Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apropo de ulei: Un posesor de JS3 care a postat și pe aici a schimbat recent uleiul, a scos 100ml din cutie ( 2,4L ), mașina avut ambreiaj schimbat pe garanție
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • S-au schimbat senzor viteza cutie, senzor impuls turatii/viteza arbore, bujii, defectul se replica in continuare dupa viraje la sranga cu pasager in spate sigur ai un defect doua pe tura.
      Attached Files

      Comment


      • S-a confirmat ca era vorba despre senzorul arbore cu came (schimbat) si tot nu s-a rezolvat problema...
        Atasez cateva capturi legate de subiect, poate sunt de folos si altor colegi (chiar daca unii le ignora).
        @ mstehnic, este greu de gasit cauza exacta pe forum fara a avea ”pacientul” si\sau date clare si corecte. Nu stiu cine\cum a facut diagnoza (cu LaunchX.431) si de ce (doar) in urma unor descrieri a codurilor de pe obdii.pro a decis schimbarea sau si mai grav ca cei din reprezentanta avand masina si datele (inclusiv ”uneltele” si toate informatiile adecvate) nu au reusit sa identifice cauza si mai ales sa aplice procedurile conforme.
        Am atasat si un document EroriJS3.docx pentru B8M1 H4B408 JS3002 cu procedurile pentru erorile DF038(DTC0715xx), DF081(DTC0811xx) si DF504(din injectie), dar raman la parerea ca trebuie o diagnoza corect facuta in functionare si mai ales bine interpretata (chiar si asa pot ramane cateva variabile, ex poate sa fie si un contact imperfect resetare\adaptare, etc.) altfel se tot inclocuiesc piese fara rost\sens.
        PS: daca doresti\poti ar fi bine sa apelezi la cineva care chiar stie ce face si cum trebuie procedat, iar recomandarea pentru colegul t0rquemada ramane valabila (desigur daca si el vrea\poate sa te ajute).
        Toate cele bune!
        Attached Files
        Last edited by Gil26; 15 August 2021, 09:48.

        Comment


        • LE; din graba in Captura6 am uitat sa subliniez si parametrul PR014 vezi atasat, desigur insa ca functie de rezultate se pot monitoriza si alti parametri\stari, iar eu as verifica in prima faza si 3MS 3MT suspectand si o problema de continuitate\conectivitate aleatoare (eventual si 5LV 5TA, vezi atasat extrasul din documentul Word).
          Attached Files

          Comment


          • CANul îl suspectezi degeaba, ai avea erori de comunicație cu transmisia. Evident cine are cu ce și suficienți pitici pe creier va pun un osciloscop pe firele alea.

            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Corect, ai dreptate
              [nu am\stiu mai multe date, interesant ar fi si daca se mai manifesta si cele scrise in #6182 (mai ales acel "comportament ciudat" la cuplarea vitezelor), dar parca nu as exclude complet si comunicatia chiar daca erorile multiplex sunt destul de ”normale” la Dacia\Renault, si poate ar fi bine sa fie tratate\rezolvate in transmisie-injectie-(ABS\UCH)]
              Last edited by Gil26; 15 August 2021, 14:25.

              Comment


              • Asta e problema principală (underlined)

                Originally posted by mstehnic View Post
                ...Sandero Stepway motorizare H4B4 (0,9 TCe) echipat cu "legendara" cutie Easy-R (JS3) achizitionat la Iunie 2017. La 47,000Km efectuati masina a inceput sa afiseze aleator in mers pe tabloul de bord averizarea cu galben - martorul ESC si decupleaza in acel moment cutia de viteze, motorul ramane pornit, cutia afiseaza treapta de viteza dar nu cupleaza, se poate trece cutia de viteza pe manual si nu vrea sa cupleze in nici o treapta. Norocul meu a fost ca acel defect dispare imediat dupa oprirea si repornirea motorului,

                Eroare ESC urmata de decuplarea cutiei nu apare doar in cazul unui viraj, am avut noroc de eroare si la viteze mici (20/30km/h) drum drept, si la deal si la coborare...

