Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In configuratorul Dacia mai e disponibila cutia EasyR pe MCV si MCV Stepway. Nu stiu daca e de actualitate informatia.
    Pe Clio 5 vad ca au introdus CVT care costa cam 1200 de euro.
    Pe gama Dacia de la rusi (sub sigla Renault) exista deja cutia CVT de vreo 6 luni. Am pus eu un filmulet mai demult.
    Banuiesc ca CVT o sa fie si pe Dacia, daca o sa fie, nu EDC.

    Comment


    • Da, asa este, pe configurator la MCV apare Easy-R JS3. (Uitandu-ma pe acolo am vazut ca la "tractorase" consumul mixt este tot de 3.7l\100 km iar cel urban 4.1, vezi atasat). Rusinica Dacia.)

      CVT, EDC suna bine. Dar pretul va fi mai mare. Cat de fiabile vor fi acestea?
      Attached Files
      Last edited by Gil26; 27 November 2019, 19:28.

      Comment


      • Eu as prefera sa introduca CVT. Eliminimam ambreiajul (chiar dublu) din ecuatie, condus mai lin, emisii reduse (poti controla mai fin turatia in raport cu sarcina). Dar probabil o sa vedem CVT doar pe motoarele cu cuplu mic (benzina).
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Eu ma tot chioream la toyota crh 1.2 turbo cu cvt, dar nu imi place ca in spate zici ca e noapte, geamuri f mici. Cica cvt nu este o cutie sportiva deloc... e fff lina, asa, mai ptr pensionari
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Am intrebat eu la Vocea Clientului, daca vreau sa cumpar o Dacie cu cutie automata, ce variante am, si mi-au raspuns asa:
            - Duster nu o sa aibe in viitorul automat nicio automata
            - Logan/Sandero si variantele lor vor putea fi comandate din ianuarie 2020 cu o cutie robotizata, dar nu am inteles daca e cu 1 sau 2 ambreiaje.

            Comment


            • Si eu as prefera CVT-ul , mai ramane de vazut insa ce si cum (consoarta a si pus ochii pe o alta marca).
              Deocamdata sunt multumit cu Sanderica. Dupa mai bine de doi ani si jumatate, aproape 40 000 km nu am nici o problema cu el, multumit de TS4 (nici macar nu mai sesizez acel lag). Este exact ce am nevoie, mai putin poate insonorizarea si probabil stabilitatea. Daca ar fi dupa mine l-as tine pana ar cadea tabla.

              Comment


              • Cvt reno a mai avut?
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • A avut Nissan multe modele cu CVT.
                  Am mers de curand cu CVT, nu imi place e foarte ciudat cum nu e corelata turatia motorului cu viteza.
                  Si nu sunt foarte fiabile, au un fel de curea metalica unele modele, majoritatea producatorilor au renuntat la ele. Plus ca sunt putine servisuri specializate pe cutii automate, sunt greu de reparat si foarte scump.
                  Robotizata ar fi fost excelenta daca nu trepida. Idee buna, implementare foarte proasta.

                  Comment


                  • ÃŽnainte de a ridica în slăvi CVT-ul de la Nissan (FKx) aruncaÈ›i un ochi la autopsie, e acelaÈ™i tip fabricat de Jatco:

                    UPDATE: As of November 2019, the Nissan Rogue has 40k miles on the new CVT (225k total) and is running well!*************************************************...
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Robotizata, ca si principiu de functionare, e compromisul perfect intre o manuala si o automata pur sange. Doar ca Dacia nu vrea sa optimizeze algoritmii la plecarea de pe loc. Eu pun pariu ca cei care au scris codul sursa al cutiei sau soferii de test n-au avut acces la o masina care trepideaza, sa incerce pe acea masina sa optimizeze codul si sa testeze.

                      Comment


                      • Nu vor s-o faca sa mearga prea bine, nu ar mai vinde rablele alea EDC zise si dublambreiaj care cere multi bani pe ele puse pe renaulturile scumpe

                        ar cere-o robotizata asta clentii la kajar koleos latitude dar ei vor sa vinda EDC care e pe bani multi .

                        Comment


                        • Nu cred... Nu poti compara edc cu robotizata.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Si cele manuale trepideaza deci problema sunt ambreiajele nu softul sau alte acareturi. Probabil fratele directorului renault are firma de materiale de frictiune.

                            Comment


                            • Chiar nu am inteles cine a ridicat in slavi CVT-ul de la Nissan. Dar fiecare percepe lucrurile in felul sau.

                              Subscriu la ce a spus valioglu. As mai adauga doar ca fiecare tip de cutie "automata" are avantajele si dezavantajele ei. Apoi toate au avut si problemele lor (hidramate, CVT, EDC, "robotizate", etc). Si costurile reparatiilor sunt pe masura (probabil in ordinea enumerata). Dar iarasi nu trebuie sa generalizam, multe dintre ele au fost si fiabile. Si asta o spune unul care doar din astea a condus pana acum.
                              Regret ca Dacia a renuntat asa usor la JS3. S-au facut ceva greseli de la proiectare si pana la oferirea garantiei pe ambreiaj. Problemele cred ca puteau insa fi rezolvate. Este o transmisie foarte simpla (eu sunt adeptul unor astfel de lucruri) la un pret imbatabil. Se putea creste calitatea, remedia hibele si chiar ridica putin pretul. Multi producatori auto au trecut prin astfel de "chinuri ale facerii". Apoi au scos JS3 de pe toate modelele dar l-au lasat pe MCV (alt lucru ciudat).
                              Si chiar nu inteleg cu TS4 ce au avut. Unii vor spune ca normele de poluare. Dar se poate dovedi ca "robotizata" polueaza mai mult decat cea manuala? Ca pe cele din urma le tot vand.
                              Din pacate lucrurile se vad altfel din birourile de la etajele superioare. Pacat de munca celor care au lucrat efectiv la acest Easy-R.

                              Comment


                              • Azi am facut cea de-a doua revizie, i-am pus sa verifice daca exista vreun update la soft-ul cutiei. Mi-au spus ca nu exista o versiune mai noua decat ce am eu deja instalat (ultima verificare acum un an, la prima revizie).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google