Logan cu 660.000 la bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by 2012 View Post
    Inca o data, nu marca masinii sau 660.000km sunt probleme ci timpul in care sunt facuti. Putea fi si alta masina si tot era un semn de intrebare, asa ca afirmatii de genul 'carcotasi anti-Logan' sunt ridicole. Ca sa nu mai vorbim ca cine chiar merge asa de mult alege alta masina si alta motorizare.
    Singura nedumerire a unora era legata de motivul pe care l-ar avea cineva ca sa dea kilometrajul inainte; e, uite ca exista si situatii din astea.
    Asta cam asa este ..nu km respectivi sunt problema, ci timpul foarte scurt in care sunt facuti..si mai mult de atat , motorul functioneaza pe gpl , iar acel motoras de 1.2 16v aspirat , sa-l tii constant la aproape 4000 rpm la 140 km/h pe autostrada cateva sute de km pe gpl , si sa nu fi avut nici o interventie la motor, este greu de crezut.. Sau bun , sa zicem ca este credibila situatia ca acel motor sa fi rulat atatia km intr-un timp atat de scurt, dar sa spui ca nu s-a reparat nimic la el, chiar ca este greu de crezut..

    Comment


    • #62
      Eu zic altceva.
      Sa ne spuna cineva daca a reparat ceva la un motor 1.2 16v pana acum si nu conteaza ca e L1 sau L2.
      Ma repet numai motor fara anexe gen alternator electromor samd.
      sigpic

      Comment


      • #63
        Nu inteleg dece aveti numai grija motorului (care mai are si pompa de apa, demaror, alternator, injectoare).

        O masina mai are si ambreiaj, planetare, rulmenti, telescoape, bucse, pivoti, placute frana, etrieri, caseta directie, etc, etc.
        Cand faci curse asa lungi si dese, presupun cu destinatia stabilita ( in ziua si la ora de ...), nu prea vrei sa te lase caruta in drum.
        Asa ca atunci vorbim de mentenanta preventiva. Adica inlocuire inainte de momentul defectarii acestora.
        Si toate acestea necesita, pe langa bani, TIMP.
        Si in cazul asta, timpul e problema. Cand si cum?

        Apropo, GPL-ul de pe masina, este dotare din fabrica?

        Comment


        • #64
          din ce am vazut personal, masinile care fac km multi repede au o rata de incidente la motor mult mai scazuta decat restul.

          Comment


          • #65
            Sunt de acord cu ozenel.

            Comment


            • #66
              Da de acord cu ozeneul, am vazut Megane 2 la 540 000 km cu 1,9 diesel, livra ziare interurban si era ok masina. Dar a durat mai mult sa faca km.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #67
                Nu ai cum sa nu fi deacord cu ozenel.
                Daca in loc de kilometraj masina mea avea ore de functionare probabil eram pe aproape de cea cu 660.000.
                Cel putin la mine iarna merge aproape 10 ore pe zi ( ore de functionare)
                Vara mai putin ca mai gasesti un copac unde sa stai la umbra.
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Hellguy, pune te rog 5/6 poze mai amanuntite cu masinuta,din interior si exterior.
                  Sunt curios cum "s-a pastrat" exteriorul masinii dupa atatia km !
                  My Ride ! B - 29 - TmT

                  Comment


                  • #69
                    Se pot face 600mii de km, nu e nici o problema. Tatal meu conduce un Vw Caddy cumparat nou in 2012 februarie si masina are acum 300.000 km. Sambata si duminica masina nu a circulat. Si in cursul saptamanii a avut rar ce e drept zile libere. Plus zilele in care a fost la revizie, reviziile s-au facut numai la porsche . Am dovezi , care e carcotas pot poza tot carnetul de service cu reviziile din 30 in 30 de mii de km. Motorul este 1.6tdi 105cp,distributia pe lant.Zero probleme dupa cum se vede si in caietul de service ..asta pentru aia cu vw sucks.A si are si dpf la fel zero probleme si cu el.
                    Deci 600mii in 2ani daca masina a avut 2 soferi si s-a circulat 7zile din 7 e foarte,foarte posibil

                    Comment


                    • #70
                      de la 300000 la 600000 e greu sa recuperezi cu + 2 zile
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • #71
                        apropo
                        stiu si eu un logan 1.5 dci cel de 60 cp din 2006 cu 200.000 in bord si cu motorina numai deaia originala din galeata . motorul nu afost desfacut niciodata si tipul face zilnic o naveta de vreo 90 km . acum a inceput un lot de motorina din damigeana care cica nu mai are nicio o culoare este ceva incolor asa ... este grasa la degete da.....

                        Comment


                        • #72
                          Am un vecin taximetrist cu logan diesel din 2006 luna mai cu 700 000 de km si a schimbat si pompa de injectie si injectoarele, o singura data

                          Comment


                          • #73
                            Oare nu ar fi mai bine ca înainte de a mai adăuga câteva pagini de comentarii ca domnul hellguy să mai vină şi dumnealui măcar cu un răspuns/replică/poză?! Oare mai este activ!? Poate e plecat deja în Germania!? Cine ştie! Cel mai probabil multe din răspunsuri se află la dumnealui!
                            Să-l aşteptăm!?!
                            Stimă

                            Comment


                            • #74
                              Cand revin din vacanta va arat eu un Logan ambulanta BGS diesel cu aproape 800k km. Avea anul trecut. Acum probabil are1 milion.

                              Comment


                              • #75
                                sal

                                Archangel80, da ai dreptate, confirm existenta masinilor Logan diesel BGS dializa care merg zilnic, au peste 600000km, fara probleme notabile, deci se poate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google