Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mumus daca nu era posibila calibrarea, nu as mai fi ales aceasta cutie. Acum, dupa ce am facut primele calibrari si cutia merge din nou perfect, da as alege din nou cutia, pentru confort.

    Comment


    • Încă mă gândesc la următoarea mașină la un MCV gpl easy r. Daca va fi așa ceva.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Originally posted by mumus View Post
        Încă mă gândesc la următoarea mașină la un MCV gpl easy r. Daca va fi așa ceva.
        There will be no new MCV and no new EasyR. Just a new model Logan and Sandero, with the selection tce 100 and CVT transmission.

        Comment


        • nickey1982: intr-adevar, acele mici vibratii (dar nu trepidatii) se simt imediat dupa eliberarea franei de serviciu cand masina se pune in miscare, cam la 1-2 sec. aproximativ.
          georgstelsib: imi pare rau, nu am stiut ca ai fost la Mamaia, chiar as fi vrut sa vad pe viu operatia... dar daca mai ajungi o data spre sfarsitul verii poate vom reusi sa ne vedem. Oricum, multumesc tare mult pentru amabilitate.

          Comment


          • Dupa recalibrare, acele vibratii vor disparea complet si vei avea o plecare perfect liniara, de cand eliberezi frana si pana cand masina se pune complet in miscare. Incearca intai la reprezentanta, iar daca te refuza pe garantie sau iti cer vreun pret exagerat, poate iti faci curaj si incerci singur. Exista un risc mic, dar nu prea e loc de greseala, iar faptul ca pana acum nimeni de pe forum nu si-a stricat masina, ar trebui sa iti dea incredere.
            Chiar daca la inceput te ajuta vreun coleg, tot va trebui la un moment dat sa faci calibrarea singur, pentru a nu depinde de nimeni.

            Comment


            • Calibrarea are efect pentru câteva sute/mii de km, după care revine la ”normal” (trepidații). Mie mi-au făcut trei recalibrări în garanție. De fiecare dată am ajuns la aceeași poveste, schimbatul kitului. Deci e frecție la picior de lemn.

              Comment


              • Schimbatul kitului ambreiaj dupa 4- 5 000 km nu te-a dus tot acolo , adica la vibratii ?

                Comment


                • Nu a zis nimeni despre calibrare ca ar fi solutia permanenta, ci doar o rezolvare temporara, mai buna decat schimbatul kit-ului, care reprezinta o pierdere de timp si tot o frectie la picior de lemn.
                  Ar mai fi curatarea discului, metoda care mie personal mi se pare invaziva si pe care eu nu o recomand, de cand s-a reusit calibrarea cutiei.

                  Comment


                  • nickey1982: cam asta era ideea de fapt, sa ma ocup singur de treaba asta, mai ales ca am citit aici ca sunt destui colegi care au facut cu succes aceasta operatie de calibrare si s-au declarat multumiti. Cred ca as putea sa solicit si in reprezentanta acest lucru si probabil chiar am sa fac asta o data, insa nu vreau sa depind tot timpul de ei, mai ales ca nu e tocmai comod sa fug la reprezentanta dupa fiecare 1000 de km. Plus de asta, inteleg ca e foarte simplu de facut, si nu dureaza decat vreo 10-15 min, asa ca daca are efect chiar si numai 500 de km, nu ma deranjeaza absolut deloc sa stau 10 min si sa-i fac alta calibrare. Voi incerca sa imi cumpar tot ce trebuie.. dar parca m-as simti mai in siguranta sa fie cineva langa mine prima data. Iti multumesc pentru incurajare.

