Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • panselin4
    replied
    Ăsta este viitorul, șoferi care dorm in mașini autonome
    lăsând glumă la o parte, cu cat este mai puțin zgomot în mașină, cu atât obosești mai puțin la volan, mai ales pe autostradă la viteză, așa că orice insonorizare este binevenită
    știu din propria experienta
    Last edited by panselin4; 2 March 2021, 23:43.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    pericol de adormit la volan de atita liniste,

    Leave a comment:


  • panselin4
    replied
    Am mai adăugat material insonorizant peste cel de fabrică, deasupra podului pedalier, si in dreptul său
    am pus fonomin cu bandă adeziva
    se aude mai înfundat motorul, este clar mai insonorizanta mașina
    am lipit în mai multe straturi
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    De aici:


    Dar probabil gasesti si la noi ,eu am comandat de aici ca nu stiam sigur daca merge pus si pe logan, nu stiam cat e diametrul stutului care intra pe furtun ,si era mai ieftin .
    Daca comanzi pt. acest motor de 1.2 diametrul stutului pe care e montat senzorul e 22mm.

    Leave a comment:


  • Heger
    replied
    De unde ai cumparat acel KIT?

    Leave a comment:


  • Urs
    replied
    Buna treaba, daca nu puteam activa "liniile" in bord, faceam ca tine. Te ajuta sa afli cand termostatul e blocat pe pozitia deschis, se incalzeste motorul mult mai greu, papa benzina mai multa, caldura in habitaclu dupa mai multi km, etc. Felicitari !

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    Asa e... la unele modele Dacia fierbe motorul si la altele nu .
    Probabil deaceea nu au toate acest parametru.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Vezi ca e ok ? Stie firma nu e nevoie afisare de temperatura motor.

    sute de mii de masini renault/dacia vindute perfecte. fara ferbere lichid de racire. motoare europene frantuzesit nu aiurea

    Motor modern nu ferbe niciodata, stai linistit, ai dat bani degeaba pe prostii chinezesti.
    Last edited by george.sce; 24 February 2021, 17:24.

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    Salutare colegi
    Am un logan 2 din 2015 si nu se poate activa temperatura apa ,
    Eu cred ca e un parametru important si e o prostie ca nu poti vedea temperatura la motor.
    Nu sti daca functioneaza ok gmv ...
    asa ca m-am hotarat sa ai pun un senzor suplimentar ca acela de gpl montat pe furtunul care duce la caloriferul de inalzire interior.
    Am luat acest kit cu afisaj electronic l-am alimentat de la butonul de reglaj oglinzi si am mai pus un intrerupator separat ,dar functiona si fara acest buton
    Cost 70 lei kitul si 40 lei butonul.
    Am comparat temperatura afisata, cu un adapator ELM conectat la ecu si arata la fel.
    Attached Files
    Last edited by adi xxl; 24 February 2021, 15:01.

    Leave a comment:


  • krauser
    replied
    Pentru cine vrea bujii cu Iridium pe 1.2 16v, puteti opta pentru NGK ILKAR7 sau Denso EC22HPR-D7 si IXEH20TT. Eu am mers pe NGK si n-am mai avut nicio problema cu bujiile in 30k KM cu GPL. Le gasiti si pe diversele site-uri de piese din Romania, de obicei in sectiunea pentru Clio III 1.2 D4F-786.

    Leave a comment:


  • ugabrielu
    replied
    Luand in considerare postul colegului bogdanmardare parca sa zic ca nu am facut o afacere tocmai proasta, chederul de 9 mm chiar daca nu se atinge de prag si mai ramane destul spatiu pare ca-si face treaba destul de bine, probabil profilul D impinge aerul in afara nelasand mizeria, foarte multa, sa ajunga intre prag si usa. Folosesc masina zilnic in jur de 100 km iar azi, dupa ce am ajuns acasa, am zis sa fac si o poza cu ce poate face cheder de 9 mm, asta si dupa un mers pe drum foarte murdar dupa ninsoarea de ieri noapte.
    In poza, ca un fel de imbunatatire, se vede si o protectie de prag, aia alba, facuta de mine din folie magnetica. Sta pe masina de peste un an, pot sa o scot si sa o pun la locul ei oricand sau sa o repozitionez. Eu cred ca nu ar fi un lucru de neluat in seama.

