Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nickey1982 View Post
    Daca dupa calibrare problema se rezolva pentru 2-3000 de km, asta coincide si cu relatarile colegilor care au schimbat ambreiaje si au facut calibrari dupa schimb. De unde rezulta ca nu schimbarea ambreiajului rezolva problema, ci mai degraba acea calibrare care se face la sfarsit.
    Problema se rezolvă pt.2-3000km la TS4. La JS3 daca ambreiajul are o anumită uzura calibrarea are efect doar 1-2zile.Calibrarea ar trebui făcută la primele semne de trepidații ușoare,daca se face odată cu schimbarea uleiului cum spunea colegul neamt s-ar putea sa nu aiba efectul scontat.

    Comment


    • La mine a ajutat foarte mult calibrarea . Am remarcat prin schimbarea mai fluenta a treptelor .In ceea ce priveste vibratiile , efectele sunt limitate deoarece sunt generate mai mult de calitatea "ferodourilor" decat de distantele functionale.

      Comment


      • Deci bănuim: intensitatea curentului care ajunge la actuatoare ,decalibrarea cutiei ,calitatea ferodourilor discului de ambreiaj .Ne cam învârtim in jurul "cozii".Probabil că problema trepidatiilor este o combinație din toate astea in care ponderea mare o are calitatea ferodourilor.

        Comment


        • E destul de clar. Trepireaza si ambreiajele la cutiile manuale. Deci e placa, discul sau volanta. Cel mai probabil discul, cu ferodourile ecologice. Eu in locul celor ce nu mai au garantie as incerca sa schimb doar ferodourile, costa f putin si ar clarifica situatia.

          Comment


          • As mai adauga la lista ta si o posibila uzura accentuata a rulmentului de presiune, pe care rusii l-au tot fotografiat. Si asa ajungem la un cerc vicios. La prima plecare din zi si franare, inca nu am inteles daca problema e legata de calitatea ferodourilor care raman lipite de volanta, sau e problema de actuator, care decupleaza lent ambreiajul.

            Comment


            • Pentru mine este clar . Calitatea proasta a ferodourilor ecologice .De ce nu vibreaza in demararea cu tr. II-a ?De ce dupa a doua schimbare a ansamblului vibratiile dispar pentru cca 4-5000 km ? Rulmentul de presiune ? Exclus , l-am tinut in mana si eu dar si un inginer auto , nu se poate "duce " in 5000km.
              As ramane recunoscator daca cineva ne-ar informa ca se pot schimba doar ferodourile si daca o alta marca de disc (compatibil) ar avea ferodourile de o alta culoare si implicit cu o alta compozitie.

              PS. Daca fabricantul s-ar hotarai sa modifice softul in sensul maririi turatiei la ambreierea in tr. I totul ar fi OK.
              Last edited by georgstelsib; 18 October 2019, 07:53.

              Comment


              • Vedeti la postul #4617 este cineva care a cam incercat tot ce doriti voi sa faceti.

                Comment


                • Pe vremea când aveam Solenza am făcut și eu schimbarea ferodourilor pe disc(era ceva pe baza de fibra de sticla),la un nene specializat pe așa ceva.Operatiunea in sine nu cred că a durat mai mult de 15-20min și a constat în nituirea noilor ferodouri pe disc, iar după aceea ambreiajul a mers brici.Daca s-ar putea face într-adevăr calibrarea cutiei cu acel ELM327 că sa nu mai fim legați de reprezentanta atunci ar fi și asta o soluție.

                  Comment


                  • catalin. Ziceai se postul #4617. Mersul sacadat în treptele 2 și 3 aveau o alta origine. După curatatul ambreiajului cum s-a spus pe aici și plecatul din treapta 2, nu mai știu ce e aia trepidație. Din când în când plecați din 2 dacă nu va stresează chestia asta și e posibil sa scăpați de trepidații în mare parte.
                    Mersul nerotund dacă as putea sa ii zic asa a fost identificat de la niște probleme de direcție. Am spus în MyRide ce a pățit mașinuța.

