Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Niky, dacă ești din București, recomand service-ul Coasta de est din Colentina, 2 mecanici Ion si Vali Miron.
    O sa iasa seful lor Bogdan Zdrafcovici cu tine in trafic sa faca el drive test sau Vali, sa identifice problema

    Comment


    • Mda. Nu e vorba de nici un disc ovalizat, bilete și alte componente. E fix vb despre magica cutie. Citez un inginer din București "este vorba despre soft, oricâte ambreiaje am schimbat după un număr aleatoriu de kilometri se întâmplă la fel. Mergi și tu cu un dinte tras la frana de mână și aia e. Dacia nu va mai face nimic legat de aceasta problema a Easy-R pe js3". End of story. Fiecare face și caută cât poate. Eu unul am găsit niște rezolvări care uneori merg alteori nu. M-am impacar cu ideea ca "aia e/așa face toate". Nu am nervii, timpul și resursele sa ma lupt cu Dacia/Renault...
      Toate formele găsite prin nervi, draci, lacrimi găsite de colegii afectați funcționează aleatoriu dar funcționează cât sa te poți folosi de mașină. Eu am descoperit și o alta varianta, a "n" a care ameliorează trepidațiile ( înainte de pornire, cu contactul pus, mișc din R din D de mai multe ori, de circa 5,6 ori, se aude cum lucrează actuatoarele și cumva mașina merge fără probleme o perioadă. M-am gândit la asta având dacia 1300 care nu intra in R decât cu japca sau trecând înainte prin vit. 1-cine a condus fosila cunoaște)
      End of story
      Să lăsăm orgoliile, ingerintele, oricât de bine venite ar fi și sa ne vedem fiecare de treaba noastră. Reiterez dorința exprimată anterior (cu mult timp înainte), cei care au JS3 sa ne varsăm amarul și soluțiile provizorii pe acest topic și restul sa își vadă de viața lor cu ale lor.
      Vă mulțumesc frumos!

      Comment


      • Era valabila postarea ta cat era experimentatul georgstelsib nebanat definitiv, care il înjura de mama pe Gil26 si il jignea ca la usa cortului aici pe topic. Acuma as zice ca sa iti vezi dumneata de treaba, deoarece aberezi grav.
        Sau poate ti-a zis ala sa te iei aiurea de mine. Hai pa

        Comment


        • De tine? Ce as avea cu tine?
          Mare îți e gradina...
          Mai băieți, vedeți-vă de treaba voastră!

          Comment


          • Postarea mea este valabilă pe acest topic deoarece ma lupt cu magica cutie zilnic spre deosebire de mulți alții care au timp de comentarii inutile! Ce vă f. grija? Din principiu? Ok! Accept orice sugestie dar nu aberații. La o mașină nouă cu 29k nu are ce disc sa se ovalizeze sau bielete și tampoane (poate alea OB).
            Reiterez cererea făcută cu tot dragul : hai sa nu ne dăm cu părerea despre chestii pe care nu le cunoastem și mai ales nu le avem.
            Pace!

            Comment


            • Disc ovalizat, bieleta antirasturnate sau tampon de la motor sau cutie de viteze ar da simptome foarte dese, sau s-ar manifesta la fiecare pornire sau oprire.

              Comment


              • Asa este, de acord, atasat cateva ”manifestari” dupa pornirea motorului valabile si pentru JS3 sau ”cei care au JS3 sa ne varsăm amarul și soluțiile provizorii pe acest topic” si care pot sa fie ”permanente” sau aleatorii indiferent de ” orgoliile, ingerintele,...” lor. Cine doreste sa inteleaga bine cine nu iarasi bine, si reiterez, pana la urma fiecare procedeaza in consecinta, dar totusi ”hai sa nu ne dăm cu părerea despre chestii pe care nu le cunoastem” (inclusiv sa se ”infiga” masina in bordura si apoi sa se explice ”stiintific” uzurile nule, sau altele de ”genul” asta).

