Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    Offtopic
    Tocmai datorită aplicării extrem de relaxate a regulamentului, user-ii care mai știu ceva și care mai și dau/dădeau informații intră tot mai rar. Când cerea unul un cod/reper stătea un prost să caute, datorită celor care confundă forumul cu facebook-ul, prostul nu are de ce să mai dea coduri, mai ales după #5516 și #5517.


    On topic: Dacă după #5517 de posturi, JS3, TS4, CVT și EDC necesită "decriptare" problema e gravă, indiferent ce scuză se găsește.
    Oare daca nu stiu ce reprezinta grupurile alfanumerice : JS3, TS4, CVT și EDC , este atat de grav incat o sa mor de suparare ? Cade guvernul , se clatina muntii Vrancei , ce se intampla ? Acesta nu este un forum de initiati , este un loc unde fiecare dintre noi cauta , primesc si ofera informatii . Asta daca vrea , daca nu ... pleaca . Nu asa ai afirmat ? Daca fiecare informatie pe care o dai plin de tafne si reprosuri ( e greu de cautat... etc. ) este sub forma foarte draga tie , adica criptata , ii mai ia cateva ore "andrisantului" sa caute pe google echivalentele in exprimare normala , crezi ca se extaziaza de raspunsul dat ? Majoritatea membrilor sunt novici si cauta putin ajutor . Trebuie sa-i admonestezi ca le este lene sa caute sau si mai rau sunt ... Tu incerci sa te exprimi eufemistic , dar ... nu-ti iese . Scopul prezentei si efortul depus are un scop bine cunoscuti de toti membrii forumului. Pentru ca ai avantaje directe , ar trebui sa fii mai ingaduitor fata de cei care sunt la inceput , sau mai putin priceputi in domeniul acesta. Nu stim daca nu cumva in alte domenii ne surclaseaza mult in plan social cat si profesional .
    PS. Cred ca ai observat ca atunci cand ai avut un comportament laudabil , te-am asigurat de consideratia mea . Dar cand nu , nu am ezitat sa te critic .
    Last edited by georgstelsib; 2 August 2020, 19:16.

    Comment


    • Recunosc ca si pe mine ma enerveaza un pic dar omul stie despre ce este vorba. Nu prea am vazut sa dea raspunsuri gresite, mai ales pe electrica si electronica e super bun, merita sa ii suporti rigorile cu x52 si restul prostiilor.
      Cu respectul cuvenit, omul stie masina din bara in bara.

      Comment


      • Dacă pe un topic cu și despre JS3 trebuie tradus ce înseamnă JS3 pentru orice "novice", ce nu are chef să caute (scrie și în regulament pct. 9,10,11,12) dar e supărat, e nasol și se reconfirmă ce am scris anterior.

        Last edited by t0rquemada; 2 August 2020, 22:40.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Prima recalibrare a cutiei efectuată cu ELM 327 și Ecu Twerker. Voltaj in baterie 12,60 V, motor rece. Feedback: schimba vitezele mult mai fluent și pe accelerare și pe retrogradare, fara trepidații și smucituri. Mulțumesc pentru tot georgstelsib!
          Attached Files

          Comment


          • Felicitări pt.calibrare! Din păcate, georgstelsib nu-ți mai poate răspunde deoarece a primit ban(sper că nu definitiv), ar fi o pierdere pt.forum mai ales în ceea ce priveste acest topic.Exprimarea lui a fost mult prea dura uneori, dar de cele mai multe ori zicea lucrurilor pe nume.Cred că unii colegi își freacă mâinile de bucurie.

            Comment


            • Originally posted by valioglu View Post
              Recunosc ca si pe mine ma enerveaza un pic dar omul stie despre ce este vorba. Nu prea am vazut sa dea raspunsuri gresite, mai ales pe electrica si electronica e super bun, merita sa ii suporti rigorile cu x52 si restul prostiilor.
              Cu respectul cuvenit, omul stie masina din bara in bara.
              Depinde cat de tare se umfla in pene... Si se umfa des... Stii, eu o vad asa, ca si cum as incerca sa ma dau mare in domeniul meu, dar nu cu cei de 'teapa mea' ci cu niste amatori... Nu este nici macar constructiv sa folosesti doar termeni de tine stiuti, astfel nu pari mai inteligent... Inteligent esti cand te poti cobora cu un nivel, poate si mai multe... Daca este necesar, adica sa explici pe limba fiecaruia... Si eu daca incep sa vorbesc clientilor mei in limbaj tehnic, nu vor intelege nimic! Prefer sa explic pe intelesul fiecaruia, in functie de nivelul lui de intelegere. Sper sa nu se simta CINEVA lezat, ci mai degraba sa o ia ca un sfat.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Doar asa, ca idee, Subaru ramburseaza banii cheltuiti pe reparatiile la cutia CVT, dupa expirarea garantiei. Subaru fiind unul din clientii mei pe partea de IT, am dat din intamplare peste acest formular: https://www.cvtclaim.subaru.com/