                    Repet ca poate am spus prostii: o data la 3 săptămâni (atât am eu de când făcut), băgată în 2 manual, ridicata frână de mana și turata liniar 10-15 secunde cât va permite sa nu plece de pe loc. Nu încercați la semafor decât dacă sunteți prima mașina.
                    Trepidațiile au dispărut. Nu veniți cu argumente de garanție ca nu ma interesează, oricum s-a dus și nu mai întru niciodată în service Dacia sau partener, meridian nici atât. De câte ori am fost la ei, au fost preocupați de cu totul alte prostii. Am avut programare pentru o eroare și sa verific dacă exista actualizare soft pentru cutie, de curiozitate plus sa întreb de actualizare sau recalibrare soft cutie după schimbarea acestuia cu alt kit exclus Valeo și nu le-convenit deloc. Ei voiau sa ma încarce pe factura cu revizie 2 ani și ca mașina a fost reparata necorespunzător și ca problemele nu sunt de la ambreiaj.
                    Cu reparatul sunt de acord, acum e în service și o sa fie reparata corespunzător, după indicațiile fabricantului (a avut un accident mai urâțel).
                    Destul off--topic.
                    După aceste reparații dacă mai apare vreo trepidație, eu pun Luk sau Sachs compatibil și va țin la curent. E păcat de ele sa fie distruse neincercand nimic.

                    Comment


                    • Originally posted by aurbrz View Post
                      Pe vremea când aveam Solenza am făcut și eu schimbarea ferodourilor pe disc(era ceva pe baza de fibra de sticla),la un nene specializat pe așa ceva.Operatiunea in sine nu cred că a durat mai mult de 15-20min și a constat în nituirea noilor ferodouri pe disc, iar după aceea ambreiajul a mers brici.Daca s-ar putea face într-adevăr calibrarea cutiei cu acel ELM327 că sa nu mai fim legați de reprezentanta atunci ar fi și asta o soluție.
                      Eiii... la asa ceva m-as abona si eu . Chiar nituite ( adica cu un mic procent lipsa din suprafata totala) diacul nu o sa patineze la suprasarcina . Intrebarea este unde gasim acele ferodouri cu compozitie mai aparte si unde mai gasim mecanici care sa mai aibe nituri de bronz sau aluminiu . Eu am avut doua cutiute si le-am aruncat , considerand ca le-a trecut vremea .
                      Cat priveste recalibrarea cu ELM-ul avem cel putin doi colegi familiarizati cu echipamentul si care ar putea sa ne invete.

                      Comment


                      • Toate ferodourile chiar si cele ceramice sint montate cu nituri pe disc... asta ca sa stii ... cit despre "dragii nostrii colegi " , asa e ai dreptate, decit ca ti-o face pe bani nu pe de geaba

                        Comment


                        • Gasesti nituri si ferodouri, se pot comanda inclusiv materiale de frictiune din kevlar, carbon, etc
                          Ferodourile sunt nituite in general. Eu nu am vazut altfel, dar nu este exclus.

                          Comment


                          • "Chiar nituite de un amator "( cu gauri mai mari pt. aliniere si nituri mestesugaresti) ar fi trebuit sa scriu pentru a fi mai clar . Cat despre colegi ... cred ca Gil 26 ar putea , cred ca ar avea si bunavointa necesara. Urmeaza sa-l rugam . Nu toti colegii au si componenta mercantila .

                            Comment


                            • Originally posted by valioglu View Post
                              Gasesti nituri si ferodouri, se pot comanda inclusiv materiale de frictiune din kevlar, carbon, etc
                              Ferodourile sunt nituite in general. Eu nu am vazut altfel, dar nu este exclus.
                              Ma bucur ca mai exista . Probabil pregaurite si cu niturile aferente tipului respectiv. Cred ca o sa apelez la bunavointa ta pentru a ma ajuta sa le gasesc . Multumiri.

                              Comment


                              • Cauti pe google "ferodouri ambreiaj kevlar" si gasesti firme care fac asta sau chiar anunturi pe olx. Sau ceramica, carbon, orice doresti sa montezi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google