Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am primit ajutor (pentru care raman dator si nu il voi uita niciodata) iar la randul meu am considerat ca e bine sa ajut atat cat pot si cat stiu. Tocmai de aceea am oferit aceste informatii, date, programe, baze de date,..., pe care insa fiecare le intelege\judeca\interpreteaza\foloseste in felul sau. Si tot timpul am precizat sursa lor din respect pentru timpul, munca si altruismul celor care le-au oferit.
    Am avut\am profesori buni si chiar foarte buni, iar acestora am fost\sunt\voi fi recunoscator si indatorat toata viata. Insa nu si unor plagiatori care uita ajutorul primit si se tot lauda cu "drepturile de autor" si "experienta" lor. Iar cand nu am fost de acord cu anumite afirmatii absolut ilogice am adus argumente (poate cel mult uneori ironic sau sarcastic, dar cred ca totusi destul de politicos) si nu jigniri (care culmea, cred ar fi perfect aplicabile tocmai celui care le-a adus - a se citi si celebrele proverbe, zicatori, dictoane,...).
    Sunt bucuros ca avem un coleg de forum care considera ca are un IQ foarte mare si tot sublinieaza asta. Nu stiu ce IQ am (colegul il considera foarte mic) dar eu invat cate ceva si de la femeia de serviciu care imi face curat in birou (in anumite "zone" stie mult mai multe decat mine) si mai ales ii respect munca. Si cand\daca gresesc admit asta, invat din greseli, incerc sa nu le mai repet, iar daca sunt mari le asum si pot aduce chiar scuze pentru ele celorlalti.

    Revenind on topic, nu am dat mai multe detalii despre versiunea soft si pentru ca nu stiu la cea ar putea ajuta ca cineva are Vx, altcineva Vy dar ambii au problema trepidatiilor. Din pacate softul masinii poate fi modificat doar de cei de la Dacia\Renault si ei au toate datele.
    Nu am trepidatii deocamdata dar cum am mai scris tind sa cred ca acestea sunt generate de un cumul de factori, dintre care unul se pare ca ar fi "principalul vinovat". Dar am mai spus ca la si la aceasta problema au fost\sunt\vor fi solutii (si toata stima pentru cei care incerca sa le gaseasca iar apoi le ofera si celorlalti). Dar una e sa mergi pe un "drum batatorit" de altii si alta e sa construiesti acel drum.
    Calibrarea aceasta pare a fi una din solutii, tocmai de aceea am postat (din dorinta de a ajuta) detaliile gasite, am scris lucrurile bune (este simpla, usor de facut, benefica,...) dar si cele mai putin "bune" (pentru cat timp, interpretarea rezultatelor, potentiale riscuri, greseli, erori,...). Nu am dorit sa "sperii" pe nimeni si cred ca e bine sa vedem ambele fete ale monedei. Cu cat avem mai multe informatii si detalii cu atat cred ca este mai bine. Iar aportul fiecaruia dintre noi este de folos si celorlalti, orice contributie este binevenita.

    PS: scuze pentru postul mai lung, dar am dorit sa fac aceste precizari pentru ca cineva (fost moderator pe nu stiu ce forum) tot denatureaza lucrurile, isi aroga tot felul de "merite", abereaza, se impaneaza, se umfla in pene, jigneste apoi pozeaza in cavalerul alb al dreptatii.
    Last edited by Gil26; 6 June 2020, 06:32.

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      Rezultatul nu contează doar când obținem Routine complete and OK, cum toți de aici obțin doar routine completed and ok rezultă că restul contează... succesuri.
      La mine de ce e gresit, desi numai reprezentanta a umblat la masina?

      Ps: de ceva vreme am inceput sa uit de problemele easy-r, si sa fiu foarte entuziasmat de contrele voastre de pe forum. Caut sa intru zilnic pe forum curios de ce replici inteligente v-ați mai dat unul altuia.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Nu e nimic gresit la tine. Doar ca daca ai citi informatiile cutiei Easy-R cu un soft din ala scump original de la Dacia, ar scrie "Routine complete and OK" in loc de "Routine completed and OK" cum scrie la tine.
        Daca ai citit informatiile cu un soft facut pe genunchi si gratis, nu e bine, ca nu e textul corect.

        Comment


        • Oare exista in baza noastră de date ecu.zip acea definiție de care vorbește torquemada,(Vdiag__0C__10_v1.0C) ?