                Toate cele bune doresc tuturor! (iar pe aici daca se poate fara ”zdruncinaturi” si\sau ”lupta” cat mai usoara ”cu magica cutie zilnic”)
                Attached Files

                Comment


                • Originally posted by pistritu View Post
                  Niky, dacă ești din București, recomand service-ul Coasta de est din Colentina, 2 mecanici Ion si Vali Miron.
                  O sa iasa seful lor Bogdan Zdrafcovici cu tine in trafic sa faca el drive test sau Vali, sa identifice problema
                  Tot off-topic: Ion nu mai lucreaza la ei, de cel putin 2 luni de zile
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • Gil26 Foarte interesant ultimul grafic. Deci intr-un minut si jumatate, punctul de atingere dintre ambreiaj si volanta precum si punctul de ambreiaj decuplat complet difera destul de mult. Sunt diferente aproape la fiecare ambreiere si debreiere. Nu stiu cat de precis determina acele valori, dar problema s-ar putea sa fie de acolo.

                    Ce se intampla cand urci pe o masina care nu e a ta si are cutie manuala? Pai cu siguranta pedala de ambreiaj cupleaza mai aproape sau mai departe de podea si tu nu stii acel punct. Ridicand usor pedala de ambreiaj si accelerand, creierul tau invata unde e punctul de cuplare. Dar, daca ai incerca sa cuplezi repede ambreiajul si fara sa apesi pedala de acceleratie, cu siguranta ori s-ar opri motorul, daca treci de punctul de cuplare, ori daca sa zicem ca il nimeresti cat de cat, masina o sa plece in suturi.

                    Comment


                    • In primul rand TS4 # JS3 iar eu nu am ”zdruncinaturi”. Apoi acela nu este un grafic ci un tabel ”prelucrat” (vezi timpul intre liniile rosii marcate) pentru a sublinia tocmai altceva, si mai ales ”metoda” (valabila si pentru JS3 chiar daca sunt si diferente, ex nu sunt nici anumiti parametri\stari de la TS4) dintr-o foarte scurta monitorizare in care m-am ”jucat” putin cu ”robotizata” si nici nu m-a interesat ”Pozitie cuplare viteze”, etc. Daca doresti poti vedea al doilea grafic din postul #6081 si mai atasez doua capturi din aceeasi monitorizare (poate vei mai ”observa” ceva). Insa am multe alte monitorizari mult mai interesante facute intr-un timp mai lung, in diferite conditii (iar aici as sublinia din nou ca si modul de ”exploatare” conteaza egal de ce se ”presupune”, chiar si pentru JS3) si pentru diferite interconditionari.
                      Dar despre toate astea am tot scris si am dat informatii pe acest topic, oricum nu cred ca au importanta, doar ” as putea sa monitorizez, dar nu cred ca ma ajuta cu nimic in rezolvarea problemei...” sau ”... timpul pierdut pentru a extrage acele date”, etc.

                      PS: iar cele din postul #6097 (dar nu numai) raman valabile, am dorit sa fac doar cateva precizari referitoare la ”Foarte interesant ultimul grafic”, atat si nimic mai mult.
                      Sa auzim numai de bine! (si despre\la JS3)
                      Attached Files

                      Comment


                      • Comparăm mere cu pere, un circuit hidraulic cu un cablu de oțel + angrenaj de plastic.

                        Am scris de la început că acel cablu va fi cu cântec... și e, dar doar la foarte puțini (cantitate neglijabilă*)

                        P.S. Comentați doar dacă puteți răspunde simultan la:

                        a) Câte mașini cu JS3 s-au vândut în România?
                        b) Câte din mașini de la a) au probleme?
                        c) Câte mașini din b) au reclamat problema și au escaladat via VC?
                        d) Câti proprietari de a), b) și c) au cont pe forum?
                        e) Câți din cei de la d) recunosc că au probleme?

