Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • a incarcat masini in feribot? multi viteji si experti.
    asta cu clauzele cade, toti suntem anonimi aici, unii mai mult ,altii mai putin. in ultimele posturi au aparut unii experti foarte dezamagiti de acest easy-r.

    la 500de euro era de asteptat sa fie anumite ne-ajunsuri/minusuri. da clar cei cu 0.9, se pare ca marea majoritate din cei de pe forum au o problema, dar pana a sugera ca e de "rahat" ca e un "esec" e cale lunga.

    si eu tind sa cred ce zicea @Silviu cu cateva posturi in urma, respectiv: "Nu cred ca este o problema de imperechere ci de functionare a mecanismului robotizat. Eu suspectez mecanismul de auto-calibrare ce nu functioneaza corect sau rutina software implementata gresit."si eu am intampinat mici "probleme", pe care nu le descriu aici pentru a nu da apa la moara, carcotasilor.
    Cum am rezolvat problemele? Conduc in continuare, intre 50-100km zilnic, urban sau mixt, si ii dau fara mila si menajare. Daca e sa pice, sau daca "scoate coltii" sa-i scoata acuma cat inca e in .

    Tind sa cred ca prea ne facem griji si "numaram foile din placinta" .
    Pana una alta posesorii sa se bucure de achizitie si confortul oferit, cei doritori de astfel de cutie sa faca drive testuri cat mai multe, si apoi forum, daca tot au nelamuriri iar drive test. Iar "expertii" in necunostinta de cauza, sau cunoscatori de cunascatori care au o ruda, care stie pe unu care a condus, sa fie mai rezervati in afirmatii.
    Last edited by SoNyKeL; 8 June 2018, 18:19.

    sigpic

    Comment


    • Originally posted by SoNyKeL View Post
      ... "numaram foile din placinta" .
      si facem mereu speculatii, ca doar suntem mesteri la asa ceva!
      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

      Comment


      • @ SoNyKeL. Total de acord cu tot ce ai spus in ultimul post.
        Poate am divagat (si chiar m-am contrazis) putin la problemele semnalate de colegi la JS3.
        Raman la parerea ca Dacia a facut un pas inainte cu Easy-rul. Rezolvarea unor eventuale probleme este alta discutie.
        Fiiind de moda veche, eu cred ca defectele majore ale unei masini noi se manifesta in primii aprox 15 000 km. Nu am avut pana acum. De aici inainte depinde de exploatare si intretinere.
        Mai e un factor psihlologic: la o masina noua, desi suntem incantati de ea, cautam tot felul de bube. Si eu am avut ceva "pitici". Cu timpul au disparut.
        La fel ca si tine am remarcat cateva mici "gaselnite" ale TS4. Acum din reflex aproape ca nu pot sa le mai reproduc.

        Comment


        • Foarte inteligenta remarca colegului SoNyKeL privind feribotul, pana acum 1 an nu ajunsese inca pe platforma de la Mioveni dar poate intre timp o fi ajuns
          Cine a ajuns la concluzia ca aceasta transmisie e de "rahat" ca e un "esec" cum spune colegul inseamna ca n-a inteles nimic.
          Remarca lui Gil26 este foarte realista si adevarata"e nevoie de 3-4 ani pana la "maturizarea" unui model de transmisie nou" si a inteles foarte bine despre ce este vorba
          Cine este implicat in Automotive cunoaste foarte bine fenomenul. Din dorinta de a intra pe anumite segmente de piata cu un anumit produs unii producatori forteaza lansarea inainte de vreme cu toate ca poate pe alte modele fusesera testate aceste solutii tehnice si au avut succes si din aceasta cauza rata de aparitie a anumitor defecte poate fi mai mare decat in mod normal cand produsul este la maturitate.
          Eu cam atat am avut de spus acum fiecare intelege ce vrea sau ce poate si le doresc utilizatorilor acestei transmisii cat mai multi km fara probleme.

          Comment


          • Salut,

            Eu am de la firma un logan 1.5 easy-r si la revizia de 40.000Km mi-au facut un update de soft.Dupa acest update mi se pare ca masina nu mai trage la fel de bine si cutia parca se comporta altfel.E cineva care a mai primit acest update?Ati observat schimbari?Multumesc!

            Comment


            • Am facut cerere la vc pentru un control, pentru ca daca inainte de resoftare erau trepidatii pe motor rece, acum da semne de trepidatie si pe motor cald. Destul de rar ce este drept, insa aleatoriu, atunci cand doreste ea. Ca un facut, masina nu a dat niciun semn de trepidatie atunci cand a fost evaluata de cel din reprezentanta. Pe buna dreptate, evaluatorul cum sa deschida fisa de incident daca masina nu a dat semen de trepidatie. Totusi, s-a deschis o fisa de incident la cererea mea, urmand a primi raspunsul celor de la Dacia.

              Se pare ca dupa 30k rulati, costul schimbarii chitului de ambreiaj va fi de 50/50. Ciudat. Totusi, daca ar fi sa se dea solutie de schimb chit, inseamna ca fabricantul isi accepta 50% vina pentru probleme.

