Probleme Rugina Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by george.sce View Post
    pozele nu foarte clare

    cred nimeni nu va lua in considerare nici macar pentru constatare,

    iti ures succes maxim,
    Multumesc de urari...nu cred ca mai e cazul sa mai fac altele...o sa vad ce zic, o sa ma duc saptamana viitoare intr-o zi sa vad. Stiu, una e chiar neclara, m-i s-o ”zbatut ochiul” ca nu-mi venea sa cred, masina de 2 ani si 9 luni sa aiba rugina...care cel putin in doua din poze se vede clar, si nu putem spune ca e de la pietrele de pe drum....semne de la ele am, dar nu am ce comenta in privinta asta...

    Comment


    • E ciudata apariția ruginii, atat de repede ,în zona aceea, asa ceva ,dar mult mai puțin, aveam la loganul din 2007 , după 11 ani. Din 2018 e și actuala, dar deocamdată, nu sunt probleme, părerea mea e ca se rezolva, fără probleme, pe garanție. Multa bafta!

      Comment


      • O sa va tin la curent dupa ce ma duc la ei, saptamana viitoare marti, doar atunci am ceva timp. Masina e folosita zilnic, si acum indiferent cum eu trebuie sa o rezolv, am nevoie de masina ca de aer, din acest motiv am vrut o masina noua, sa nu am probleme cu ea, dar se pare ca dacia tot romaneasca este, sau am avut eu ghinion. Apropo de usa...cand am luat-o din reprezentanta le-am aratat si ca lipseste acțibildul cu presiunea la roti...au spus ”va deranjeaza asta, or fi uitat sa-l pună”...”cum au uitat si cu inchiderea din telecomanda la ea?”, am replicat eu. Au spus ”are 3 ani garanție, tot ce apare se rezolvă”

        Acum am îndoieli ca ceva a fost cu usa asta de noua....sau a fost schimbata din nu stiu ce motiv, ocazie cu care din graba, au uitat de inchiderea centralizată....si de acțibild...Dacă refuzam oare preluarea masini din cauza actibildului păream nebun, nu?
        Last edited by 77sky; 10 April 2021, 20:37.

        Comment


        • Chiar acum m-am uitat pe postarile mele si am scris in data de 29 si 30 iulie iulie2018....masina e la mine din 25 iulie 2018 in topicul ”Problema Inchidere Centralizata” (postarea 9 si 11) despre problema la aceasta portiera....
          Last edited by 77sky; 10 April 2021, 20:36.

          Comment


          • ce are a face inchiderea centralizata cu marginea usii ?

            acum, vorbind serios, asa pierde Dacia clienti, isi bate joc, noi taximetristii, nu prea ne pasa, dar ceilalti cetateni cinstiti ... fug la skoda ? hyundai ? sau oriunde altundeva ?/?

            sa la le fie de bine cu renault/daciile lor, sa si le bage in c*r !

            Comment


            • Teoretic nici o legatura, vroiam sa subliniez faptul ca acea portiera de la inceput a fost cu probleme....eu stiu ce sa zic, pot bănui ca a avut ceva probleme si a fost revopsita sau înlocuită, motiv pentru care lipseste acest acțibild....sau orice alceva îmi trece prin cap....

              Important e sa o facă acum, dacă nu tre sa o fac pe cheltuiala mea....si atunci n-o sa mai calc acolo cate zile o-i avea....
              Apropo chiar vroiam sa bag niste ceară astă toamnă prin praguri și uși, dar m-am abținut să nu cumva să pierd garanția la tablă....
              Last edited by 77sky; 10 April 2021, 20:36.

              Comment


              • Acum am vazut pozele..da, e rugina..cam ca nuca in perete (inteleg ca nu ai mai gasit prin alte parti), in ultima vreme rugina nu prea a mai fost de "actualitate". Nu prea are ce cauta rugina acolo..dar inclin sa cred ca portiera aceea a avut o "buba" (abtibildul nu cade singur si din fabrica merge inchiderea pe toate usile sau nu merge pe niciuna).
                Iti inteleg bauielile, sper ca la sesizarea facuta ai mentionat si aspectele negative de la inceput (lipsa actibild, inchiderea centralizata nefunctionala). Retoric intreb: cum au pregatit-o de livrare: luati masina, incuiati-o cu ciocanul???
                Bafta multa, nu te lasa dus cu presul !

                Comment


                • Sincer nu am facut acea precizare (cu actibildul)...am pus doar pozele, cred ca mai degraba incurcam lucrurile, acum pot fi eu acuzat ca am avut ceva eveniment si am schimbat usa, nu? Sincer nu am avut nici un eveniment cu masina, pe de alta parte la livrarea ei am mentionat asta doar verbal, puteam sa refuz livrarea pe acest motiv? Îmi spunea că sunt nebun precis desi acum imi pare rau, mai bine eram nebun......acum voi vedea saptamana viitoare ce zic cei din service, că ”vocea clientului” încă tace.... Si da vizibil nu am vazut rugină prin alte parti...da n-am urcat-o pe un elevator sa caut, deocamdata e in garantie si doar la schimburile de ulei am fost. Garantia (de 3 ani) expira pe 24 iulie...
                  Si mai e ceva....in cazul de fata dacă refuză se poate apela spre exemplu la protectia consumatorului?

