Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa e, s-au uzat ferodoaiele de pe disc si acum merge bine si nu mai vibreaza, merge discul fier pe fier doar asa ii place
    Sa monteze si fabrica discuri fara ferodouri scapa de vibratii de la inceput

    Comment


    • Cred ca totusi fier pe fier face niste zgomote puternice si cred ca patineaza si cand nu trebuie sa patineze.
      Banuiesc ca mai are foarte putina "carne" pe disc sau poate si din volanta s-a dus un strat care nu mai favorizeaza trepidatiile. Apropo, noi pana acum n-am luat in calcul volanta. N-ar putea fi ea cauza trepidatiilor? (ma refer la coeficientul de frecare care poate diferi la variatiile de temperature) Sau incomatibilitatea disc-volanta?

      Comment


      • Ieri, stand in trafic bara la bara comparam plecarea de pe loc cu treapta 1 si 2. Mi se pare ca in treapta 2 nu cupleaza complet ambreiajul si ramane usor patinat. Abia dupa apasarea acceleratiei, mai patineaza putin si il cumpleaza complet. Probabil asta ar fi rezolvarea si cu treapta 1.

        Comment


        • Pai daca in trafic bara la bara la fiecare plecare si mers in crawl patinezi ambreiajul incontinuu, nu prea vad o viata lunga. La manuala tin minte ca dadeam doar un impuls din ambreiaj si lasam inertia sa-si faca treaba, cam ca la Easy-R cand ai frana de mana trasa un dinte. Astfel frana e uzata mai putin, ambreiajul e uzat mai putin. Legat de counter-ul pentru schimbatul vitezelor, care arata de cate ori a fost schimbata intr-o anumita treapta, stateam si ma gandeam ca n-are cum sa vada ca a doua a fost folosita mai mult decat prima treapta din cauza ca indiferent daca esti sau nu in M, pleci cu a doua de pe loc, la un moment de timp, daca mergi destul, tot iti da treapta 1 inapoi. Nu exista situatii in care sa nu se intoarca in treapta 1

          Comment


          • Stiu ca asta duce la o uzura mai rapida a discului. Dar, sa nu uitam ca Dacia a schimbat pana acum cele mai multe discuri, pentru prima data la cateva mii de km (sub 10 mii de km cele mai multe). Ori daca aceasta metoda scurteaza viata discului sa zicem de la 100 de mii la 50 de mii de km, dar evita cu succes trepidatiile, poate ar fi de preferat.
            Stiu ca la diesel a demonstrat Silviu ca nici in treapta 1 nu cupleaza complet si ramane discul patinat. Culmea acolo trepidatiile apar cad e discul cald, la benzina cand e discul rece.

            Comment


            • Problema e de natura mecanica, indiferent ce mod de cuplare va alege un programator. Trebuie alt material de frictiune sau / si alta volanta. Nu prea iese sa faci smecherii mecanice cu materiale nepotrivite.

              Comment


              • O postare de pe alt forum, de ieri:

                Revenim cu noutati. M-a sunat dealerul Dacia de la Tulcea, unde m-am inscris in programul Rabla, si mi-a comunicat ca cei de la Dacia au reluat productia dar au aparut ceva modificari de configuratie. Mai exact a disparut optiunea cutiei easy R pe modelul Stepway. A ramas doar pe Logan dar e foarte probabil ca in urmatoarele luni sa dispara si de pe Logan. Explicatia oficiala a fost ca aceasta cutie nu prea s-a bucurat de succes in Romania. Ceea ce poate fi adevarat, vanzarile probabil au fost extrem de mici pe aceasta cutie. Daca mai adaugam si unele probleme tehnice si poate cateva reclamatii... cam asta e rezultatul.

                Comment


                • Aceasta cutie este un esec din partea Dacia , nu s-a bucurat de succes pe oriunde a fost vanduta , era si cazul sa fie scoasa de la vanzare !
                  Cand aproape toti userii care activeaza pe forum se plang de aceasta cutie , pai problema asta o au majoritatea , fie ca reclama problema pe forum fie ca nu .
                  Last edited by prometheus; 6 September 2019, 12:01.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • AU SCOS CUTIA EASY-R de pe STEPWAY !!!


                    Pe Logan au mai pastrat-o
                    varianta Prestige

                    varianta Laureate

                    SL Prestige Plus


                    Eu cred ca ... GATA .... ramanem cu MUIA luata.

                    P.S. - programat pentru saptamana viitoare pentru a doua schimabre de ambreiaj ... (13700 km; prima pe la 9000km)

                    Comment


                    • Eu am mai vazut-o si pe MCV Stepway.

                      Comment


                      • Mai bine ca au retras-o de la vânzare, măcar nu va mai exista tentație din partea clienților noi să o cumpere, chiar dacă știu că e cu defect de fabricație.

                        Comment


                        • P.S. - programat pentru saptamana viitoare pentru a doua schimabre de ambreiaj ... (13700 km; prima pe la 9000km)
                          Ma batea gandul si pe mine sa incerc primul schimb de ambreiaj, dar pentru nici 5000 de km fara trepidatii, cred ca nu merita deranjul.
                          Last edited by nickey1982; 7 September 2019, 08:10.

                          Comment


                          • Voi vedeti ceva schimbari in acest clip: https://www.youtube.com/watch?v=nlC1n3Bealk ?
                            Ma gandesc daca un chiptunning la motor nu ar ajuta si plecare de pe loc cu treapta 1.

                            Comment


                            • Salutare,este cineva pe forum care a facut reclamatie la ANPC pe subiectul easy-r?

                              Comment


                              • Nu cred, dar putem incerca cu totii, online.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google