Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am gasit manualul de service al cutiei noastre de viteze la rusi pentru Lada Vesta. L-am tradus din rusa in engleza cu un tool online, dar atasez ambele versiuni. E prezentata pe larg procedura de calibrare, valorile minime si maxime ale ambreiajului si ale vitezelor, precum si toate codurile de eroare care pot aparea, precum si remedierea lor.
    Ce am aflat nou? O alta conditie pentru efectuarea calibrarii este ca temperatura actuatorului sa fie mai mica de 130 de grade, iar 60 de secunde sunt suficiente dupa terminarea calibrarii pentru a stoca valorile, nu 4 minute cum se stia pana acum.
    Attached Files

    Comment


    • Multumim mult @ nickey1982 pentru informatii, dorinta de a ajuta si mai ales timpul alocat. Pe acolo pe langa TI3100.25100.12055 se mai gasesc si altele interesante chiar daca sunt pentru Lada (de aceea am si dat de cateva ori link-ul).
      Inca din noiembrie anul trecut am oferit capturi si informatii iar colegul eastcowboy a urcat aici acum vreo doi ani documentul cu procedurile de diagnosticare, reparatie, coduri de eroare, etc pentru 0.9TCe-JS3, iar ulterior a mai oferit (cu multumirile de rigoare) de cateva ori acest document (ce se poate genera pe baza seriei VIN in romana si il consider util).
      Valorile limita se pot vedea si din PyRen (aceleasi ca in document). As puncta doar ca la TS4 acestea sunt putin diferite in noile baze de date fata de cele vechi pentru cutie (vezi si atasat), la ambreiaj au ramas aceleasi. Dar mai ales faptul ca aceste limite sunt foarte permisibile (la fel ca multe altele).
      Attached Files

      Comment


      • Si pentru a avea o imagine corecta atasez comparativ valorile de la cutie pentru JS3, TS4 si Lada Vesta (desigur ca se poate face si pentru celelalte).
        Attached Files

        Comment


        • Pe OLX a aparut un anunt de la cineva care face conversie de la cutie Easy-R la cutie manuala: https://www.olx.ro/oferta/conversie-...v-IDd2OEw.html

          Comment


          • Conversia la Easytronic (pe unele modele ei aveau probleme cu actuatoarele, senzorul de turatie, soft, reprezentantele "dadeau din umeri" si tot schimbau piese) acum 5-6 ani costa vreo 700-800 euro daca tin bine minte (eu 6 ani nu am avut probleme). Erau niste baieti din Mures care devenisera specialisti in asta. La Easy-R cam tot pe acolo ar trebui sa coste tinand cont ca implica cam aceleasi lucruri.
            Dupa 30 de ani de condus doar "automate" pentru mine asta nu a fost, nu este si nici nu va fi o optiune. Ori rezolv problema ori dau masina, fier vechi sau altuiva ca "fosta" (iar noul proprietar e multumit de ea, am intretinut-o bine, tinem legatura) si cumpar alta noua (evident tot "automata" de care o mai fi).
            Insa dupa 3 ani, 46k km EasyR-ul meu se comporta impecabil, ca in prima zi, si sincer nici nu vad de ce as avea probleme cu el (cred ca poate pe la vreo 120-150k km sa mai schimb una alta pe la el).
            Last edited by Gil26; 23 August 2020, 19:08.

            Comment


            • În mare trecerea de la JS3 la JH3, implică:
              - Se dă jos cutia JS3
              - Se pune alta manuală JH3
              - Se montează timoneria clasică, iar cea drive_by_wire trebuie dată jos (vezi evacuare+scut termic)
              - Trebuie pusă pedală de ambreiaj
              - Trebuie altă pedală de frână, mai îngustă
              - Trase conductele spre pompa master(pedală ambreiaj) și apoi spre cilindrul receptor (rulment)
              - Reconfigurată mașină fără transmisie automatică


              Conversia inplică demontarea cutiei, asta dacă vrei să o faci ca la carte.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Am reusit sa blochez cutia de 2 ori, dar din vina mea, pentru ca nu am respectat pasii.

                1. Prima data am incercat doar calibrarea treptei 1 si dupa ce am dat comanda sa schimbe treapta intai, am revenit cu cheia pe 0, am asteptat un minut si cand am dat sa pornesc, cheia a ramas blocata pe ultima pozitie. Pe display clipea N. Am incercat trecerea in D din schimbator, dar pe display clipea 1, daca reveneam in neutru, clipea N. Mi-am adus aminte ca exista si comanda de revenire la neutru si am executat-o, dar nicio schimbare. Poate daca executam comanda de revenire la neutru fara a mai zapaci si schimbatorul ar fi mers. In final, am scos cheia din contact am inchis usile din telecomanda le-am redeschis tot din telecomanda si cand am reintrodus cheia si am invartit pe contact, pe display a aparut N clipind dar si sa apas frana de picior. Dupa ce am apasat frana de picior, N nu a mai clipit si motorul a pornit.

                2. A doua oara, in alta zi am incercat doar calibrarea punctului de contact dintre discul de ambreiaj si volanta. Dar, fiind pe graba, dupa ce am executat comanda, am uitat sa mai opresc si motorul si sa astept si am dat sa plec de pe loc. Bineinteles ca masina se accelera, dar nu pleca de pe loc. Am oprit motorul si cand am dat sa il repornesc, aceeasi poveste de mai sus. A functionat tot acceasi rezolvare rapida.

                In concluzie, nu incercati ca mine si faceti calibrare completa. Dar, din toata patania de mai sus am invatat ca daca ceva iese prost se rezolva repede si nu cred ca ai cum sa blochezi cutia permanent.
                Dupa 100 de KM, valoarea treptei 1 a sarit de la 779 (valoarea ideala) la 781 unde prima plecare din zi nu mai e chiar perfecta si are un mic tremurici cand ambreiajul cupleaza complet, sa zicem acceptabil. O mai las asa, nu ma apuc sa o calibrez chiar la fiecare 100 de km.

                Comment


                • Salut pe asta îl am dar nu reușesc sa îl conectez wifi merge sa folosesc elm identifica pri Bluetooth voi face și capturi cu tel
                  Attached Files

                  Comment


                  • Nu înțeleg de ce nu ma pot conecta cu peren si aplicația care ai zis tu nickey1982
                    Attached Files

                    Comment


                    • Pune o captura de ecran din aplicatia LoganSandero2 cu setarile inainte de a da Start.

                      Comment


                      • Asta îmi arata de fiecare data când vreau sa ma conectez daca cineva își da seama ce se întâmplă fac cinste
                        Attached Files

                        Comment


                        • Nici măcar service nu pot sa resetez

                          Comment


                          • Originally posted by Ireaza27 View Post
                            Nu înțeleg de ce nu ma pot conecta cu peren si aplicația care ai zis tu nickey1982


                            Send ATPPS to Elm and show the answer. https://cvtz50.info/en/elm327/

                            Comment


                            • În schimb panorama asta merge pe resetare dar aceasi problema nu ma conectează la pyren sau la aceea care ai trimis-o tu o dezinstalez si o lansez din nou și fac captura
                              Attached Files

                              Comment


                              • Pune si Scan Vehicle pe ON sub Demo Mode. Cheia pe contact sau motor pornit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google