                  Te rog, NU mai cita postul anterior (e logica ideea ca lui ii raspunzi!). Foloseste Post Reply!
                  Last edited by 77sky; 11 April 2021, 13:28.

                  Comment


                  • E posibil (s-a vazut si pe alte firme) ca usa sa fi fost lovita la transport sau de catre un angajat si reparata. Asa se poate explica si lipsa abtibildului si nefunctionarea inchiderii centralizate doar pe acea usa.
                    Last edited by DannyMC; 11 April 2021, 08:33.

                    Comment


                    • Apropo, o alta intrebare, derivată cumva din problema mea. In iulie imi expiră garantia la partea mecanica si electrica. In conditile in care urmatoarele revizii le fac in alta parte decat SERVICE AUTOMOBILE DACIA (sincer nu prea vreau sa mai am de a face cu ei) se pastreaza garantia pe tabla (anticoroziva) pana la 7 ani? Prin garantie anticoroziva inteleg cele care apar dinspre interior spre exterior ca si in cazul de fata, nu sunt absurd sa cer revopsire pentru zgârieturi, lovituri de pietre, etc, cele care nu sunt din vina prelucrarii tablei sa zic asa.

                      Comment


                      • Nu..trenuie sa ii vizitezi ca sa ai stampilele in caietul de intretinere. In revizia anuala este un paragraf cu "control anticoroziune" unde (teoreric) reprezentanta bifeaza ca e ok..de aceea, e bine sa faci reviziile (macar schimbul de ulei si filtre) la ei, DAR cu piesele tale.
                        PS: si pentru orice problema sa ai scris (mail) trimis la Vocea Clientului, de multe ori uzina nu stie ce face dealerul, insa acesta repara/schimba in garantie doar cu acordul (pe banii) uzinei.

                        Comment


                        • Da aveti dreptate, amu vad eu cum o scot la capat, deci trebuie sa existe stampila lor si acea bifa, am vazut si eu acum, care e bifata la cea de 2 ani, care la mine a fost pe 17 iunie....Multumesc, si scuze ca am pus o intrebare tampita pana la urma....

                          Comment


                          • Am fost marți, după cum am precizat mai sus, la SERVICE. S-au uitat la ea un muncitor(avea salopetă pe el - de aici am dedus) - care era la țigară alături de alți colegi , pe care din întâmplare mă cunoștea, nu știu de unde, sincer. Ce e drept eu sunt profesor de 27 de ani în oraș deci posibil sa-mi fi fost elev. În fine a spus: ”D-le profesor o rezolvăm dar să o vadă dl. inginer de la recepție că doar e în garanție, trebuie făcută gratis.” No de aici începe râsu -plânsu. Mă duc acolo (însoțit de muncitor ce m-a cunoscut - deci teoretic ”o pilă” ) Muncitorul : ”D-nul inginer uite dl profesor are mașina in garanție si i-o apărut rugina pe ușa. - vă rog sa-l rezolvăm” - și cu aceasta salută respectos si pleacă. ”Trebuie sa-i facem o poză sa trimitem la uzină” - dl. inginer nu a venit afară să o vadă. Zic : ok - am trimis si eu poze la VC. Răspuns : ”Nu contează asta, ce trimitem noi contează”. Zic : ok. Ce urmează acum e de noaptea minții : ” Veniți luni pe la 9.00 și o lăsați aici, și vă anunțăm noi când e gata”. Întreb : ” Pentru niște poze? Nu puteți să le faceți acum, iar când vă vine răspunsul vin cu mașina să rezolvați problema?” Nu că asta e procedura -primesc răspuns. Mi-a venit sa-l întreb dacă în procedură scrie că la solicitarea unui client acesta trebuie ”programat” peste 5 zile (mașina fiind în garanție), dar m-am abținut pentru că azi, luni sau peste o lună tot la el ajung. Menționez că în tot acest timp răsfoia sau aranja niște hârtii, nici măcar nu m-a privit în ochi, spunând tot timpul ”nu se poate să aibă rugină”. Am spus că nu eu am spus asta ci colegul dv. cu care am intrat aici. ” Lăsați- l că nu știe ce zice.” Am salutat frumos si am părăsit SERVICEUL, urmând să revin luni. Cam asta a fost ”experiența” cu SERVICE DACIA RENAULT - firmă privată, asta pentru cei care spun că noi, bugetarii, suntem ținuți în spate de privați.....

                            Aș putea să comentez cele de mai sus din multe privințe, dar vă las pe voi.

                            Revin cu episodul II după ziua de luni.....

                            PS. Când ies mecanicii (soldații - sau elevii, spuneți-le cum vreți erau afară la țigară). Muncitorul - ”pila”, mea ad-hoc, mă salută respectos și mă întreabă dacă am rezolvat. Îi răspund că deocamdată nu, o să văd luni, atunci m-a chemat dl. inginer. Ne salutăm și îmi spune : ”no îmi pare rău de luni am 5 zile de concediu.” Îi mulțumesc frumos și urez concediu plăcut.

                            Comment


                            • Poate ar fi mai bine sa gasesti o alta reprezentanta , in general o cerere trimisa catre uzina cu o problema a unei masini in garantie este rezolvata in cateva ore .

                              Comment


                              • Alta reprezentanta e la 35km, asta e la 2 km....si pentru cateva luni...ca dupa ce iese din garantie nu mai calc pe acolo...si nu recomand la nimeni....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google