Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mda, se pot aplica si "metodele" astea.

    Comment


    • Daca tot au fost incercate atatea metode de evitare/limitare a trepidatiilor, mai incercati ceva ca nu s-o face gaura in cer.
      Dupa ce porniti motorul, bagati in D/R si stati cu piciorul pe frana un anumit timp la alegere (sa zicem 30 de secunde), apoi eliberati lin de tot frana si cautati (daca este posibil) sa nu bracati rotile la maxim. Eventual cat timp stati cu piciorul pe frana mai eliberati de cateva ori frana pana la limita punerii in miscare a masinii (tot la alegere).
      Nu am absolut nicio explicatie logica de oferit pentru ceea ce tocmai am scris dar, pana la urma, nu cred ca ar avea cineva ceva de pierdut.
      Incercarea moarte n-are. O zi-doua, nu cred ca o sa faceti cine stie ce rau ambreiajului.

      Comment


      • Postare dubla asa ca una o eliminam. Si pentru a face o gluma, poate ca Easy-R asta al nostru este cam anchilozat dimineata si trebuie sa faca putina gimnastica de inviorare.
        Last edited by gabrieln1960; 7 October 2019, 17:23.

        Comment


        • Eu asta am incercat de multe ori. Sa eliberez frana atat de putin, cat sa ma deplasez cu viteza unui melc, la limita intre a sta pe loc si a ma deplasa. Dar, din pacate trebuie sa si virez maxim si in momentul cand fac asta, daca nu mai eliberez putin din frana, masina se opreste de tot. Am incercat si prin pedale de frana succesive, dar degeaba. Mai ramane de testat sa ma deplasez drept, sa opresc, sa virez pe loc maxim si dupa sa eliberez putin de tot frana, cu volanul deja bracat.

          Comment


          • Originally posted by nickey1982 View Post

            1. Recalibrarea cutiei

            1.3.2. Actuator initialization

            The gearbox control unit must initialize the actuators (clutch actuator, gearbox actuators) in the following cases:


            C. Any failure to learn information or if learnt information is not stored in the gearbox control unit.

            When the ignition key is turned to start, with the brake pedal pressed (the conditions necessary for starting up the engine) the gearbox control unit initializes the clutch fork (fork movements) and initializes the position of the gear lever and paddles.

            Caution: Starting the engine is inhibited while the system is running actuator position initialization operations.

            The time needed to initialize the position of the actuators varies from 10 seconds to 1 minute.





            Eu as incerca ce scrie mai sus.

            Adica as pune contactul si as astepta 1 minut, cu piciorul pe frana.
            Apoi as porni motorul. Ramane de vazut daca trebuie luat contactul apoi pus din nou contactul si pornit, sau pornit direct dupa ce trece peste 1 minut.

            Nu mereu, doar cand incepe cutia sa faca probleme.

            Cine stie, poate ajuta.

            Comment


            • Asta sigur nu merge la cutia Easy-R.

              Comment


              • Minunea dupa curatare a tinut fix 60 de km urban in mod normal. Cum am simtit primele mici tremuraturi am schimbat in ECO si acolo au disparut. La urmatoarea curatare o sa las doar in ECO unde cred ca o sa tina mult mai mult, sau poate nu o sa mai apara deloc, cine stie.
                Ma gandem ca poate acele crestaturi de pe disc ori nu sunt suficient de adanci ori nu sunt destul de multe cat sa stocheze tot praful rezultat din frecarea ambreiajului.
                ​​​​

                Comment


                • Canelurile de pe disc sunt pentru evacuarea prafului , nu pentru stocare.

                  Comment


                  • In prima faza praful se "stocheaza" in caneluri si apoi este evacuat cand discul e lasat "liber" sau din cauza fortei centrifuge. nickey1982 se referea la prima faza, citez, "stocheze tot praful rezultat din frecarea ambreiajului".
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Originally posted by nickey1982 View Post
                      Minunea dupa curatare a tinut fix 60 de km urban in mod normal.
                      ​​​​
                      Cam atât a ținut și la mine, câteva zeci de km, dar când apar trepidatiile mai pornesc cu treapta 2, mai folosesc celelalte metode ajutătoare și uite așa acumulez km și mențin ambreiajul in stare de funcționare.Vorba lui georgstelsib ar trebui sa ne bucuram de placerea condusului unei astfel de cutii și să nu contorizăm fiecare tremurătură.

                      Comment


                      • Ar trebui sa experimentati si placerea si comoditatea mersul cu taxiul, fara apasat pedale, tras manete, butonat butoane, invirtit volane, ... Va incurajez cu drag !

                        Comment


                        • Decat sa merg cu un taxi jegos, la care troncane directia si suspensiile, condus de un sofer neingrijit, ursuz si fumator care, desi are AC, prefera sa mearga cu geamul deschis, te duce pe ocolite si mai pune si "maimuta" la aparatul de taxat, prefer sa trag de manete, sa apas butoane si pedale si sa invart volane. Daca vorbim de placere si comoditate prefer de o mie de ori mai mult Uber-ul ala mult hulit de taximetristii care arunca in el cu oua si rosii. De, chestie de gusturi, ce sa-i faci.
                          Last edited by gabrieln1960; 9 October 2019, 16:36.

                          Comment


                          • Originally posted by Silviu View Post
                            In prima faza praful se "stocheaza" in caneluri si apoi este evacuat cand discul e lasat "liber" sau din cauza fortei centrifuge. nickey1982 se referea la prima faza, citez, "stocheze tot praful rezultat din frecarea ambreiajului".
                            Da , stii tu exact la ce facea referire...

                            Comment


                            • Va rog nu va mai contraziceti cu ce am zis eu. Este posibil sa nu fi fost destul de clar in exprimare, dar nu m-am gandit vreodata ca acele caneluri se umplu permanent. Normal ca la o cuplare a discului mai in forta, sau poate chiar la curatarile pe care le facem noi, fiind un praf asemanator cu cel rezultat din placutele de frana, sare. Chiar atrageam atentia mai demult, intr-un video cu un schimb de ambreiaj din Brazilia, ca in momentul cand s-a scos discul si s-a pus pe masa a sarit destul de mult praf.
                              Repet, tot ce spun sunt teorii, pe care incerc sa le emit in limita logicii mele. Ele pot fi infirmate sau confirmate. Poate cei care au asistat la schimbul de ambreiaj sau au facut poze, ne pot da mai multe detalii despre cat de mult praf era acumulat la demontare.

                              Comment


                              • Originally posted by nickey1982 View Post
                                Poate cei care au asistat la schimbul de ambreiaj sau au facut poze, ne pot da mai multe detalii despre cat de mult praf era acumulat la demontare.
                                Profit de intrebarea lui nickey sa reiterez si eu intrebarea pe care am pus-o pe topic saptamana trecuta:
                                Originally posted by DannyMC View Post
                                O intrebare pentru cei care au schimbat ambreiajul la JS3 si au putut sa vada discul uzat dupa schimb:
                                Arcurile de preluare a socurilor de pe discul de ambreiaj, in ce stare erau?
                                Daca e cineva care poate raspunde as fi recunoscator!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google