          Comment


          • Gil " draga" iti amintesti cand s-a produs clivajul in relatia noastra?
            Atunci cand nu mai conteneai sa-l umilesti pe Nickey aflat in incurcatura cu ELM-ul nepotrivit . Atat l-ai mai "sfatuit" , atat l-ai mai "ajutat" , atat l-ai mai speriat ca nu stiu ce se poate intampla daca nu-l foloseste omul potrivit ,etc. Mie mi-a fost rusine pentru tine fiindca pana atunci eu te-am perceput altfel. Nickey ca un foarte bun crestin ce este nu a avut nicio replica , ba mai mult , "a intors si celelalt obraz" . Fiindca uneori am apucaturi de "mama a ranitilor " m-am revoltat eu in apararea lui. Greseala de neiertat . Niciodata nu oferi un serviciu fara sa-ti fie cerut . Altfel vei fi pedepsit. Plagiator ai fost tu tot timpul . Ai luat texte de pe site-rile rusesti , le-ai tradus cu Google translate si apoi le-ai prezentat drept marele tale descoperiri , desi acolo pe putea citi oricine . Pasii de recalibrare au fost prezentati pentru prima data de catre Nickey (mai tarziu am aflat si eu) de pe un site nemtesc si de unde l-am tradus si eu . Ei , in tutorialul meu am folosit textul tradus de tine ( via Google) , pentru a-ti mangaia orgoliul , desi am considerat textul nemtesc mai bun.
            Deci cine este plagiatorul ? Vanturi mereu cuvintele , am ajutat , am facut , etc . Ce ai ajutat si pe cine ? Ai spus macar odata , exp. Pentru a demonta medianavul fara sa apara urme folositi urmatoarele unelte in urmatorul fel... Ai insirat randuri intregi de caractere alfa numerice care nu aveau nicio relevanta pentru omul de rand , le-ai copiat de pe site-urile rusesti sau din programele DEMO . Cui au folosit acestea ? La fel ca si Torquemada , el ajuta prim PM , nu pe forum de parca am fi organizatie secreta tip Illuminati sau macar discreta ca Francmasonii . Ai dezvoltat un complex de inferioritate care te-a dus la un comportament obsesiv care ar trebui sa te puna pe ganduri . Nu-ti plac profesorii in schimb iti place sa faci pe profesorul fara diploma . Insistand in continuare nu faci decat sa-ti pui in valoare Nesimtirea si lipsa de educatie . Unii spun ca procentul de analfabeti intelectual ( cei care citesc un text dar nu-i inteleg sensurile) este de 40% altii (care exagereaza) vorbesc de 60 % . Tu care ai citit tutorialele mele si ai spus ca au omiteri , inexactitati precum multe altele si nu sunt de niciun folos , ba mai mult , ca sunt daunatoare pentru si pun in pericol viata de pe Terra . tu unde te pozitionezi ? Ai mai auzit pe altcineva de pe forum sa se planga ca nu a inteles nimic ?
            Nu mai vorbesc aici despre despre analfabetii intelectual ( in exprimare eufemistica). Cauta-te Gil , cauta-te , nu-ti spun unde ca poate o sa pricepi singur intr-un tarziu.

            Comment


            • aurbrz exista. Pe Android apare prima in lista.

              JS3.jpg

              Comment


              • @ aurbrz raspunsul este dat foarte clar in postul #5332 al colegului eastcowboy (cu multumirile de rigoare). Rog a se reciti acest post (eu am facut-o de cateva ori).
                Referitor la identificarea automata a ECU din cele relatate pana acum doi colegi (din cei patru care au recalibrat cutia) nu au facut-o (o alta lacuna in "tutorial", valabil si pentru toate trei "proceduri", si generatoare de probleme in cazul in care fisierele nu sunt cele corespunzatoare).
                Apoi referitor la baza de date, doi au folosit-o pe aceeasi (pusa in "tutorial" de georgstelsib si pe care o cunosc foarte bine) si cel putin unul a folosit alta baza de date. Pe langa fisierul aferent important este si db.json.

                Ultima baza de date DDT pe care am reusit sa o obtin a fost cea din decembrie 2019, si tin sa multumesc tuturor userilor ce le ofera, si eu am compilat apoi urcat alte doua din CLiP. Asa cum bine s-a explicat e bine totusi ca cele ddt sunt facute "in devans". Dar de acum incolo se pare ca va fi din ce in ce mai greu sa se obtina, pentru masinile mai noi va fi din ce in ce mai dificil (vezi si discutia de pe alt topic). Ma bucur insa ca pentru masina mea le am pe cele corespunzatoare (si din nou multumesc pentru asta).