    Poza:
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • Maiorul1230
    replied
    Am montat geamuri electrice spate la un MCV laureate din 2017 , nu era in plan dar daca tot am luat cele 4 butoane de la panoul de AC am zis sa continui si cu macaralel electrice pe usile spate ..mai ales ca este ceva gen plug and play .

    Inainte sa cumparati aceste piese trebuie sa verificati la panou sigurante daca aveti slotul F08 Panou sigurante.jpg si mufa din stalpii spate care vine spre usa Mufa.jpg cam asa ar fi configuratia de fire . Apoi porneste in functie de caz , 2 fire deschidere , 4 fire deschidere + boxe sau cu 8 fire .
    Oricum verificati schemele din aplicatiile date pe forum LoganWiring/NT8703 , mufele R155 si R156 .


    mODIFICAT.jpg
    Cost:
    - 150 lei cele 4 butoane de la panoul de comanda AC ( 2 x geamuri elec. spate , cruise con. si blocare geamuri sp)..coduri OEM pe poza
    - 200 lei ambele macarale , 827206067R dreapta si 827211031R stanga de pe logan/sandero/MCV
    - 100 lei 2 butoane cu tot cu ornament panouri spate cod OEM 254217475R
    - 50 lei instalatia electrica completa , cea care porneste din mufa stalp si usa) sa aiba eticheta cu COD OEM 241266047R.
    Butoanele sunt pe lumina portocalie , in principiu sunt diferentiate la nivel de eticheta portocalie/alba...acum nu am verificat si la nivel de coduri .
    Ca montaj poate sa o faca oricine care se incumeta , "mai greu putin" este de pus instalatia elec. fata de a monta macaralele (nu dai geamul jos) . Cobori geamul la jumatate Il desfaci din suportul macaralei si il ridici manual pe chedere ca si cum ai rdica normal geamul ( il blochezi cu ceva ca sa nu cada )...invers la montaj pe macaraua electrica.
    Faceti un ghidaj de taiere a locasului ptr suportul butonului electric de pe panoul usii dar sa luati in considerare ca pozitia butonului va fi putin diferita fata de o masina care vine din fabrica cu geamuri spate electrice .
    ​ diferenta intre panoul meu si cel de pe o masina cu geamuri elec. din fabrica , se poate remedia si lucrul acesta daca se inlocuieste plasticul din mijloc .Panoul este format din panoul mare si panou mic(unde este "scobitura" de tragere usa) prins pe spate cu cateva suruburi ...deobicei la dezmembrari se vinde tot intregul .
    Probabil singurul dezavantaj in situatia mea este ca trebuie sa bagi cotul mai in spatarul canapelei la apasare (inca nu am pus panourile, a venit iarna ).​​​​​​
    Sa aveti cateva clipsuri in plus , este posibil sa se mai rupa cate 1-2 cand scoateti panourile .
    Attached Files

    Leave a comment:


  • bogdanmardare
    replied
    Eu (si alti colegi inaintea mea) am facut ca in in link-ul de mai jos. Spatiul dintre usa si prag se inchide complet acum. L.E. Imi cer scuze, de pe telefon apar 2 link-uri, primul este cel corect.
    Last edited by bogdanmardare; 12 February 2021, 09:49.

    Leave a comment:


  • ugabrielu
    replied
    Am pus chedere suplimentare intre usi si praguri, intra multa mizerie acolo. Am luat cheder de 9 mm de la Dedeman, din acela cu folia de protectie portocalie, banda de lipire are o insertie de fibra de sticla, cred. Ideea e urmatoarea, banda se lipeste foarte bine, e greu de crezut ca se va dezlipi, problema e ca cei 9 mm nu ajung, ramane spatiu intre cheder si pragul usii. Aviz amatorilor, cred ca inaltimea chederului ar trebui sa fie in jur de 15 mm. Cu toate ca ramane spatiu intre cheder si prag a intrat mult mai putina mizerie si praf ca inainte, dar a intrat. Cheder de cel putin 15 mm inaltime.

    Leave a comment:


  • playmaker831
    replied
    Aș vrea să schimb și eu scaunul de la șofer la un Logan 2 fab 2019,aș vrea un scaun mai confortabil cu o sustinere laterală mai bună. A făcut cineva asta? ,fără a afecta siguranța, aici mă refer la aibagul din scaun care să fie funcțional și să nu am becuri aprinse in bord.Dacă da unde,cum și ce costuri implică?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google