Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LE. Am uitat sa spun ca dupa a II-a calibrare am parcurs cca. 2000km fara vibratii . Cca. 1500km i-am parcurs strict in modul Normal . Restul in ECO . Deci mult mai mult de 1000km. Dar daca-mi aduc bine aminte , in mod reflex de cateva ori am plecat de pe loc cu tr. II-a manual in drumurile scurte de prin oras. Poate si asta a ajutat la trecerea barierei de 1000 km.
    Important este ca dupa cca 3 ani de efort cumulat al proprietarilor de eazy r ( in speciat al colegilor rusi) i-a dat de capat problemei , asa amatoriceste , dar suficient cat sa ne multumeasca ,
    Last edited by georgstelsib; 1 week ago.

    Comment


    • Rusinica Renault, era inventia de la Clio 1,acest Easy-R, ca si Jh1, JH3, jr5 cu care au echipat loganul (vechituri de pe renouri vechi, ca si motoarele 1,4 1,6 1,5dci 65cp puse pe logan)

      Comment


      • Poate valorile diferite sunt determinate de gradul de uzura al ambreiajului.

        Comment


        • Si asta poate fi valabil . Eu am aproape 35 000 km. Oricum prin observatii atente putem sa gasim explicatii , chiar ipotetice , la problemele noastre .

          Comment


          • Suiram 16 , ai PM.

            Comment


            • Originally posted by pistritu View Post
              E același kit de ambreiaj si la logan cutie de viteze manuală și cutie de viteze robotizata (Easy-R aka JS3).
              Oare Gil26 la TL4 are același kit ca la 1,5dci cutie manuala?
              .............
              Ca sa nu il bag in ceata pe colegul Gil26
              .....
              Nu stiu pe cine bagi sau nu in "ceata" (si nici "intentia") dar "subiectul" s-a tot discutat pe acest topic acum mai bine de vreo doi ani (coduri piese, diferente, "conversie", etc.).
              Eu am destule date si informatii despre masina mea (atasez in graba doar un exemplu). Iar cand preiei apoi oferi anumite informatii este bine sa le si verifici\intelegi (mai ales daca nici nu ai Easy-R si citezi apoi propriul post). De notat si "E basini astea cu recalibrarea."

              Legat de JS3 cred ca postul #5467 este foarte util, multumim @ SSC42 pentru detalii. Iar daca cei mai "experimentati" ar citi cu atentie poate ar fi mai usor sa inteleaga\gaseasca solutiile adecvate. Confirma ceea ce s-a tot "discutat" (si am scris si eu) pana acum in multe dintre cele 367 pagini.


              Attached Files

              Comment


              • Kit bun ptr robotizata Easy-R aka js3 motor 0.9tce
                https://m.autopieseonline24.ro/sachs/7614488
                Codul sachs la kitul de ambreiaj este
                " Set ambreiaj 3000 950 650 SACHS
                  • Cod motor:H4B-400,-408,-410
                  • "

                Comment


                • Si link-ul cu acest site a mai fost oferit de cateva ori (pe langa altele) cu ceva timp in urma (si eu l-am salvat atunci cand s-a discutat despre asta).
                  De unde insa afirmatia "Kit bun ptr robotizata Easy-R aka js3 motor 0.9tce" (ce sa intelegem prin\din asta, este bazata pe ceva experiente, cum este comparativ cu celelalte,....)?

                  Referitor la "recalibrare", interesante "experientele" dar nu cred ca sunt concludente. Sunt useri care le-au facut si la 8-12k km (nu a fost nevoie mai des). Mai importante cred ca ar fi Teach in clutch end position si Teach in clutch touch point (iar daca tot ne laudam cu "N" recalibrari ar fi bine sa le facem corect si sa intelegem rezultatele).
                  Variatiile cu temperatura si cele ale lungimii cursei pot fi explicate. Apoi ar mai fi si reglajul, cuplul, zona turatiilor joase, softul, etc.

                  PS: Iar colegul gabrieln1960 nu a avut probleme, acestea pot fi insa si la unele JH3, etc....

                  Last edited by Gil26; 6 days ago.

                  Comment


                  • Dar este Sachs kitul de ambreiaj domnule. Daca nici Sachs nu este o marca buna,...
                    Ar trebui sa reziste mult mai bine decât cu ce a venit din fabrica Valeo.
                    Am zis ca nu e normal atatea recalibrari, la interval scurt.
                    ​​​​​

                    Comment


                    • Cutia robotizata a mai fost pusa pe Renault Twingo intre anii 1995 - 2003,nu doar pe Dacia Logan cum zicea cineva in paginile anterioare!
                      https://www.reno.ro/index.php?showtopic=229091&st=0

