Probleme Rugina Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts



  • poate masina lui oti a fost facuta cu tabla de sidex, sau cel putin acele panouri care au rugint sa fie de provenienta galati, nu din import..

    ms Kojak, da, ai dreptate, e cataforeza

    am uitat complet de ea
    Last edited by cristi....; 4 February 2015, 23:56.

    Comment


    • A mea, "contigent" 2006, are sigur tabla de Sidex, cel putin partea din spate (aripi si portiere)
      Inre timp, de prin 2007-2008 stiu ca au renuntat la colaborarea cu Sidexu...acuma, habar-nam, care-i minciuna.

      Comment


      • depinde si de loturi cred... unele sunt facute cum trebuie altele nu. de ex si dusterul vandut in Anglia, unele au probleme mai mari de atat cu rugina, tot dupa 1 an

        alte modele, logan de prin 2007, ti-am spus, vopsea sairta fara extindere rugina. rugina a ramas in acelasi stadiu de cel putin 2 ani

        si eu am 1 punct de vopsea luat pe plafon, aproape de imbinarea cu parbrizul (mi-a sarit o pietricica, cei de la casco au facut nazuri, ca e prea mic ca nu stiu ce, am vrut sa-l fac pe dosarul cu parbrizul crapat dar au zis ca ei nu inteleg cum de a ajuns pietricica in zona aia si au zis ca daca vreau trebuie sa deschid alt dosar si nu am mai avut chef sa pierd vremea si l-am lasat asa) am dat cu putin lac auto si de 2 ani e la fel, nu a avansat deloc

        la ph2, nu mai stiu unde am citit, cica pragurile, aripile spate, portierele, capota si plafonul sunt galvanizate....
        Last edited by cristi....; 5 February 2015, 00:12.

        Comment


        • stii ce clima e in Anglia, nu?
          + salinitatea de rigoare.

          Nu cred ca UK e exemplul cel mai bun, dar putem vorbi de-o Franta sau Germanie...ca si acolo s-au vandut bine.

          Comment


          • peste forumul duster din anglia am dat din intamplare si acolo am vazut pataniile cu rugina, n-am stat sa verific cum e in alte tari.

            ce pot sa-ti zic insa, in tarile cu clima opusa Angliei, cum ar fi de ex Grecia, am vazut ca majoritatea masinilor de acolo au mari probleme cu lacul, adica e exfoliat bine de tot in special pe capota si plafon avantaje si dezavantaje...

            na, mie imi pare rau de daciile astea, ca sunt masini misto, cel putin astea de acu, dar vad ca problema cu rugina revine in actualitate in forta.

            pana la urma te vezi nevoit sa te reprofilezi pe alte marci

            oricum, in cazul lui oti nu e absolut nici o problema, are la dispozitie 6 ani sa-i tot streseze cu problemele de rugina numai ca e neplcaut sa tot pierzi vremea prin servicuri si, cel putin din experienta mea, nu prea fac treaba buna reprezentantele, adica pe unde se baga ei sa vopseasca de obicei se exfoliaza vopseaua cam dupa 1 an si un pic, adica exact cat sa nu mai faca obiectul garantiei (garantia la vopsirea unui element in reprezentanta e de 1 an, vopseaua crapa dupa 1 an si 1-2-3 luni, cel putin asa a fost in cazul meu, noroc ca sunt plastic si nu tabla elementele revopsite )
            Last edited by cristi....; 5 February 2015, 00:22.

            Comment


            • E topic de Logan II , nu să facem comparații cu Logan I ! (apropo de "bieletă antirăsturnare")

              Să nu uităm că vorbim de echipare E0 la care s-a făcut economie - tratamentul cu ceară(pe interior) lipsește, e nasol dar acoperit de garanție.

              Aberațile/legendele cu anotimpul de fabricație sunt pentru cei care cred.

              Încep să cred că primul lot de L52 a fost unul din cele mai bune, fără economie pe nicăieri, la cele mai noi lipsește chit în anumite zone, vopsea cu probleme etc.

              Dusterul de Anglia e în mare parte ph1 fabricat de indieni, deci...
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • sa inteleg ca e de preferat sa cumperi o masina de generatie noua imediat dupa lansarea ei? eu stiam, vorba din popor mai mult, ca nu e indicat sa-ti iei o masina de generatie noua imediat dupa lansare pt ca e plina de problemele copilariei si sa astepti 3-4 ani pana ajunge la "maturitate"

                scuze de offtopic dar chiar ma intereseaza aspectul asta

                Comment


                • Originally posted by cristi.... View Post
                  are dispozitie 6 ani sa-i tot streseze cu problemele de rugina
                  6 ani in conditiile in care-si face toate reviziile conform caiet doar la reprezentante.
                  Si cum marea majoritate renunta la acest "serviciu" dupa ce expira garantia "din bara-n bara" de minim 3 pana maxim 5 ani...