                Masina a fost diagnosticata saptamana acesta de 2 ori in reprezentanta Dacia - Delta Service Pitesti, verdict: masina in stare perfecta de functionare la diagnoza si testele efectuate in trafic, masina nu prezinta erori, nu replica erorile si nu logheaza erorile descrise. (Acest post, nu este o acuza asupra service-ului, am tot respectul pentru angajatii service-ului, si-au dat silinta, insa masina nu raporteaza erori logate, un defect s-a manifestat la intrarea pe poarta service-ului, din pacate tester-ul nu a fost disponibil si erroarea a disparut!

                O alta eroare ca apare in bord si nu este logata este mator mutifunctional si 3 liniute orizontale pe afisajul de treapta - anomalii de functionare cutie de viteza
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Da, si:
                  Originally posted by t0rquemada View Post
                  Nu se văd erorile, că nu sunt
                  - injecție e normal, pentru că transmisia raportează probleme
                  - Abs idem injecție
                  - uch - cineva s-a jucat la/cu senzorul de curet de pe borna minus
                  - cutie : senzorul de turatie de pe cutie a dat info diferite de cele asteptate/ raportate la rpm motor, = recalibrare kiss point și urmarit live.
                  Atasat inca o captura si pentru DF195.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Eu știu asta, deaia am și scris atunci
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Mda, dar "Viteza mașinii o dă ABS-ul via can, senzorul indicat e doar pentru logica cutiei..."
                      Iar din pacate pentru coleg se vad erorile, ca sunt.

                      PS: in Captura6 am mai marcat si vitezele rotilor PR130,131,285,286 (tinand cont si de cele scrise de coleg) dar pana acum eu nu i-am monitorizat in corelatie si cu ceilalti parametri, din curiozitate voi face asta luni (eventual rezultatul il voi posta pe topicul dedicat TS4 pentru a nu fi ”acuzat” de offtopic pe aici).
                      Last edited by Gil26; 15 August 2021, 17:03.

                      Comment


                      • Hai să citim/cităm tot nu pe sărite:

                        1: https://www.loganclub.ro/forum/forum...68#post3663068

                        2: https://www.loganclub.ro/forum/forum...74#post3663074

                        3: https://www.loganclub.ro/forum/forum...75#post3663075

                        4: https://www.loganclub.ro/forum/forum...78#post3663078

                        5: https://www.loganclub.ro/forum/forum...89#post3663089

                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Postul #6193 a fost dupa #6192 si #6189 in care colegul a prezentat erorile din transmisie-injectie-ABS, iar ele sunt (memorate).

                          Oricum nu asta conteaza, mai important este ca @ mstehnic are cateva informatii care ii pot fi utile.

                          Comment


                          • Salut,

                            t0rquemada Eu sunt din Bucuresti, masina este in Bucuresti, te rog sa-mi spui cand esti dispus sa-i faci o diagnoza, ai numarul meu de telefon trimis in privat. In baza posturilor eu sunt convins ca voi obtine o diagnoza corecta. Masina acum replica defectul la fiecare deplasare, cel putin de 2-3 ori, sunt sanse mari sa prindem si defectul in teste.

                            Deja stiu cand apare sunt semne, turatia devine variabila pentru cateva momente secunde, apoi apare multimartorul care se stinge imediat si la sfarsit mai ales in repriza de acceleratie decupleaza cutia, daca reduci viteza la 0 masina apoi intra in viteza 1 si pleaca ca si cum nimic nu s-a intamplat.

                            Va multumesc pentru ajutor si suport.






                            Comment


                            • Update: sun doua conducte de aluminiu de la circuitul hidraulic directie care trect pe langa computerul cutiei in dreptul mufelor, acestea sunt prinse intr-o clema care s-a rupt, una din conducte de la vibratii s-a frecat de aceste cabluri, acum urmeaza sa schimb acea clema, desfacut conectorul din cutie si verificarea firelor din acea zona, dupa ce voi efectua aceste operatii urmeaza sa verific daca problema mai apare
                              Attached Files

                              Comment


                              • Cablajul ăla e dat cu bandă textilă specială (anti tăiere) sansele să fi frecat direct prin ea până la firele senzorului de turație cutie sunt mici dar nu zero
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google