                      Comment


                      • Originally posted by Gil26 View Post
                        Referitor la "recalibrare", interesante "experientele" dar nu cred ca sunt concludente. Sunt useri care le-au facut si la 8-12k km (nu a fost nevoie mai des). Mai importante cred ca ar fi Teach in clutch end position si Teach in clutch touch point (iar daca tot ne laudam cu "N" recalibrari ar fi bine sa le facem corect si sa intelegem rezultatele).
                        Variatiile cu temperatura si cele ale lungimii cursei pot fi explicate. Apoi ar mai fi si reglajul, cuplul, zona turatiilor joase, softul, etc.
                        Referitor la "experiente" . De ce experientele in sine nu sunt concludente ? De ce orice altceva ar fi mai comcludent? Citarile colectate din Google sunt mai concludente? Cine ne asigura de veridicitatea lor ? Poate ne pui in legatura cu userii care au facut recalibrarea dupa 8 -12 000 km . Ar fi interesant sa impartasim din EXPERIENTA lor. Dar poate ne impartasesti si din experienta ta. Ar fi interesant sa ne explici si noua de ce este mai important sa recalibrezi doar "Teach in clutch end position si Teach in clutch touch point". Din "experienta mea " am observat ca dupa recalibrare se modifica toate valorile treptelor de viteza. Asta ne-ar sugera ca este necesara si recalibratea lor Asta asa ca sa intelegem rezultatele si sa le facem corect,
                        Apoi poate ne explici legatura dintre recalibrare si momentul de torsiune (cauta in Google echivalentul) , pe mine nu ma duce mintea sa inteleg . Tot o nebuloasa pentru mine este legatura dintre operatiunea de recalibrare , facuta la nivel ce amator si zona turatiilor joase . Reglajul ? La ce anume te referi ? Pentru ca prin recalibrare se refac reglajele conform un ui algoritm din soft . Cunosti tu altfel de reglaje ?
                        M-as si ne-am bucura daca ne-ai scoate din ceata ignorantei tehnice . Multumesc anticipat pentru informatiile pe care le vei oferi cu bunavointa comunitatii interesate.

                        Comment


                        • @ pistritu ca "Ar trebui sa reziste mult mai bine" e alta discutie. Ar mai fi si Luk, Exedy, Aisin, etc.
                          Easy-R a fost dezvoltat pe baza QuickShift (atasez un extras din documentul care l-am oferit si acum vreo doi ani). Dar sunt si diferente intre cele doua, informatiile mai trebuie si intelese.
                          Subscriu insa la "Am zis ca nu e normal atatea recalibrari, la interval scurt.". Prin octombrie-noiembrie anul trecut si eu am scris ca recalibrarea e simplu si usor de facut, rezultatele pot fi benefice, discutabil insa pentru cat timp, trebuie coroborata si cu alte actiuni (inclusiv un ambreiaj mai de calitate),....

                          @ georgstelsib , eu nu am facut recalibrarea pentru ca nu am avut nevoie, dar o pot face oricand si in mod corect (si nu este la nivel de amator). Plus ca ma bucur ca am TS4 si nu JS3 (vezi ceva asemanator atasat, asta pe langa toate celelalte diferente).
                          Restul "rautatilor" nu le mai comentez. Trepidatiile sunt generate de un cumul de factori (principali dar si secundari). Daca nu intelegi nu este "problema" mea, poti face cate "recalibrari" doresti.
                          Attached Files
                          Last edited by Gil26; 5 days ago.

                          Comment


                          • Cutia EDC de ce nu au adaptato pe logan 0,9 sau 1?
                            Ar mai fi cutia de viteze automata de pe Renault Laguna(dp0,su1 cutii de pe laguna).
                            Solutii erau, in loc de robotizata care in nici un caz nu este automata!

                            Comment


                            • Originally posted by Gil26 View Post
                              eu nu am facut recalibrarea pentru ca nu am avut nevoie, dar o pot face oricand si in mod corect (si nu este la nivel de amator). Plus ca ma bucur ca am TS4 si nu JS3 (vezi ceva asemanator atasat, asta pe langa toate celelalte diferente).
                              Restul "rautatilor" nu le mai comentez. Trepidatiile sunt generate de un cumul de factori (principali dar si secundari). Daca nu intelegi nu este "problema" mea, poti face cate "recalibrari" doresti.
                              Originally posted by Gil26 View Post
                              Referitor la "recalibrare", interesante "experientele" dar nu cred ca sunt concludente. Sunt useri care le-au facut si la 8-12k km (nu a fost nevoie mai des). Mai importante cred ca ar fi Teach in clutch end position si Teach in clutch touch point (iar daca tot ne laudam cu "N" recalibrari ar fi bine sa le facem corect si sa intelegem rezultatele).
                              Variatiile cu temperatura si cele ale lungimii cursei pot fi explicate. Apoi ar mai fi si reglajul, cuplul, zona turatiilor joase, softul, etc.


                              Nici pe mine si nici pe alti colegi nu ne intereseaza ca ai facut sau nu recalibrarea . Ne intereseaza in schimb "ce si cum " se face operatiunea de recalibrare la modul cel mai corect (nu la nivel de amator cum o facem noi). Din afirmatiile tale asta reiese . Eu am o gramada de nedumeriri , multe incercari(experiente), o multime de incertitudini , caut mereu raspunsuri la intrebarile pe care mi le pun in mod firesc . Ma fascineaza oamenii foarte siguri pe ei , care nu au indoieli in ceea ce au de facut. Citind cu mare atentie cele scrise de tine mai sus mi-am spus : uite ca am gasit omul care detine foarte multe din informatiile pe care le cautam noi de mult timp. Ne-a pus "Dumnezeu mana in cap " . Astept/asteptam in continuare raspunsuri la intrebarile pe care ti le-am pus cu respect si consideratie , nu cu rautate , fiindca sunt in directa relatie cu afirmatiile facute , nimic nu excede formularilor tale . Asteptam in continuare sa ne lamuresti "ce si cum" , ca sa nu mai muncim in zadar ( mai ales cum influenteaza recalibrarea cuplul motorului).

                              Apoi acel cumul de factori care genereaza vibratiile ," principali dar si secundari" , nu i-ai putea departaja ca sa ne lamurim si noi ? Care sunt principali si care sunt secundari ?
                              Last edited by georgstelsib; 5 days ago.

                              Comment


                              • Ce bine era daca nu scoteau EDC de pe Duster si renuntau la Easy-R JS3.
                                Mai nou Renault pun transmisii CVT, pe cand la Dacia?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google