Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TudorIonut poți sa schimbi alta marca de ambreiaj urmată de recalibrarea cutiei și în reprezentanta Dacia, doar că nu o sa primesti garanție decât pt.partea de montaj nu și pt.piese
    nickey1982 foarte buna remarca ta cu fluctuațiile de curent și cuplarea sacadata a actuatorului.Cred că așa se explică de ce apar trepidații atunci când nu se dezactivează S&S sau se pleacă ușor de pe loc cu rotile bracate.Totusi de ce nu apar aceste fluctuații de curent și la plecarea de pe loc cu treapta 2.?

    Comment


    • aurbrz, nu ma interesează garanția lor. Sunt al treilea proprietar și dacă avea 3 ani, peste 20 zile oricum expira.
      Recomandați Sachs, Luk sau Exedy? asa referitor la calitatea lor, care ați mai pus pe alte mașini.

      Comment


      • Pai cu treapta 2, eu cred ca ca ambreiajul nu cupleaza complet, decat dupa ce apesi acceleratia, motorul trece de 1500 de rpm, masina depaseste 10-15 km/h, asa ca acele sacadari ale ale actuatorului, sau cursa neliniara sunt cumva compensate.
        La o cutie manuala, daca de exemplu iti tremura piciorul pe ambreiaj, cred ca reproduci acele trepidatii cu treapta 1. Pe cand, cu treapta 2, dupa ce masina e deja in miscare, se permite si o cuplare mai neglijenta sau neliniara a ambreiajului. La fel si cu treptele superioare, acolo oricum ai cupla ambreiajul, poti sa ii dai dor un mic sut masinii.

        La mine, daca temperatura de afara scade sub 20 de grade, dimineata, dupa prima pornire, daca la primele 3 semafoare las sa intre S&S, si plec apoi cu acceleratie, cand schimba din treapta 1 in treapta 2, masina se smuceste un pic, se balbaie un si primeste un mic sut.
        Asa a fost de noua si mereu am pus asta pe seama motorului care nu e bine incalzit. La temperaturi de peste 20 de grade nu face nicioadata.

        Comment


        • Ce am observat eu de câteva zile de când traficul a devenit infernal este că mi s-a înnegrit martorul acela verde de la baterie pe care-l verific zilnic când plec.Bateria nu are inca 1 an deci nu ar trebui sa fie probleme cu ea.Probabil că la mersul bara la bara, apare un consum mare de curent din cauza cuplării și decuplării dese a actuatorului și care nu poate fi compensat de turația scăzută a motorului .Așa îmi explic de ce apar trepidații la cald,la mersul îndelungat bara la bara.Zilele astea voi pune bateria pe redresor și voi observa ce se întâmplă pe urma.

          Comment


          • Problema cu tensiunea nu se poate rezolva prin montarea unei baterii avand capacitatea mai mare?

            Comment


            • Probabil că s-ar rezolva, dar acum ce sa fac?Sa schimb bateria că sa nu schimb ambreiajul?Ar fi și asta o soluție

              Comment


              • Cred ca ar fi cea mai ieftina solutie, daca asta ar rezolva, bineinteles.

                Comment


                • TudorIonut sa ne tii la curent cum merge mașină după ce ai montat GPL,mai trepidează sau se vede o îmbunătățire(se spune că crește puțin cuplul motor)

                  Comment


                  • Primele impresii după montaj GPL:
                    - a cam dispărut trepidația la decelerare
                    - la plecarea de pe loc, dacă pleci ușor și puțin accelerat, puțin de tot, nu mai are nicio problema
                    - schimba vitezele la turații mai mari. Eu am apucat-o doua zile pe benzina, nu pot spune mare lucru însă acum schimba pe la 3500-4000 și mi se are mai ok.
                    - rămâne mai mult timp într-o treapta
                    - nu mai schimba la a 5 a treapta la 50 km, schimba undeva pe la 75-80 și rămâne cu treapta 5 la decelerare pana la 50km/h
                    - eu când încetinesc franez liiin de tot și trece ușor prin kick down

                    Per ansamblu, după GPL e un mare plus, pana acum.

                    Comment


                    • Pai si ce are GPL-ul diferit?
                      Doar cifra octanica mult mai mare: ~105.

                      Asa ca se pare ca e indicat sa se foloseasca benzina cu cifra octanica mare, de 100, la masinile cu combinatia asta 0.9 TCe si Easy-R.
                      Petrom 99+ are cel mai mic pret din benzinele astea, sau, daca alimentati in weekend (si trebuie si card de fidelitate), Lukoil Ecto 100 care are pret egal cu cea de 95.

                      Comment


                      • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                        - la punerea contactului arata valoarea de 11,2;
                        - imediat dupa pornirea motorului a crescut la peste 15 (sa zicem 15,5) timp de cateva secunde dupa care a scazut la 14,5;
                        - la plecarea usoara de pe loc cu rotile bracate stanga la maxim valoarea indicata fost de 11,6.
                        Originally posted by abc View Post
                        Problema cu tensiunea nu se poate rezolva prin montarea unei baterii avand capacitatea mai mare?
                        Pur și simplu dezactivați funcția boost.

                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 28 September 2019, 23:52.

                        Comment


                        • Am facut si eu o masuratoare ieri, cu voltmetru. Cu motorul oprit bateria avea 12,36 V, iar dupa 30 de secunde de la pornirea motorului, a ajuns la 14,44 V.

                          Comment


                          • Daca se schimba ambreiajul in alt servis si apoi merg la Dacia pt resoftare masina o sa mearga cativa km pana la reprezentanta ?

                            Comment


                            • Eu cred ca trebuie sa o duci pe platforma. S-ar putea sa nu poti pleca de pe loc cu ea.

                              Comment


                              • Dar, daca mai ai 10 zile de garantie, de ce nu incerci in reprezentanta. Daca iti cer sa cotizezi si tu, poate poti negocia o alta marca de ambreiaj.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google