                    Comment


                    • Iti inteleg perfect frica, e normala, dar dupa ce o faci prima data, o sa vezi ca e floare la ureche, dureaza maxim 5 minute cu totul si poate fi facuta oriunde si oricand, daca te hotarasti sa o alegi varianta cu telefonul mobil. Eu zic ca tine mai mult de 500 de km, dar mai putin de 1000 de km, probabil depinde si de unde sunt facuti kilometrii. Mi mi s-a parut ca s-a decalibrat dupa un drum extraurban de 300 de km pe E85.
                      Pana una alta, cumpara acel ELM, instaleaza-ti ce trebuie si incearca sa te conectezi pentru a citi valorile cutiei, fara a face calibrarea. O sa prinzi curaj si apoi poti face prima calibrarea tu singur, cu supravegherea unui coleg binevoitor.

                      Comment


                      • V-ati intrebat de ce aparitia vibratiilor este favorizata de drumurile lungi si modul ECO ? Ce au in comun ? Se manifesta si la mine . O fi vorba de calibrare ? Eu cred ca nu . fiindca le-am rezolvat cu cateva plecari in manual treapta II-a si foarte rar cu patinarea discului.

                        Comment


                        • Se supraîncălzește materialul discului de ambreiaj și mai trebuie curățat cu metodele ajutatoare, calibrarea n-are nicio treabă în ecuația asta. Se întâmplă chestia asta și la manuala, de curând am fost cu un C1 in concediu și am pățit același lucru, la coborârea de pe autostrada am intrat într-o coloană de tiruri și trepida de-l lua naiba.Doar că la manuala se poate controla prin mărirea turației la ambreiere.

                          Comment


                          • Exact "aurbrz" . Prin spraincalzirea materialului de frictiune se modifica proprietatile fizico-chimice iar coeficientul de frecare creste . Se pare ca in modul ECO si la drumurile lungi schimbarile treptelor si implicit patinarile sunt mai rare iar stratul superficial "nu se prea curata" , ceea ce aduce dupa sine un plus de trepidatii . "Curatarea" discului prin metodele cunoscute vor fi necesare in continuare alaturi de recalibrare . M-am intrebat deasemenea de ce specialistii uzinei producatoare recomanda preponderent schimbarea kitului de ambreiaj si timid recalibrarea (mai ieftina si mult mai rapida). Cutia easy-r lucreaza in parametri de reglaj foarte stransi , la o mica abatere apar vibratiile . Recalibrarile restabilesc valorile , dar nu pentru mult timp , totusi pentru noi este cea "mai ieftina" si cea mai rapida . Un alt kit de ambreiaj , mai robust , pentru conditii speciale , ar putea rezolva problema . Am spus doar " ar putea" , fiindca nu avem aceasta certitudine .
                            Concluzia mea este ca cele doua metode , simple si eficiente , ne vor face viata de proprietar easy-r mult mai frumoasa si mai comoda. Oricum problemele acestei cutii sunt mai putine ca la alte cutii automate " mai cu staif" si in continuare mi-as mai lua o masina cu astfel de cutie .

                            Comment


                            • Poate tocmai acel strat determina ca autocalibrarea sa modifice pozitia corecta a treptei 1. La mine valoarea corecta e 779 stabilita prin calibrarea facuta de mine, iar cresterea acestei valori determina aparitia vibratiilor la 781 si a trepidatiilor la 784.
                              Revenirea din nou la valoarea ideala de 779 prin calibrare rezolva temporar problema.
                              ​​

                              Comment


                              • Iarasi ma intreb de ce valorile sunt diferite . La mine dupa recalibrare valoare de 783 ( cu functionare corecta , am trecut de 700 km si inca mu am vibratii) iar la tine 779. O explicatie pe care o incerc , este montarea noului kit ambreiaj la service in alti parametri fizici ( eu l-am schimbat odata). Pacat ca baiatul de la Odorheiu Secuiesc a renuntat la montarea kiturilor preparate . Daca ar intra pe forum ar vedea ca kiturilor lor s-ar putea usor "standardiza" functional cu ecu tweaker in trei pasi .
                                Dar una peste alta ma simt mult mai sigur cu aceasta cutie . Este robusta , schimba frumos , cu piciorul stang pot sa bat step , etc. Cu ELM-ul , foaia cu instructiuni in torpedou si telefonul pe bord nu mai am nicio grija .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google