Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by george.sce View Post
    oricum e mare distanta fata de robotizatele voastre care va tremura maselele in gura dentistii sa traiasca ca au clienti !!
    Nici cele cu dublu ambreiaj nu sunt așa de fiabile(cele cu ambreiaj uscat),daca le "freci"toată ziua prin oras ,iar un schimb de discuri de ambreiaj costă de la 1000 de euroi în sus.

    Comment


    • Nu are rost sa comparati cutia asta cu altele, mai ales daca nu le folositi zilnic. Eu am DSG6 si nu e o cutie foarte rafinata are o gramada de chestii enervante. Pe forumul VW e un topic cu DSG6 si are aproape 200 de pagini. Multe probleme. DSG7 are alt topic, alea sunt si mai...
      Un mecatronic e 6000 lei, ambreiajele 2600 si volanta aftermarket 1500. Schimbul de ulei e 1000 lei si se face la 4 ani sau 60k km.
      Revenind la cutia voastra, nu cred ca o calibrare rezolva ceva, problema e discul, la fel face la cutiile manuale. Mai degraba curatatul cu frana trasa sau schimbarea discului.

      Comment


      • Da și mai este și experiența cu Powershift de la Ford.Taximetristii din anumite țări, nici nu vor să audă de dublu ambreiaj,își cumpăra mașini cu automate clasice care și-au dovedit fiabilitatea in timp.Asta așa că o replica pt.@georgesce.
        Perfect de acord că principala problema la cutiile noastre este materialul discului de ambreiaj care își pierde proprietățile in funcție de temperatura.(mai ales la cald).Asta de când au scos azbestul din compoziția lui .Problema asta este generala la ambreiaje,doar că la cutiile noastre poate fi controlata mai greu.

        Comment


        • Originally posted by valioglu View Post
          Revenind la cutia voastra, nu cred ca o calibrare rezolva ceva, problema e discul, la fel face la cutiile manuale. Mai degraba curatatul cu frana trasa sau schimbarea discului.
          Eu daca știam de la inceput metodele astea de curățare a discului,nu schimbam ca prostul 3 ambreiaje,deoarece componentele ambreiajelor schimbate nu arătau nicio defecțiune, deci este clar că este vorba de materialul discului de ambreiaj.

          Comment


          • Originally posted by Gil26 View Post
            ......partiale.

            "capatul ala fericit" cred ca ar fi lipsa totala a trepidatiilor.

            Demonstratia foarte scurta a lui devreg sintetizeaza discutiile de pe pagini intregi ale acestui topic.

            Cu umilinta as sublinia doar conditia necesara dar nu si suficienta: sa "ai cu cine". Insa si restul merita recitite.
            S-a dovedit ca nu ai nevoie de o echipa ca la lansarile NASA (mai nou Space X) . O poate face orice incepator care citeste atent instructiunile celor care au facut deja operatiunea.

            Comment


            • Cred ca "ai cu cine" nu se referea la persoana ci la "obiectul" " "operat".
              Last edited by Gil26; 30 May 2020, 09:29.

              Comment


              • Originally posted by Gil26 View Post
                Cred ca "ai cu cine" nu se referea la persoana ci la "obiectul" " "operat".
                Atunci corect in exprimare ar fi fost : "sa ai cu ce "

                Apoi "capatul fericit" al experientelor cu easy-r nu ar putea fi atins niciodata la fel ca a celorlalte cutii automate /automatizate mult mai cu "staif" decat ale noastre . Nu stiu de ce ar trebui sa fie un deziderat iluzoriu.
                Last edited by georgstelsib; 30 May 2020, 09:48.

                Comment


                • Originally posted by devreg View Post


                  asta daca si numai
                  daca ai cu ce, ai cu cine si numai daca iti iese cu bine si pina la capatul ala fericit!
                  ca daca nu...
                  Fara alte comentarii.

