10 kg sunt numai în cele 4 uși

    Leave a comment:


  • Danis702000
    replied
    Interesant. Pentru că nu mai am poze, pun cum am izolat la ”Logan-ul 1”, doar că la Logan-ul doi am mai pus în plus, încă un strat de pâslă groasă, pe lângă cele trei straturi din poze. Plus vopseaua STP dată sub mașină și în toată zona aceea.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • panselin4
    replied
    Alt montaj de insonorizant pe loganel
    Attached Files

    Leave a comment:


  • autom
    replied
    Originally posted by DannyMC View Post
    Foma cheii ajuta la manevrare, ..............(...).... nu s-a rupt, nici macar nu s-a indoit ceva!
    Danny, sa stii ca nu oblig pe nimeni sa faca ce fac eu, nu ofer solutii minune, nu vreau sa fiu formator de opinie! Am prezentat ce am facut. Daca deranjeaza pe cineva, sa ignore postarile mele.

    Totusi, avand in vedere experienta mea tehnica in domeniul mecanic ( de la a folosi chei dinamometrice in strangeri precise pana la a ancora si a ridica/plasa/transporta/monta diverse echipamente deloc usoare) eu consider ca elementele aduse de tine in discutie ( cheie roti/cric) sunt la limita de siguranta.

    Am mai prezentat comparatia neinspirata cu cei care taie gratiile cu lama de barberit sau sapa tunele cu lingura de ciorba. Poti face lucrurile in mod riscat/greu sau SIGUR/USOR! Poti sa te chinui sau sa ai parte de usurinta si siguranta cand faci ceva neplacut ( schimbat o roata, de ex).

    Am ales sa schimb ce mi se pare riscant cu ceva mai sigur. Alea initiale nu sunt materiale de calitate! Se vede de la o posta! Se simte daca pui pila pe ele!

    Daca vrea cineva sa foloseasca ideea mea, sa o faca, daca nu, drumuri bune fara pene!

    Scuze daca am lezat cu postarea mea!

    Pace!
    Last edited by autom; 11 July 2020, 12:28.

    Leave a comment:


  • devreg
    replied
    Originally posted by alex1ioan View Post
    Mi-ai inveselit finalul zilei


    ma bucur! da' sa stii ca nu ma bucur chiar asa de tare. adica urma de pe montant este din cauza unor treburi aplicate pe portiera (niste "lumini de avertizare", cum au si alti producatori inserate in finitia interioara a portierei). nu stiam despre asta, mi s-a adus la cunostina, am expus aspectul in cauza; deci nu e vina fabricii / reglajului (de data asta).


    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    Originally posted by autom View Post
    Sa o iau pe rand....

    Cheia de roti , pe langa ca este destul de subreda, are si forma aia ciudata, este un pic indoita la unghi superior celui de 90 grade
    Foma cheii ajuta la manevrare, adica iti fereste degetele de julituri in janta asa cum ai face daca ar fi la 90 de grade cu cot scurt si totusi pastreaza dimensiunile reduse ale cheii.
    Lungimea cozii este dimensionata pentru a desface fara probleme suruburile stranse la cuplul corect. Singurul repros ar fi ca hexagonul este cam moale si daca desfaci dupa un Dorel vei deforma capul cheii. Altfel nici un fel de problema la desfacut/strans suruburi.

    Originally posted by autom View Post
    Cricul, CLAR e subred. Si cel de Dacie 1400 era mai gros in material.
    Nu te supara ca te intreb dar ai ridicat macar o data masina cu cricul ala inainte sa tragi concluzia ca e CLAR subred?
    Pentru ca eu ridic masina de 2x pe an de 5 ani cu cricul ala subred si nu am avut nici un fel de problema cu el! Nu a cazut masina pe mine, nu s-a rupt, nici macar nu s-a indoit ceva!
    Last edited by DannyMC; 10 July 2020, 19:45.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    E incompatibil cu garanția
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Suiram16
    replied
    Mulțumesc! Sper sa fie compatibil cu cutia robotizată.

    Leave a comment:


  • Danis702000
    replied
    Legat de cod, depinde de motorizare (diesel sau benzină), turometrul este puțin diferit. Cel pentru benzină este cel din poză, cel montat.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Danis702000
    replied
    A fost cam 230 de Lei, dd la cineva de pe "OLX". Când-am luat mi s-a spus că este nou. După aceea, cu ajutorul lui t0rquemada am descoperit că avea cam 10.000 de Km, fiind din Belgia. A avut niște probleme, nu se aprindeau anumiți martori (semnalizarea stânga, luminile), până la urmă a descoperit cauza t0rquemada, a trebuit să pună și sa lipească niște pini și condensatori lipsă. Acum merge foarte bine. Așa că mai bine recomand de la cineva de încredere.

    Leave a comment:


  • Suiram16
    replied
    Preț, cod, nou sau sh? De unde l-ai cumpărat? Mulțumesc

    Leave a comment:


  • Danis702000
    replied
    Cum se vede noaptea, jos se vede și banda LED.
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google