Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aderenta la rotile din fata nu se schimba. In schimb creste aderenta la rotile din spate (ma refer strict la franare).
    Nu se mai ridica spatele asa de mult la franare ceea ce duce la o aderenta mai buna la rotile din spate.

    Comment


    • Se schimba si aderenta rotilor din fata. Daca pleci mai tare de pe loc rotile din fata nu vor mai patina la fel de mult si in nici un caz nu vor mai " tzopai". Asta datorida suspensiei mai rigide, nicidecum a garzii la sol
      My Ride sigpic

      Comment


      • De acord Madutzu dar eu ma refeream strict la franare!
        Micsorarea gardei la sol afecteaza performantele prin faptul ca se coboara centrul de greutate al masinii. Poti sa micsorezi garda prion adaugarea de spoilere/praguri dar centrul de greutate ramane la fel!



        Originally posted by Oti View Post
        Eu am vrut sa ma refer la profilul clientului Dacia Logan, unde sunt cam 10% care sar calul.....dau o "caruta de bani" pe o masina si sunt nemultumiti de cum arata, ca imbunatatiri vax......inainte de a te hotara ce masina sa cumperi vezi ca aveai in aceeasi bani si alte variante....care te puteau satisface...garda...mers...aspect....
        Scuze daca am parut "agresiv". Ai dreptate dar sunt unele imbunatatiri de bun simt care "trebuie" facute. Majoritatea sunt usor de facut si merita.
        Last edited by Remus77; 23 February 2015, 14:42. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • eu imi cer scuze, am recitit si mi-am dat seama cam dat in balarii...
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • La ce drumuri avem, mai ales în orașe, o mașină cu gardă la sol mică (sau spoilere) te ajută din părți sau probabil vreți să faceți ca cei care se dau jos din mașină la un speedbump, că altfel mașina rămâne suspendată.(de la 0,48)

            Spolerul de sub bara față îl pierdeam de 100 de ori până acum.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Este vorba de 3,5 cm nu de inch. Nu cred ca iese ferrari din ea

              Comment


              • Daca masina se apleaca mai putin in fata la franare, aderenta pe rotile din fata va fi mai slaba.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Nu cred ca va fi vreo problema cu coborarea garzii la sol, insa eu sunt foarte multumit de garda loganului, chiar o consider un avantaj, mai ales prin drumurile patriei, inclusiv in buc.
                  Chiar azi am vazut o masina care cand a coborat de pe o bordura nu prea inalta,a atins, zgariat si indoit, partea de jos a barii din fata
                  Masina asta este gandita pt drumurile din estul europei,desi se vinde bine si in vest

                  Comment


                  • De acord cu tine panselin, garda e buna pt drumurile noastre; suspensia insa e prea moale. E enervant cum iti tzopaie spatele la un giratoriu. Sa nu mai zic ca se rastoarna cafeaua de la balans
                    My Ride sigpic

                    Comment


                    • Corect,suspensia este cam moale,dar probabil este setata asa pt confort, cred
                      Cat despre cafea, eu nu beau, bea doar sotia, si i am zis sa nu verse cafeaua prin masina ca nu i de bine

                      Comment


                      • Mai bine mai moale, eu imi doresc sa mai am suspensia de logan, sau corsa... si asta, ca si meganul, e tare, ba chiar mai tare decat cea a meganului. bine ca nu ma ros undeva sa pun roti de 16 sau 17, ca aveam talon de 45... si mai rau, Acu cu 60 tot mi se pare prea tare...
                        Tiind sa cred ca am amortizoare pe gaz, ca parca-s pea tari...
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • nu stiu cum ar fi pe logan2, dar pe a mea arcurile H&R au adus numai beneficii.
                          franare clar mai buna, de stabilitate in curbe nici nu mai vorbesc, parca e alta masina. urc fara probleme bordurile in conditiile in care a coborat cu 4-5 cm, nu doar cu 3,5. si un alt avantaj e ca scade consumul la drum intins, fiindca nu mai intra atata aer sub ea si coeficientul de aerodinamicitate se imbunatateste putin.
                          n-as mai reveni niciodata la cele stock, si de altfel, n-am prea auzit pe vreunul sa vrea asta, dupa ce au mers cu H&R.
                          in schimb, au fost unii care au trecut de la H&R la Eibach si le pare rau. acum cauta sa cumpere altele.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Arata f bine. Ma asteptam la H&R sa fie mai joasa dar e ok garda. Multumesc de info si poza!

                            Comment


                            • Eu am eibach pe L2, sunt multumit de rezultatele obtinute. Poate in viitor o sa trec pe h&r + amortizoare sport
                              My Ride sigpic

                              Comment


                              • Vezi ce pret faci la eibach in P.M. cand sunt gata de vanzare
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google