Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am facut astazi update-ul la cutia easy-r 0.9 tce. Operatiunea a fost facuta profesionist , fara ezitari , a durat cca. 15 minute cu robotul de incarcare pe baterie . Pe bord s-a afisat doar N si nu am observat sa baleieze intre R si D . Am parcurs peste 100km cu noua configuratie , masina s-a comportat ca noua , nu a mai zmuncit in jurul treptei de viteza a -II-a. Parca , parca schimbul vitezelor se face ceva mai rapid , dar la retrogadare trepte tot se simte o mica zmuncitura . De la mic la mare trecerea se face parca mai lin si mai repede.
    Maine dimineata o sa incerc pornirea cu motorul rece , prima data in marsarier , fiindca acolo vibra mai tare . Nu stiu ce sa fac , sa mai folosesc modul ECO sau nu .

    Comment


    • Din ce am observat eu, nici acum(dupa resoftare) nu agreaza modul Eco. Asteptam primele impresii la pornirea cu motorul rece.Toate cele bune.

      Comment


      • Mda, intr-adevar, in modul eco, ieri dimineata la pornire a trepidat, dar trepida numai atunci cand acceleram si eu, in crawling nu facea. Nu am testat fara ECO comportamentul la rece, voi verifica maine dimineata (culmea, cand am zis atunci ca a doua zi a mers fara probleme eram in ECO). Eu prefer modul din cauza ca schimbarile de trepte se fac la o turatie mult mai joasa (si nu in 4000). Din ce am observat conducat aprox. 400km weekend-ul asta numai in ECO e ca daca ai CC activa la 90-100 si tu esti cu 50, accelerarea se face foarte lin, schimbarile de treapta la fel, in modul normal ea accelerand brutal pana la viteza de croaziera. De asemenea la deal, ai setat 90, ea mentine treapta 5, de exemplu, pana pe la 80 chiar daca nu reuseste sa mentina viteza de croaziera, in modul normal daca ajunge pe la 85 schimba treapta a 4-a si ajunge din nou la 90 dar mentinand tot treapta 4, turat.

        Comment


        • Originally posted by Onixer View Post
          Mda, intr-adevar, in modul eco, ieri dimineata la pornire a trepidat, dar trepida numai atunci cand acceleram si eu, in crawling nu facea. Nu am testat fara ECO comportamentul la rece, voi verifica maine dimineata (culmea, cand am zis atunci ca a doua zi a mers fara probleme eram in ECO).
          Exact, asta am remarcat si eu, ai explicat bine comportamentul. Si fara modul eco mai are tendinte, cu masina incarcata+ in panta+ daca incerci sa accelerezi fortat de pe loc, in tr 1.

          Comment


          • Impresii dupa update : dupa cum ati observat am folosit mult cuvantul "parca" . In continuare inca nu-mi pot defini impresiile . Exista posibilitatea ( cel putin teoretica) de "teaching" , sa vedem dupa cca. o saptamana , chiar doua , daca s-a schimbat ceva sesizabil in comportamentul cutiei . Eu nu mai am curajul sa folosesc modul ECO . Plecarea de pe loc in marsarier fara accelerare (numai din frana) se face fara vibratii , la fel si la mersul inainte . Dar daca indraznesti sa te atingi de pedala de acceleratie apar zdruncinaturile . Partea prosta este ca se intind pe o perioada mai lunga decat inainte . Acuma , poate este prematur sa ne pronuntam . Am informat unitatea care a efectuat update-ul unde am gasit foarte multa intelegere , urmand ca ei sa raporteze uzinei comportamentul dupa update. Cred ca totusi update-ul trebuie sa aduca ceva beneficii comportamentului cutiei , altfel nu-si avea rostul . Eu spun sa observam in continuare cu atentie comportamentul cutiei .

            Comment


            • Multumim pentru impresii, foarte "la obiect", este clar o imbunatatire in comportamentul cutiei dar mai este de lucru. O sa contactez si eu reprezentanta pentru a le actualiza informatiile.

              Comment


              • Originally posted by georgstelsib View Post
                Dar daca indraznesti sa te atingi de pedala de acceleratie apar zdruncinaturile .
                Sa inteleg ca daca vrei sa pleci de pe loc mai rapid, adica luat piciorul de pe frana si imediat accelerat, trepideaza?

                Sau doar daca incerci sa cresti putin viteza cand pleaca de pe loc?
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Da Silviu , cand iau rapid piciorul de pe frana si accelerez hotarat.