                  [Pana la urma "obiectul muncii" tot ambreiajul ramane (asa cum bine au scris si ceilalti colegi mai inainte)]

                  Comment


                  • Asa este , tot ambreiajul ramane ( daca ai curiozitatea sa te uiti la inceputurile topicului o sa constati cu regret ca cineva antipatic tie a lansat teoriile cu calitatea garniturilor de frictiune si comportamentul diferit la temperaturi si utilizare diferita , precum si " curatarea"discului cu rotile la bordura) dar tot aceiasi persoana iti spune ca si calibrarea este importanta deoarece optimizeaza distantele si cel putin pentru o perioada de timp functionarea este mult mai buna. Vibratiile vor reveni la plecarea de pe loc , dar schimbarile treptelor in mars vor fi mult optimizate .

                    Comment


                    • Originally posted by nickey1982 View Post
                      Eu pentru gabrieln1960 as avea o rugaminte. Pentru ca tot detine un ELM si foloseste Torque, l-as ruga daca e dispus, sa instaleze ECU Tweaker si sa faca o captura de ecran cu valorile cutiei de viteze, exact ca in captura mea de mai jos. Apoi sa ia o noua captura peste o saptamana sau chiar doua. Sunt curios daca valorile raman identice, sau se modifica.
                      Eu din pacate nu mai pot face acest test, deoarece am facut deja calibrarea si observ ca valorile revin incet la cele initiale. In continuare cred ca dupa calibrare, noile valori trebuie si scrise atat pentru cutie cat si pentru ambreiaj.
                      Am incercat si nu se conecteaza. Am asteptat cam un minut si cu motorul pornit si doar cu contactul pus dar degeaba, "Connecting" si atat.

                      Comment


                      • Așa este georgstelsib, ești primul care ai promovat ideea de curățare a discului de ambreiaj cu frana de mana trasa ,iar un alt coleg parca C-Mike pe cea cu plecarea de pe loc cu treapta 2.Eu unul va sunt recunoscător la amândoi pt.ca m-ați scutit de multe necazuri in trafic și nu numai .

                        Comment


                        • gabrieln1960 multumesc mult pentru disponibilitate. Probabil ELM-ul pe care il ai tu nu comunica pe toate porturile de la 1.0 la 1.4. As am patit si eu cu cel pe care l-am cumparat prima data. Doar Torque mergea cu el, nu si ECU Tweaker.

                          Comment


                          • @ aurbrz iar tu ai fost primul care ai relatat problema trepidatiilor (postul #288).
                            Topicul a pornit de la o discutie generala (as cita si postul #69 a lui mr.K) apoi a tot evoluat. Multi colegi si-au adus contributia pe tot felul de subiecte cu informatiile de la vremea respectiva.
                            Au mai fost si altii care au dat detalii despre materialele de frictiune, despre calibrare (vezi si postul lui Silviu #4829 sau poate si #4831 al meu), etc.
                            Dar nu cred ca are vreo relevanta cine a inventat roata ci mult mai important e sa ne folosim cu totii de ea.
                            Si desigur ca inca sunt intrebari, se mai cauta solutii, etc., iar aportul fiecaruia este benefic (vezi si intentia de acum a lui gabrieln1960 de a ajuta).
                            Last edited by Gil26; 30 May 2020, 11:53.

                            Comment


                            • Așa este Gil26,dar unele lucruri au o relevanță mai mare,iar eu daca nu era georgstelsib cu ideea de curățare a discului poate umblam si acum prin service după resoftari și schimb de ambreiaj

                              Comment


                              • Poate curatarea am facut-o eu cu mila, dar efectul a fost mereu de scurta durata si plecarea de pe loc s-a imbunatatit, dar tot nu era perfecta. Dar, calibrarea a facut-o cu adevarat ca din fabrica.
                                Nu am decat vreo 100 de km parcursi prin Bucuresti, cu trafic lejer, de la calibrare, dar sunt surprins la fiecare plecare de pe loc.

                                Daca pana acum credeam ca acel touchpoint dintre disc si volanta influienteaza trepidatiile, acum, mi-am schimbat din nou parerea si cred ca, de fapt Shift position 1 Gear rezolva trepidatiile. Valoarea a ramas aceeasi ca dupa calibrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google