                Comment


                • nickey1982 Aceea am văzut-o și eu dar lipsește un 10 și un C la sfârșit.Sa fie aceeași?

                  Comment


                  • Scuze, nici n-am fost atent la alea. Ochiul meu le-a vazut identice. Nu mai stiu ce sa zic acum.

                    Comment


                    • @ georgstelsib acum am vazut si postul tau. Voi incerca sa raspund cat mai scurt:

                      - nickey1982 a relatat problema sa cu clona chinezeasca, patania cu cei de la TechStar si apoi dilema cu cel "cu toate" verzi. Tu l-ai recomandat cu caldura (chiar doreai sa il achizitionezi si tu). Eu nu l-am "speriat" cu nimic, am spus ca nu ar fi chiar cel corespunzator, am si explicat de ce, el era nedumerit, tu ai continuat cu alte aberatii si jigniri in lipsa de alte argumente. Se pot reciti toate acele posturi.

                      - eu nu sunt plagiator, vezi postul #5072 unde am spus limpede: "Rog sa se citeasca cu atentie posturile mele # 4945 si #4946 unde am scris destul de clar: "Pentru cine nu doreste sa foloseasca Google translate traducerea ar fi cam asta:...." (doar am tradus procedura)."
                      ca raspuns la #5069 al tau tocmai pentru a corecta: "Postez aici instructiunile lui Gil26 , pentru a fi toate la un loc"
                      dar as mai sublinia si hilaritatea din #5058: "Atasez aici pasii de utilizare a programului Ecu tweaker pentru "a nu cadea in greseala". Pentru inceput este posibil sa aveti erori de conectare . NU disperati incercati sa pastrati acuratetea monoperei , fiindca de acolo vi se trage . La fel , este posibil ca softul sa se resetaze mereu . Dezinstalati softul , curatati cache -urile si reinstalati pe curat . Reimperecheati din nou BT-ul"

                      Tutorialul de pe site-ul rusesc este mult mai detaliat decat postul de pe cel german (la care ai avut si tu destule nedumeriri) plus ca am mai dat si alte linkuri, inclusiv al userului respectiv.

                      Apoi daca se citeste topicul dedicat se poate vedea ca am precizat tot timpul sursa si am multumit autorilor (si cred ca asta este o mare diferenta intre noi doi). Plus ca multe lucruri le-am imbunatatit si detaliat.

                      Restul jignirilor nu mai doresc sa le comentez acum si le ignor. Dar ele raman scrise.
                      Last edited by Gil26; 6 June 2020, 14:53.

                      Comment



                      • @ georgstelsib as mai dori totusi sa adaug ceva referitor la "acuzele" tale:

                        Rog sa se reciteasca postul#5253 (pag 351) unde am spus destul de clar ca nickey1982 a fost primul care a pus linkul de pe forumul german (eu apreciez contributia si meritele tuturor colegilor).
                        Apoi a atasat capturile (postul#4702) si am raspuns imediat cu ceea ce stiam la vremea aceea (#4703 pag 314). Dar ar fi interesant de citit cam totul de pe atunci, inclusiv #4693 al tau: "Cat despre colegi ... cred ca Gil 26 ar putea , cred ca ar avea si bunavointa necesara. Urmeaza sa-l rugam . Nu toti colegii au si componenta mercantila".

                        Iar daca dai un Google Translate (cu care tot ma acuzi dar se pare ca tu il folosesti) la tutorialul rusesc vei obtine ceva cu totul diferit de traducerea mea. Google de foarte multe ori da cu virgula, incearca si te vei convinge ca nu prea seamana.
                        Eu chiar sunt un cititor fidel al forumurilor rusesti, se gasesc foarte multe informatii utile, si sunt recunoscator tuturor colegilor rusi.

                        PS(offtopic): De unde ai scos-o si pe asta cu demontarea Medianavului, scule folosite si "caractere alfa numerice care nu aveau nicio relevanta pentru omul de rand"? Poate poti da si citate pentru ca se pare ca te cam "lasa memoria" (eu cu totul altceva am postat pe topicul respectiv).
                        Insa ma opresc aici, jignirile raman arma ta de baza.