                  Comment


                  • Idem, sau daca este in panta cu persoane 3 si te grabesti(daca o lasi usor "nu comenteaza" ) . Asta doar cu motorul rece. Dupa 5 min de mers dispare tendinta de a trepida.

                    Modul Eco dauneaza grav sanatatii easy-r.
                    Last edited by C.Mike; 16 April 2018, 11:53. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Zilele astea am testat-o si eu in mod express ca si cum as fi in aglomeratie. Am fost si pe la munte unde e mai racoare si nu trepideaza deloc. Presimte ca vreau sa o duc la resoftare!
                      Cand accelerez ferm nici nu se pune problema de trepidatii; in iarna cand dadea sa trepideze o acceleram si dispareau/se simteau f putin. Trepida mai tare cand o lasam sa se accelereze singura si eventual o ajutam sa trepieze si mai tare daca atingeam putin frana cand incerca sa accelereze. Cred ca undeva la -5 + 5 grade are ceva probleme a mea doar 1-2km pana se incalzeste putin motorul. La temperaturi mai joase sau ridicate cum sunt acum, merge stas.

                      O sa fac cateva teste si cu ECO mode in conditii de aglomeratie, sa vad daca schiteaza ceva. Pe la munte, fara aglomeratie, in ECO mode se comporta normal, nicio trepidatie.


                      Este nasol daca trepideaza si dupa resoftare! Au facut ceva prin resoftare sau se chinuie degeaba? Nu inteleg dc atunci cand vrei sa o accelerezi trepideaza asa tare, n-ar trebui sa fie invers eventual? Poate ne lamureste cineva.

                      Eu o mai monitorizez pana una alta, sa vad daca apar ceva trepidatii si pe caldura cu motorul rece si apoi ma gandesc sa fac o programare.

                      Comment


                      • Eiii , de data acesta se schimba datele problemei . Problema se muta din zona ambreiajului in zona de gestionare a cuplului motor in jurul turatiei de 1750 tr. cand turbina intra/iese din functie si se modifica cuplul .
                        De ce spun asta ? Porneste lin prin ridicarea piciorului de pe frana , dupa 10-15-20 m parcursi simt nevoia sa accelerez , eiii , atunci se initiaza zdruncinaturile . Banuiesc , sau sunt absolut sigur , ca ambreierea este deja completa . Nu are cum sa-l tina in patinare atat de mult timp si nici pe o distanta atat de mare. Deci zdruncinaturile ar putea fi generate de inconstanta cuplului (alimentare neadecvata , putere motor insuficienta , etc.) fata de nevoile de invingere progresiva a inertiei masei totale a automobilului.

                        PS. Dupa cateva momente(minute) totul reintra in normal si mi se pare ca dupa resoftat cutia functioneaza mai bine in toate situatiile.
                        Nu am incercat sa astept 2 minute pentru incalzire . O sa incerc si asa.
                        Last edited by georgstelsib; 16 April 2018, 13:00.

                        Comment


                        • EXACT, din nou foarte bine punctat de georgstelsib, aceiasi "senzatie" o aveam si eu, dar dansul le expune mai bine.

                          Ce nu inteleg este de ce dupa ce se incalzeste putin motorul dispar simptomele?
                          Last edited by C.Mike; 16 April 2018, 13:02. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Lasa Mike , si eu sunt destul de "incalcit" in exprimare . Mai incalcit decat mi-as fi dorit . Sa vedem poate si altcineva o sa-mi confirme sau infirme banuielile .

                            Comment


                            • Originally posted by georgstelsib View Post
                              .
                              De ce spun asta ? Porneste lin prin ridicarea piciorului de pe frana , dupa 10-15-20 m parcursi simt nevoia sa accelerez , eiii , atunci se initiaza zdruncinaturile.
                              Deci sa inteleg ca "zdruncina" in orice conditii: daca se vrea plecare rapida de pe loc (lasare frana + accelerare energica; asta ai spus mai devreme cand am intebrat) dar si daca se pleaca incet si apoi se accelereaza (cea mai comuna plecare de pe loc).

                              Ar fi util un test pe CLIP in mers ca sa elucidam, pe partea de cutie cel putin, problema :-).
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Depinde de felul in care accelerezi, daca o faci lent nu comenteaza. Aici este diferenta, inainte de resoftare trepida si cand luai doar piciorul de pe frana, acum daca esti "gingas" cu ea merge. Problema ca uneori esti obligat de trafic sa o calci mai tare. Dupa ce se incalzeste merge super.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google