              De curand am facut o deplasare pe Transalpina. Masina a fost solicitata la maxim. Miros de ambreiaj foarte mult si des. Am folosit peste jumatate din traseu modul automat, insa anumite situatii m-au speriat, si am fost nevoit sa trec pe manual. Incerc a ma explica. Foarte multe curbe, multe in ac de par. Tocmai in curba si in panta, datorita vitezei, masina a trecut in treapta I dintr-o treapta superioara, insa sistemul de franare pentru a nu o lua masina in spate nu a functionat. Masina de cateva ori a dat cu spatele. Treaba buna dupa aceasta deplasare este faptul ca masina nu mai da niciun semn de trepidatii, merge foarte bine in orice conditii.
              Last edited by Valderama; 9 June 2018, 19:22. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Pe Transaplina mirosul de ambreiaj "face parte din peisaj" indiferent de fiarele din dotare.
                Ai comfirmat un lucru ce l-am spus mai demult: modul de exploatare. Mai trebuie baraite si altfel din cand in cand.
                Cred ca daca as vrea, in vreo doua saptamani, as induce si eu trepidatii la TS4.

                Comment


                • Eu m-am speriat prima dată când am simțit mirosul de ambreiaj. M-am oprit direct in service. M-au liniștit repede "așa face toate". Pe mașinile straine pe care le-am condus înainte nu am sesizat niciodată mirosul ăsta...chiar au dat chix cu asta...macar daca evitau sa intre mirosul in habitaclu

                  Comment


                  • Originally posted by Valderama View Post
                    Treaba buna dupa aceasta deplasare este faptul ca masina nu mai da niciun semn de trepidatii, merge foarte bine in orice conditii.
                    Foarte interesant. Te rog sa ne tii la curent cu acest aspect.

                    Comment


                    • Originally posted by Valderama View Post
                      Se pare ca dupa 30k rulati, costul schimbarii chitului de ambreiaj va fi de 50/50. Ciudat. Totusi, daca ar fi sa se dea solutie de schimb chit, inseamna ca fabricantul isi accepta 50% vina pentru probleme.
                      Ambreiajul la easy-r este supus garantiei masinii, deci 100kkm sau minim 3 ani.Asta cu 50/50 dupa 30k rulati ar trebui sa se aplice la ambreiajul unei cutii manuale.
                      Originally posted by Valderama View Post
                      Treaba buna dupa aceasta deplasare este faptul ca masina nu mai da niciun semn de trepidatii, merge foarte bine in orice conditii.
                      Stai linistit ca apar ele in curand

                      Comment


                      • Originally posted by Valderama View Post
                        Se pare ca dupa 30k rulati, costul schimbarii chitului de ambreiaj va fi de 50/50. Ciudat. Totusi, daca ar fi sa se dea solutie de schimb chit, inseamna ca fabricantul isi accepta 50% vina pentru probleme.
                        50% service si 50% Dacia? sau 50% tu?!!


                        Este evident ca vina-i 100% a producatorului. Din moment ce exista trepidatii si la manuala, chiar nu inteleg de ce au mai dat solutia inteligenta de a pune EASY R la benzinar, unde nici nu cred ca se pot controla trepidatiile ca la o manuala, fara sa faca nicio schimbare pe linia de productie astfel incat solutia finala sa fie viabila! Doar asa, sa-si faca reclama proasta?!!

                        Acum nu stiu daca si alte marci care au motoare in 3 cilindri intra in aceeasi categorie cu DACIA in ceea ce privesc trepidatiile!

                        Pentru ca DACIA sa ofere o solutie prin care se vor rezolva la toti problemele este ca toti care au probleme sa nu accepte bataia de joc si sa schimbe pur si simplu kit-uri dupa kit-uri. Altfel...este evident a Dacia abia asteapta sa bage noi modele prin care vor scoate din linia de productie solutia asta pentru ca devine foarte costisitor sa asigure garantia! Ca sa nu mai vb de reclama negativa pe care o vor primi!


                        Atata timp cat nu se schimba linia de productie, nu vad nicio rezolvare prin petarde de resoftari si schimbari aiurea kit-uri. Iar linia nu se schimba asa simplu.

                        Comment


                        • la 500de euro era de asteptat sa fie anumite ne-ajunsuri/minusuri.
                          Eroare, cutia robotizata nu costa 500 de euro, costa mai mult cu 500 de euro fata de varianta cu cutie manuala.
                          Dupa logica unora, daca nu bifau EasyR pe configurator (500de euro), masina venea fara cutie de viteze.
                          Sunt curios cat costa la uzina o cutie robotizata noua.
                          Last edited by catalonia; 10 June 2018, 07:54.

                          Comment


                          • Cutia robotizata este o cutie manuala la care s-au adaugat cateva componente care nu fac parte din cutia propriu zisa.

                            Comment


                            • Originally posted by catalonia View Post
                              Eroare, cutia robotizata nu costa 500 de euro, costa mai mult cu 500 de euro fata de varianta cu cutie manuala.
                              Dupa logica unora, daca nu bifau EasyR pe configurator (500de euro), masina venea fara cutie de viteze.
                              Sunt curios cat costa la uzina o cutie robotizata noua.
                              Cititul selectiv e sport național

                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • @ catalonia. Mai simplu. Se configureaza un model Dacia cu Easy-R, se vede costul, se debifeaza Easy-rul si se vede diferenta. Anul trecut era de 500 euro.
                                E adevarat ca diferenta asta implica mai multe costuri: productie, proiectare, dezvoltare, testare, etc.

                                Postul #2237 al lui Bogdan este foarte util si cred ca va fi accesat destul de des in viitor (sa speram cat mai indepartat). Actuatoarele sunt si ele piese de uzura.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google