Logan cu 660.000 la bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi-era dor sa-i mai vad...kilometraju'. Actualizat fireste.

    Comment


    • A avut o firma la vanzare 2 mcv si fiecare avea cate 500.000 km
      Ambele dci


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      sigpic

      Comment


      • De acord, exista.
        Numai ca in basmul de fata se povesteste de Logan 2, in varsta de sub 2 ani.
        Fiind vorba de unul cu GPL, as spune max. 1 an. Parca prin Iunie 2013 au inceput sa le produca.
        Si atunci 660.000 ?
        Super !

        Comment


        • Tota poveste se rezuma la timpul in care a efectuat km astia


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          sigpic

          Comment


          • Multumesc! Asta era ideea.

            Comment


            • E greu de crezut dar nu imposibil.


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              sigpic

              Comment


              • Poate iniţiatorul thread-ului ne mai dă măcar un semn de viaţă şi atunci toată povestea devine mai credibilă.

                Comment


                • Am avut ocazia ieri sa vad la un prieten mechanic, un logan 1.4 cu 360 000 pe gpl. Mecanicul ii facea segmentare, garnituri de supape etc.. cam tot de fapt. Din ce am vazut eu, motorul era cam varza in sensul ca era murder tot de ulei iar pistoanele aratau destul de rau. Aveau un strat de mazga, nu stiu cum sa-i spun alfel, depus in capul pistoanelor si din cate mi-a spus consuma destul de mult ulei. Poate si din cauza ca era pe taxi si a fost exploatat la maxim. Oricum, un motor pe benzina fie el si cel mai reusit din lume e greu sa ajunga la pragul de 400 mii fara sa consume ulei.

                  Din experienta pot spune, la golful meu 3 de 1.8 si aprox 500 mii la care am facut segmentarea pe la 400 mii, imi consuma de rupea ulei-aprox 1l la 1000km.

                  Ma gandesc totusi, fiind motoare mici, cel de 1.4 si 1.2 fracarile si fortele ce trebuie sa le suporte in timp sunt mai mari decat la un motor de 1.8-2.0. Asadar, logic ar fi ca un motor de 1.2 sa sufere mai mult decat unul de capacitate mai mare.

                  Va rog sa ma corectati.

                  Comment


                  • Faci reviziile cand trebuie si cu piese de calitate si probleme la motor nu o sa ai 4-500.000 km.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    sigpic

                    Comment


                    • Initiatorul topicuui nu cred ca o sa mai apara pe forum.
                      sigpic
                      !

                      Comment


                      • Evident ca n-o sa mai apara. Si-a facut cont sa faca topicul asta si sa arunce o poza care nu reprezinta nimic. Arunc si eu una. Oare o crede cineva?
                        E usor sa faci sa scrie acolo ce vrei tu.
                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 13 November 2014, 12:36.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • Nu stiu daca va mai posta dar de curand am mers cu un taxi care avea nici mai mult nici mai putin de...
                          Attached Files

                          Comment


                          • dar nu in mai putin de doi ani.

                            Comment


                            • E clara treaba, cine s-a "jucat" cu un bord le x52 stie ce s-a intimplat acolo...95160 flash ...

                              Comment


                              • Un taxi a zis ca avea 650 000 si 420 000 in bord. Dar era la al doilea motor, be benzina evident.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google