Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ireaza27 View Post
    ....deja sunt alte probleme mai mari la mașină asta decât trepidațiile una des întâlnită în ultimele 5 luni când opresc motorul deși mereu o pun in n nu mai vrea să pornească nu știu dc calculatorul o vede in d și nu mai porneste
    Diagnoza injectie\transmisie ce "zice" (erori, parametri dar mai ales stari ETxxx, etc.)?

    Comment


    • Absolut normal : se aprind absolut toate becurile de avertizare in bord și abia te târâi cu mașina pentru că daca merg mai mult de 3 zile cu becul aprins la benzină indiferent că e D4F/H4B/B4D + GPL aftermarket. în plus nu ai configurație oficială H4B cu gpl + JS3 - dar asta e o altă discuție.

      Eroarea e (o găsiți voi ) iar documentația te pune să alimentezi cu 10L de benzină abia apoi continui diagnoza. Bec la benzină aprins de 3 zile, la euro 6 = mers pe vapori de benzină, oricum după unii benzina e mai scumpă ca catalizatorul (cacofonia e intenționată).
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Aici te contrazic puțin Torque eu mereu am cel puțin 20 l de benzina in rezervor dar tu știi mai bine la ce mă refer când zic bec aprins la benzină ,pur și simplu nu am vrut sa mai adaug un consumator in plus

        Comment


        • Trepidațiile sunt aceleași pot spune in plus că la mine nu prea mai se dezactivează daca trag un dinte sau 2 frana de mana este inutila

          Comment


          • Păi, te hotărăști: ori merg mai mult de 3 zile cu becul aprins la benzină ori eu mereu am cel puțin 20 l de benzina in rezervor, că altfel ai încă o problemă.

            Ce nu explici, e cum reușești să o pornești după: des întâlnită în ultimele 5 luni când opresc motorul deși mereu o pun in N nu mai vrea să pornească nu știu de ce calculatorul o vede in D și nu mai porneste?

            Ultima dată când s-a pus o diagnoză pe mașina?
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Și am încetat să mai caut rezolvarea trepidațiilor și a altor probleme asta poate mașina și gata, sunt naționalist dar, este ultima mașina marca Dacia pe care o voi deține merg cu ambreiajul asta din fabrica până va ceda o sa pun altul alta marca și când va împlini 5 ani mașina o voi schimba daca o cumpără cineva bine daca nu o dau la fier vechi până și cei de la Dacia au renunțat să găsească rezolvări la acest model de mașina o zi buna sa avetii și Sărbători Fericite tuturor.

              Comment


              • Scuze torq că nu ai înțeles am crezut că te pricepi și la problema becului aprins, sa detaliez un pic poate nu te ai lovit de problema asta , o data ce montezi gaz aftermarket pe mașina ECU nu știe asta și automat îți calculează benzina din rezervor raportat la Nr de km parcurși și automat îți aprinde becul la benzină in bord după un anumit Nr de km raportat la cati litri aveai in rezervor ,daca ai mai puțin de 25 l benzină in rezervor nu se va reseta automat nivelul carburantului când oprești motorul trebuie sa ai cam 30 l in rezervor că să reseteze singur sau sa pui încă un calculator la gaz legat la ecu principal că să facă consumul pe gaz nu pe benzina in ex scurt . Am 20 l benzină in rezervor fac 1000km pe gaz bineînțeles după 300 km îmi aprinde becul la benzină și așa rămâne până când voi baga benzină din nou asta chiar daca eu am 20 l benzina

                Comment


                • Diagnoza pe mașina o fac săptămânal cum reușesc să o pornesc este simplu acum după ce am cheltuit ceva bani prin reprezentanta și degeaba am descoperit-o din greșală și mă gândesc dacă o fac public fara supărare nici tâmpiții aia de la Dacia nu ii da de cap cum sa o pornești când ea este pe liber dar ecu o vede in viteza daca se lovește cineva de problema asta să de-a un mesaj îl voi ajuta chiar daca nu postez des citesc zilnic ce se discuta pe forum

                  Comment


                  • Asta știam (emulatorul e proiectat corect dar setat prost), dar la fel și tu știi că ai 50% șanse ca becul cu pricina să fie aprins pe bune, caz în care fraza 2 din #6332 se aplică.

                    Mergând mai departe, ECU (în cazul de față injecție) nu are nicio treabă cu nivelul de benzină și doar TdB-ul o calculează/afișează aiurea datorită emulatorului. ECU injecție simte că ești pe vapori altfel, caz în care se lasă cu erori stocate, mers prost etc.

                    Continuând, benzina aia din rezervor e plimbată/încălzită de pompa de benzină ce nu e oprită de instalația de gaz aftermarket (probabil "tomasetto" deși tomasetto nu face calculatoare GPL iar instalațiile* sunt de obicei AC STAG Qbox basic, utilizatorii dorind cât mai ieftin, deși Qbox plus e mai deșteaptă - dar e o altă discuție).

                    Repet întrebarea, chiar sunt curios : cum reușești să o pornești după: des întâlnită în ultimele 5 luni când opresc motorul deși mereu o pun in N nu mai vrea să pornească nu știu de ce calculatorul o vede in D și nu mai porneste?

                    *
                    numele/tipul instalației GPL îl dă calculatorul GPL, cu ăla vorbești nu cu piesele componente.
                    Last edited by t0rquemada; 22 December 2021, 13:57.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Da știu ce zici tu acolo de asta am și zis bec aprins eu resetez nivelul carburantului la 2 zile știu că mulți merg cu 3 l benzină in rezervor instalație am într-adevăr tomasseto cu qbox plus nu basic cum au marea majoritate din simplu motiv că este robotizata altfel puneam basic că tot bani aia ii încasez as putea totuși să pun un releu pe instalație sa opresc pompa dar dar mai puțin de 15 litri nu am niciodată in rezervor așa că este puțin probabil să stric pompa și o las mergând nu mă deranjează pornește mai repede fata daca as opri pompa daca te-ai lovit de problema cu pornitul îți răspund în privat fara suparare

                      Comment


                      • Și culmea erori găsește doar una am uitat cum se chema legat de accuatoare stai sa caut știu că i am scris cuiva despre ea și îți zic denumirea

                        Comment


                        • Nu mai găsesc dar îți voi arăta zilele astea azi de ex a făcut de 3 ori eroarea o am stocata daca nu uit când ajung acasă o bag la tester

                          Comment


                          • Legat de trepidatii, reiau ce am zis acum cateva zile: https://www.youtube.com/watch?v=oRx0ptTU1Ks
                            Daca si la noi tot asa ovalizata e volanta, cel mai probabil arcurile ambreiajului nu reusesc sa compenseze diferenta cand sunt foarte reci sau foarte calde.

                            Comment


                            • Apropo de trepidații am încetat să mai plec cu a 2 a de pe loc din cauza că îmi da eroarea in bord cu 3 liniuțe și nu mai merge așa că o lar in ale ei și când văd că face că nebuna ii aplic metoda dura de patinare și își revine câteva zile apropo pt gil counterul ăla a crescut la 54 parca deci nu ăla era buba altul este dar nu înțeleg care deci nu 50 este maximul

                              Comment


                              • Scuze dar scrie telefonul cum dorește el la final chiar dacă îl corectez sper sa se înțeleagă ce am vrut sa scriu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google