Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu am mai făcut calibrări de când am pățit-o grav cu cutia, oricum cred ca se autocalibreaza pe măsură ce se uzează ambreiajul. Momentan am 33 000km făcuți cu ultimul ambreiaj schimbat și sper sa ma tina cel puțin 100kkm, în afara de trepidații nu dă alte semne de slăbiciune, mașina trage perfect. Calibrare o sa fac doar dacă schimb ambreiajul și doar în reprezentanta. Vorba lui torquemada, dacă nu știi ce faci și nu ai sculele necesare este ca și cum "ai lua un topor și ai da în propriul motor",poti sa distrugi calculatorul cutiei. Ce am mai constatat este ca atunci când bag benzina de 98 sau de 100 am mult mai puține trepidații, deci contează și calitatea carburantului.

    Comment


    • Originally posted by aurbrz View Post
      Eu nu am mai făcut calibrări de când am pățit-o grav cu cutia, oricum cred ca se autocalibreaza pe măsură ce se uzează ambreiajul. Momentan am 33 000km făcuți cu ultimul ambreiaj schimbat și sper sa ma tina cel puțin 100kkm, în afara de trepidații nu dă alte semne de slăbiciune, mașina trage perfect. Calibrare o sa fac doar dacă schimb ambreiajul și doar în reprezentanta. Vorba lui torquemada, dacă nu știi ce faci și nu ai sculele necesare este ca și cum "ai lua un topor și ai da în propriul motor",poti sa distrugi calculatorul cutiei. Ce am mai constatat este ca atunci când bag benzina de 98 sau de 100 am mult mai puține trepidații, deci contează și calitatea carburantului.
      Subscriu la ce spune colegul.
      Referitor la ambreiajele valeo de pe logan se stie ca sunt praf,varza cu carne inca de la primele logan,cand zornaiau arcurile din discul de ambreiaj. Deci oricand alta marca de kit ambreiaj complet,este bine venita (vorbesc de toate versiunile de logan).
      ​​​​​

      Comment


      • A pus cineva ambreiaj Exedy sau Sachs pe Logan 0.9 easy-r?

        Comment


        • Pana la urma rolul unui forum este sa ne ajutam reciproc si sa impartasim fiecare experienta lui si poate asa mai punem cap la cap unele lucruri si sa gasim o rezolvare, asta daca exista una.
          Dar, fiecare gandeste diferit, sunt de acord.

          Comment


          • Ciudat ca pe twingo in 1998-1999 si clio1 nu au fost asa probleme cu cutia asta easy r js3 de pe logan , doar ca erau alte motorizari.
            Ma bucur ca a revenit pe Duster cutia EDC.
            De ce nu a pus cutia cu convertizor de pe laguna, in loc de easy r, numai renault stie...

            Comment


            • @ nickey1982 , corect, si eu am scris (si cred) acelasi lucru de nenumarate ori, si chiar am incercat sa fac asta, dar mai (re)apare "cineva" gen gledstone si mai scrie un post ca #6232 (offtopic, nimic util si concret, totul pe invers) https://www.loganclub.ro/forum/forum...41#post3664141 distrugand din nou topicul.
              Last edited by Gil26; 2 October 2021, 09:35.

              Comment


              • cu siguranta ptr ca nu sunt in stare sa rezolve problemele au retras easy r js3, la fel cum a facut si cu motoarele 1,2tce si 1,6sce consumatoarele de ulei.

                Comment


                • nickey1982,loganu easy R are comanda electrica.Poate fi un acumulator de vina sau o electrovana, nu doar calibrarea. Tot prin service renault,un mecanic care iese la pensie sa se priceapa la astea, unul mai nou nu are decat manualul in fata si nu e asa simplu.

                  Comment


                  • Originally posted by pistritu View Post
                    Ciudat ca pe twingo in 1998-1999 si clio1 nu au fost asa probleme cu cutia asta easy r js3 de pe logan , doar ca erau alte motorizari.
                    Ma bucur ca a revenit pe Duster cutia EDC.
                    De ce nu a pus cutia cu convertizor de pe laguna, in loc de easy r, numai renault stie...
                    Cutia automata cu convertizor consuma cam mult din puterea motorului . Cei 90 HP ai motorului 0.9 nu prea sunt suficienti . A se vedea ca CVT-ul pus pe Logan/sandero 3 "mananca " 5-8 Nm , convertizorul de cuplu ia si mai mult .

                    Comment


                    • "Originally posted by pistritu View Post
                      Ciudat ca pe twingo in 1998-1999 si clio1 nu au fost asa probleme cu cutia asta easy r js3 de pe logan , doar ca erau alte motorizari."

                      Chiar asa ! Parafrazand Delia " ce are ea si nu am eu" . Sa fie oare ceva in genul secretul lui Polichinelle ?

                      Comment


                      • Originally posted by gledstone View Post
                        ...Cei 90 HP ai motorului 0.9 nu prea sunt suficienti ...
                        .
                        Sunt si motoare cu mai putini CP "deservite" de cutie automata cu convertizor, am si detinut una, putin mai multa "atentie" cu afirmatiile "tehnice" nu cred ca ar "strica". (valabil si pentru restul).

                        Comment


                        • era subaru libero bus motor 980cmc benzina cu cv automata,tractiune spate 40-45cp parca
                          opelu rekord iar cutie automata
                          ford econoven bus motor 1,4 65cp cutie automata
                          vorbim de masini 1985 an fabricatie,pe carburatie. Le-a avut tatal meu cand eram copil,le stiu bine

                          Comment


                          • au fost puse si pe megane,laguna cutii cu convertizor DP0, pe motor 1,6mpi poate confirma si domnul t0rquemada si DP2 , AD4-013 iar pe motor 1,6 in 1999

                            Comment


                            • De pe forumul german, o noutate. Renault a schimbat pe garantie cele 2 acutatorare:

                              The second time only these parts were changed 260564700R, 260566650R.

                              Fara sa se considere reclama:




                              E pentru prima data cand aud ca se schimba si altceva decat kit ambreiaj si volanta.

                              Comment


                              • Despre schimbul actuatoarelor la JS3 s-a mai tot discutat si pe acest topic, acum cam un an si eu am scris despre cele cateva cazuri pe care le cunosteam (iar atunci un "cunoscator" binecunoscut coleg ma contrazicea ca nu este posibil asa ceva, plus proverbele\zicatorile si jignirile "aferente"), cu doar cateva pagini in urma si colegul aurbrz a detaliat experienta sa legata de actuatoare, au mai fost si alte cazuri cu tija rupta, etc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google