Logan cu 660.000 la bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Da , le tin turate la 5000 rpm sa vada daca rezista ! iar daca totul este ok este plasat pentru linia de montaj finala/caroserie.

    Asa fac toti constructorii de automobile cu toate motoarele din gama.

    Se tine turat la acea valoare inalta pentru a scoate la iveala defectiuni "ascunse " de fabricatie (fibrochen cu microfisuri sau ax cu came cu defect ascuns etc)(nu ca n-ar fi verificate aceste componente inainte de a fi puse in motor , dar totusi e vital un test de "tortura") , daca rezista inseamna ca totul este ok , urmand ca utilizatorul obisnuit sa respecte perioada de rodaj (sa nu depaseasca 3500 in primii 1000 de km) .
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #92
      Dacia nu te obliga iti recomanda tu poti sa o tii la cat vrei

      Comment


      • #93
        Loganul initiatorului sigur a avut parte de un motor testat riguros, si la cota. (motiv gpl+ multi kilometri facuti, ipotetic)
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #94
          N-are cum.Era praf motorul.Cred ca l-a segmentat cel putin odata in km aia.Cel putin unul sau mai multe injectoare si-au luat concediu.Pentru mine nu e plauzibil.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #95
            Eu zic ca a schimbat deja 2 motoare cu totul. (In garatie)


            Eu nu am auzit pe nimeni sa schimbe injectoare la benzinar pana acum.
            Au pus baietii si benzina de pe santz si nu au avut nici o problema.
            Last edited by stoicanu; 27 July 2014, 09:33. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • #96
              Originally posted by prometheus View Post
              Da , le tin turate la 5000 rpm sa vada daca rezista ! iar daca totul este ok este plasat pentru linia de montaj finala/caroserie.
              ...........................
              E rodaju de fabrica (se da "oglinda" la cilindri), n-are nici o treaba cu rezistenta. Dupa operatiunea asta se schimba uleiul si se trimite la montaj pe sasiu.
              D-aia nu mai trebuie tu sau eu sa-i facem nici un rodaj.

              Testele de rezistenta s-au facut demult, si erau testate pe banc la 8000-9000 rpm, o sa caut prin arhiva sa vad daca mai gasesc treaba asta.

              Originally posted by margelatu View Post
              N-are cum.Era praf motorul..........
              N-are cum fizic, nici daca era camion cu doi soferi nu facea atat in timpu asta.

              Nu mai luati in seama subiectul, pt ca e caterinca.
              Last edited by Octavian; 27 July 2014, 10:01. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #97
                Originally posted by stoicanu View Post
                Eu zic ca a schimbat deja 2 motoare cu totul. (In garatie)


                Eu nu am auzit pe nimeni sa schimbe injectoare la benzinar pana acum.Au pus baietii si benzina de pe santz si nu au avut nici o problema.
                Nu era vorba ca ar fi schimbat injectoarele din cauza combustibilului de slaba calitate. Se referea la faptul ca masina având gpl , si mergând mai mult pe gaz, injectoarele se puteau infunda "stând" degeaba, necesitând schimbarea lor.
                Eu chiar cunosc 3 persoane care au schimbat injectoarele la masini pe benzina , având gpl , au mers numai pe gaz cu ele, pe benzina doar le porneau ..apoi au inceput problemele la injectoare , mers intrerupt, etc..si le.au schimbat

                Comment


                • #98
                  Originally posted by pilifida View Post
                  - da romanu' nu are treaba, baga motorina de locomotiva si se vaita ca ii pica injectoarele.
                  Asta e poporul.
                  De ce repeti fraza asta ostentativ peste tot pe unde ai ocazia? Stii ca nu ai dreptate, nu? Eu cunosc atatia care au pus numai din peco(oameni normali la cap: profesori, femei, angajati la distributie care iau pe card din peco etc care nu se complica cu bidoane si furtune) si tot li s-au stricat injectoarele.

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Octavian View Post
                    N-are cum fizic, nici daca era camion cu doi soferi nu facea atat in timpu asta.
                    Am stabilit deja ca are cum fizic. Citeste putin mai in spate.

                    Cam asta este motivul pentru care in Romania se vand masini din 2012 cu "140k", la o treime din pretul de achizitie. Pentru ca e greu de conceput ca o masina poate avea 500k lejer in 2 ani.

                    Originally posted by lord_wader View Post
                    De ce repeti fraza asta ostentativ peste tot pe unde ai ocazia?
                    Cred ca e platit de Dacia ca sa apere fiecare defect pe care il constatam, altfel nu-mi explic.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • ) ai ghicit. La fiecare comment castig un cent din.partea dacia. Apoi daca mai corup lume sa zica de vibe, mai iau inca 10%, si totul culmineaza cu o structura piramidala gandita dupa o.matrice forțata de gradul 5, premiul mare constand intr.o revizie gratuita. ))
                      sigpic

                      Comment


                      • Plus ca tot ce zboara se mananca
                        De cand tot tastam pe-aici, omu' deja a facut revizia de 1.200.000km in drum spre Marte.

                        Comment


                        • Originally posted by pilifida View Post
                          ) ai ghicit. La fiecare comment castig un cent din.partea dacia. Apoi daca mai corup lume sa zica de vibe, mai iau inca 10%, si totul culmineaza cu o structura piramidala gandita dupa o.matrice forțata de gradul 5, premiul mare constand intr.o revizie gratuita. ))
                          Ma bucur ca e asa. Altfel mi-as fi pus intrebarea daca nu cumva ai probleme de perceptie.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • ....si-au trecut 3 luni.
                            Oare mai stie cineva ceva, despre SuperLogan-ul ala?
                            Pilifida & Vitriol, erati foarte vocali atunci. Sa fi fost creatia voastra?
                            Last edited by sorin01; 29 October 2014, 22:09.

                            Comment


                            • Logan la 660.000 km exista asa ca nu te aprinde prea tare.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment


                              • Trebuie dezgropat și acest topic?

                                Material didactic Lodgy 2012/dCi110/200.000KM
                                Attached Files
                                Last edited by t0rquemada; 29 October 2014, 22:14.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google