                        Comment


                        • Erata la postul meu . Serviciul de corectura n-a functionat . Sintagma analfabetism intelectual sa se citeasca analfabetism functional . Automatism verbal , fiindca este deosebire mare intre una si alta.
                          L.E. Si eu care ti-am dat un big like la postul anterior , am crezut "ca-i mai vine omului mintea la cap" . Dezamagire.
                          Last edited by georgstelsib; 6 June 2020, 16:31.

                          Comment


                          • Am primit absolut toate fisierele pentru JS3 (cu multumirile de rigoare). De curiozitate le voi compara (mai ales pentru partea de calibrare) pentru a vedea diferentele.
                            Nu stiu daca fisierul din celebrul "tutorial" este corect sau nu ("succesurile" sunt finalizate corect).

                            Si sincer nici nu stiu daca mai are rost sa pierd timpul incercand sa mai ajut mai ales dupa ce am tot fost jignit de atatea ori. Dar voi verifica.
                            Incerc sa nu folosesc aceasta arma josnica a colegului, insa nu pot sa ma abtin sa citez chiar unul din afronturile sale: "Esti mic domnule , mic in toate".

                            Comment


                            • @ georgstelsib sper sa nu fie insa nimeni care sa aprinda "lumanari la biserica pentru Nesanatatea ta".

                              "ati invinge teama de un eventual esec" este un laitmotiv al tau. Tu ai fost cel fricos, aveai informatiile, experienta colegilor rusi, detaliile oferite de mine, dar ai asteptat pana dupa ce a facut Onixer calibrarea, ai si spus asta atunci: "Onixer , mare realizare (prin curaj)" si abia apoi ai pornit "cu mai multa incredere la drum stiind ca altcineva l-a parcurs deja". Mare vitejie!

                              Eu nu am absolut nici o problema sa fac calibrarea am tot ce trebuie (inclusiv fisierul corespunzator pentru masina mea, la TS4 e mai simplu) si stiu exact ce trebuie facut . Dar deocamdata nu am nevoie sa o fac si am demonstrat asta cel putin prin prisma valorilor din Learnings Information (asta daca cineva tot nu crede ca la mine TS4 functioneaza ireprosabil).

                              Si pentru ca a venit vorba de fisiere corespunzatoare, atasat capturile, le-am comparat, e interesant SW A600, pot detalia mult mai mult, dar nu doresc ca cineva sa isi puna iarasi cenusa in cap apoi sa aduca un nou potop de jigniri (in lipsa unor argumente).

                              PS: iar eu sunt recunoscator pentru tot ajutorul pe care l-am primit, mai am de invatat, insa voi ajuta la randul meu atat cat pot si cat stiu.


                              Attached Files
                              Last edited by Gil26; 6 June 2020, 22:35.

                              Comment


                              • Atasat se poate vedea si compararea celor doua fisiere intr-o portiune pentru calibrare. Am atasat si compararea cu TS4 (fiserul din 09.2016 care de atunci se pare ca nu a mai fost modificat in noile baze).
                                Important este ca oricare din fisiere sa corespunda corespunda cu ceea ce este pe masina, la fel si rutinele, comenzile, etc din xml. Se poate reciti si postul #5332.
                                Daca sunt si alte xml-uri (cu "Routine complete and OK" si alte rutine din alte baze de date\softuri nu stiu, eu pe acestea le am).
                                Pentru cele din DDT este bine daca identificarea automata este conforma pe vehiculul de serie, dar se poate folosi fisierul corespunzator testat de colegii rusi (copy-paste si in "tutorial"). Cel putin se stie ca nu duce la o masina imobilizata daca se respecta si celelalte conditii. Despre rezultate este alta discutie.
                                Cum am mai spus chiar si in unele baze din CLiP sunt bugg-uri, in DDT este si mai "pretentios". Si mai ales grija mare cand\cum se lucreaza pe CAN (doua "reusite" nu implica ca si restul vor fi la fel).

                                PS: eu ma bucur ca fisierele din bazele pe care le am corespund cu ce am pe masina.
                                Fiecare judeca\interpreteaza\foloseste aceste lucruri cum doreste si isi asuma riscurile.
                                Cu cat se intelege mai bine si corect ce\cum se procedeaza, se cunosc mai multe detalii si se utilizeaza corespunzator aceste unelte cu atat riscurile sunt mai mici iar rezultatele vor fi cele dorite.
                                Attached Files
                                Last edited by Gil26; 7 June 2020, 07:45.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google