                        * de exemplu
                        a) 500.000
                        b) 1.000
                        c) 100
                        d) 5
                        e) 3
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Foarte corect, tocmai de aceea am si insistat pe actionarea aceasta, am facut trimitere la postul #409 (scris cu mult inainte ca unii dintre colegi sa devina useri), am oferit si link-ul, iar in #6069 (dar nu numai) am si detaliat\subliniat diferentele dintre cele doua tipuri de actionari.
                          Despre numarul celor care au aceasta problema a ”trepidatiilor” am mai scris cu mult timp in urma ca doar cei de la Dacia au ”imaginea de ansamblu”, si pe acest topic s-a facut un ”sondaj” la un moment dat, dintre userii cu JS3 care au scris se pare ca doar gabrieln1960 nu are probleme, am intalnit insa si posesori de JS3 care nu sunt useri pe forumuri si care au dar si care nu au aceasta problema. Singurul ”sondaj” gasit (desigur ca si acesta poate sa fie relativ) a fost cel de forumul german (vezi atasat), proportia pare sa fie jumatate-jumatate (si desigur ca majoritatea celor care au scris si pe acolo au fost cei cu probleme).
                          Eu sunt un posesor de Easy-R (TS4) multumit de aceasta transmisie, si chiar daca la inceput am crezut ca este ”o bagatela” (conducand doar ”automate” inclusiv ”robotizate”) mi-au trebuit cateva luni de zile sa ma obisnuiesc cu ea si apoi sa o ”inteleg” cat de cat (iar aici m-au ajutat atat informatiile gasite cat si programele de diagnoza). Nu am probleme si nu cred ca voi avea, dar daca acestea vor apare atunci imi va fi mai usor sa elimin variabilele si sa identific cauza, plus ca mi-am facut o buna ”idee” despre functionarea\comportamentul acestei transmisii simple de la Dacia (tocmai de aceea a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult) iar pentru mine cei de la Titu au facut o ”treaba” foarte buna (si folosesc cu placere rezultatul "muncii" lor).
                          Revenind ontopic raman la parerea ca unele programele de diagnoza ii pot ajuta si pe colegii cu JS3 (si sunt destui care le folosesc) daca sunt utilizate\intelese corespunzator, iar pentru ca tot s-a ”mentionat” acele valori\stari sunt determinate conform si de ele ”tine cont” softul masinii, plus ca viteza de citire\scriere este de ordinul ms mult mai buna si corecta decat o ”citire” vizuala aleatorie (de multe ori si neconforma) pe ecranul unui dispozitiv.
                          Intr-o ultima ”incercare” de a ajuta atasez cateva capturi dintr-un program cu parametri\stari de la JS3 (si aici se poate observa iar diferenta fata de TS4), cine doreste sa le inteleaga\foloseasca bine, cine nu iarasi bine (si desigur ca fiecare poate ”presupune\concluziona” tot ceea ce doreste).
                          Numai de bine!
                          Attached Files
                          Last edited by Gil26; 4 June 2021, 06:32.

                          Comment


                          • Uite aici diferențe, JS3 proaspăt calibrată
                            Attached Files
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Mda, clar ca TS4 # JS3, dar uite aici (atasat) diferente (si ”asemanari suprapuse") de la cei care au mai facut pe aici ”calibrari” pe unele ”zdruncinatoare”.
                              Apoi despre ”JS3 proaspăt calibratăcred ca ramane de vazut cat de ”proaspata” va ramane in timp , iar asta depinde si de......... (si egal daca a fost facuta cu CanClip si s-a respectat intocmai procedura conforma, plus ca interesant ar fi si variatia unor parametri\stari ”in functionare”)
                              Toate cele bune!
                              Attached Files
                              Last edited by Gil26; 4 June 2021, 20:09.

                              Comment


                              • Mașina are 20000km , proprietarul e mecanic de meserie, are acces la CLiP și tot suportul e asigurat de t0rquemada ... așa că nu sunt probleme.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google