                Comment


                • Un "mic" comentariu... Subaru returneaza clientilor din USA banii pe reparatii la cutia CVT. Alt continent, alta tara, alta legislatie...

                  Comment


                  • Si VW schimba gratuit injectoare la motoarele PD de 2 litri. Au fost un dezastru, se si oprea motorul in drum.
                    Dar nu am vreo stima fata de Subaru, au scos un diesel boxer la care se rupe arborele cotit. Am condus mult Subaru, nu mi se par masini reusite.

                    Comment


                    • Era doar un exemplu de ce se poate obtine daca problema noastra escaladeaza si se ajunge sa fie considerata un viciu de proiectare sau fabricatie.

                      Revenind la ale noastre, in ECO calibrarea a tinut doar 150 de km. Astazi, la prima plecare am simtit cum masina se cam grabeste sa decoleze si a tremurat putin cand a cuplat complet.
                      Cand am ajuns la destinatie, dupa un drum de vreo 8 km, am oprit motorul si am facut prima calibrare la cald, doar pentru schimbarea de viteze, am sarit peste calibrarea ambreiajului.
                      Dupa calibrare, valoarea treptei intai a revenit la 779, care stiu ca este corecta. Dupa cum puteti vedea din capturile de ecran, calibrarea, precum si stergerea celor doua erori care apar a durat in jur de doua minute. Cred ca o pot face si la semafor.
                      Attached Files

                      Comment


                      • ce ocazii nemaibanuite ofera acest fabricant: repararea din mers a unui bun pentru care ai platit - un semafor, o calibrare; un meniu mecdonals, o calibrare; o alimentare, o calibrare.
                        daca ai putea lega "cutia cu maimute" la medianav ai face-o chiar din "meniu".
                        it is beautiful!
                        ma mai gindesc ca in coloana pe valea prahovei poti s-o repari definitiv!

                        Comment


                        • Nu zice de 2 ori, ca reușesc băieții implementarea în medianav.
                          Acu' le-ai dat idee.

                          Comment


                          • Am comparat astazi rezultatele calibrarii facute ieri la cald cu rezultatele ultimei calibrari facute la rece si pot spune ca valorile rezultatate sunt identice, cu exceptia vitezei a treia si a unei pozitii neutre unde diferenta e de unu.
                            Stiu ca rusii insistau ca procedura de calibrare trebuie facuta la cald, dar atat timp cat rezultatele mele au fost aceleasi, mai ales valoarea treptei intai care ma intereseaza cel mai mult pe mine, pot spune ca nu cred ca are importanta cand e facuta calibrarea.
                            Acum testez doar mersul in modul manual, pentru a vedea cat tine calibrarea.

                            Comment


                            • Mai mult decât la schimbarea automată, nu cred.
                              Tot calculatorul "calcă" ambreiajul.

                              Comment


                              • e natural s-o faci "la cald" pentru ca in momentele alea materialul de frictiune e solicitat la, teoretic, maximul capacitatii sale. trist este cind "maximul" acela iti transforma materialul de frictiune in "clei de frictiune".
                                spre deosebire de nelu_242000 zic: impresia e ca tre` sa schimbi cu mina ta (nu sa o lasi pe "cutie" sa-si atinga limitele astfel incit sa schimbe singura) si tre` sa mergi la turele "corecte" astfel incit sa stii ca motorul "trage" corect in fiecare dintre trepte si, deci, si cutia e antrenata "in full" - stiu ca pot explica treaba asta si in alt fel dar, acum, n-am toate cuvintele "la purtator".
                                nelu_242000: eu nu-mi fac griji d-astea. daca era vorba de-a "prinde ceva" poate ar fi prins ideile despre schimbarea discurilor de ambreiaj. ar fi mai miez decit "pimp my ride", chiar nu-mi fac griji!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google