                  Comment


                  • @cristi.... Eu zic să treci direct la sh ca nou că are toate probleme rezolvate.
                    Mașina mea e acum cu 300euro mai scumpă și mai puțin echipată ca a mea în versiunea Laureate fără opționale, deci rentează să aștepți...

                    Cât despre garanție, e destul de clar.
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Pai si io ce-az zis, fix ce scrie acolo.

                      Ptr. a beneficia de garantia anticoroziune, controlul anticoroziune se face in cadrul reviziilor obligatorii sau la cererea clientuli, contra cost.
                      Ai garantie comerical 3 ani de zile, timp in care respecti cu rigurozitate intervalele de revizie in reprezentanta. Bun.
                      Dupa 3 ani cand iese din garantie masina si te bate gandu sa faci reviziile si interventiile in alta parte, daca ai dat cu skip la o revizie si vii dupa un timp sa macani ca ai rugina si tu beneficiezi inca 3 ani de garantie anticoroziune, ti se da flit!

                      Am patit-o, stiu ce vorbesc, conditiile astea nu s-au schimbat, chiar daca am logan 1 i.e.n

                      Comment


                      • Esența unei mașini noi e chiar garanția.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Absolut de acord, de-asta majoritatea dintre noi am preferat masina noua in detrimentu' unui sh. (bineinteles nemtzesc)

                          Comment


                          • Ce ma amuz când vad cum se aduc argumente de genul "mașină era varianta de baza, nu are tratament cu ceara, etc".

                            Stimabililor, e bătaie de joc din partea Dacia ce se întâmpla cu rugina. Nu e posibil sa existe astfel de cazuri la nici un an de la achiziție...

                            Chiar si izolate, problemele acestea te fac sa te gândești daca chiar merita sa dai banii pe un LII.

                            Comment


                            • @t0rquemada masina a fost data cu ceara in cavitati, am verificat - cand am luat-o era manjita toata pe dedesupt cu o chestie maro lipicioasa

                              @old_radu - eu am dat suplimentar cu ceara cand am lucrat la masina, operatiunea este bine sa fie facuta vara 20-30grade si sa fie inainte 2-3 saptamani calduroase pentru ca masina sa fie uscata bine dupa ce o speli, dupa ce dai cu ceara mergi pe un drum de tara (in prima saptamana). eu fac asta inainte de a pleca la mare, prefer calcarul de dobrogea, merge si lutul din moldova, vara asta am sa ma ocup de aripi si podea......pun cateva poze la ce am facut vara care a trecut (in poze sunt locurile pe unde am bagat furtunul).

                              PS
                              eu cred ca urma de rugina era de la cheder, mai am rabdare, daca se extinde ma duc la garantie, mentionez ca in alta parte nu am urme de rugina!
                              Attached Files
                              Last edited by Oti; 5 February 2015, 09:20.
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Originally posted by nitusararu View Post
                                stimate domn,
                                spre deosebire de dvs. eu am cont pe acest forum cu numele meu real, nu ma ascund dupa nick _name gen mr.k sau altele iar o simpla cautare va confirma acest lucru
                                nu sunt un angajat al Dacia,nu sunt nici un fan Dacia,doar conduc marca Dacia atat la serviciu
                                cat si acasa
                                nu sunt nici pe departe un nostalgic , dar imi place tare mult sa fim mai seriosi in postari !
                                respect parerea fiecaruia, dar nu inteleg cum naiba se face ca doar la anumite persoane se intampla absolut totul?
                                Stimate...imi place, sunt sigur ca ma stimezi mult.
                                Tin si la ironii, nu ma supar.
                                Dupa cum observi, se intampla posesorilor de Dacia, in general, nu doar unora.

                                Masini de 3 luni vechime, 1 an...rugina nu alege.
                                Noi cei cu rugina suntem seriosi in postari, punem poze, dovezi.
                                Dumneata?
                                PS: La inscrierea pe forum ti-au cerut numele real? Mie nu!
                                E topic de Logan II , nu să facem comparații cu Logan I !
                                Dar tabla e aceeasi, doar ca are alta forma. Cum ne dam seama ca e aceeasi? Rugineste! Chiar mai repede ca aia de la Logan 1.
                                Despre ce poti vorbi exclusiv doar la L2? ASR, motor 0.9tce, navigatie si ...cam atat.
                                Last edited by mr.K; 5 February 2015, 09:36.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google