Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scuze ca revin cu tema tutorialului, dar mi-a fost semnalat faptul ca screenshot-urile atasate cand sunt salvate devin foarte mici (neinteligible) asa ca le-am inserat in documentul atasat revizuit. Devine mai logic plus unele mici corecturi.
    Attached Files

    Comment


    • Ca sa nu intreb in privat, pentru ca sigur mai sunt doritori, m-ar interesa de unde ati achizitionat ELM-ul si cat a costat. Sunt sute de oferte pe internet de chinezarii si nu stiu ce sa aleg. La unele costa transportul cat produsul (cumparate din Romania).

      Comment


      • Este un subiect delicat dar incerc sa rapund. Si eu am cautat zile intregi pe internet si am citit comentarii. In primul rand m-a interesat sa aibe celebrul cip (multi se plangeau ca nu toate citesc tot) apoi sa fie WIFI (pot comunica de pe telefon dar si de pe PC, laptopul are bateria dusa si nu vroiam alta investitie). Din moment ce pe CAN1 vede 7 ECU se pare ca e OK. Pentru CAN2 (multimedia) trebuie facute niste modificari dar deocamdata nu ma intereseaza. Conexiunea e stabila (desi preferam pe USB) dar asta e. L-am luat de pe OLX de la un user Marius din Cluj, el cu asta se ocupa, are chiar unele dedicate pentru Renault/Dacia si poate oferi si alte informatii. A fost 95 lei plus 15 lei transportul. Desigur ca sunt si alte optiuni si sper sa nu se considere reclama.
        95 lei: Kingbolen ELM 327 V1.5 with PIC18F25K80 Chip OBD2 Auto Scanner Functions: 1.Read diagnostic trouble codes, both generic and manufacturer-specific, and display their meaning (over 3000 generi...

        Comment


        • Multumesc mult, nu are de ce sa se considere reclama.

          Comment


          • Merge sa opresti la masinile mai noi atentionarea despre revizie?

            Comment


            • Ieri cautam un asemena dispozitiv si m-am oprit la asta...sper sa fie ok.



              Logan 0.9 TCe 2018

              Comment


              • Mai copii, aveti mare grija poate va paraditi masinile cu porcariile astea chinezesti ... mizerie de 5 $ ... mergeti la unii care stiau ce e de facut acolo nu va bateti joc de banii vostrii munciti ca doar nu ia-ti furat .

                Comment


                • Nu ca sunt chinezesti este problema. Puteau fi si romanesti. Pretul lor mic este dat de faptul ca nu exista prea multa asigurare a calitatii. Practic cam lipseste testarea produselor. Poti fi norocos sa mearga, dar poti sa si prajesti ceva, fie la primul test, fie dupa ceva vreme. Sunt sanse destul de mari sa mearga, dar pentru mine ele nu sunt suficient de mari.

                  Comment


                  • Singurul dintre noi care a făcut această procedură de recalibrare este Silviu, să-l întrebăm pe el ce fel de ELM a folosit? Cel propus de Gil26 pare ok și nu este chiar ieftin la 95 lei.

                    Comment


                    • Pt VW am avut si am mai multe interfete ieftine / chinezesti inca din 2004. La mizeria aia de masina nici placutele pe spate nu prea merge sa le schimbi fara interfata ca are motorase la frana de mana. Nu se strica nimic, umbli cu atentie, pastrezi logurile. E simplu oricum.

                      Comment


                      • @ valioglu, asa este, daca se lucreaza cu atentie si se inteleg pasii ce trebuie facuti nu vor fi probleme indiferent de programul folosit.. Un backu-up este recomandat inainte de orice modificare. Deasemenea trebuie sa multumim dezvoltatorilor acestor aplicatii pentru ca ne-au dat posibilitatea sa efectuam modificari\optimizari destul de simplu fara a mai apela\plati altora.

                        Nu cred ca la astea mai noi exista posibilitatea opririi atentionarii despre revizie. Dar se poate reseta destul de usor din interfata (vezi atasat).
                        Atasez si un screenshot cu cele 7 ECU vazute de chinezaria mea acum, cu trimitere la celebrele contorizari.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Originally posted by Gil26 View Post
                          Dar ma joc putin si cu PyRen, este mai complex, ofera mai multe dar trebuie avut mai mare grija.
                          E un pic invers: DDT4ALL e mai complex deoarece ai acces la toate functiile ECU-urilor; DDT e folosit doar de echipa de dezvoltare. In PyRen ai acces la un set restrans de functii, strictul necesar pentru service.

                          On topic. Nu am trepidatii inca (desi un coleg a dat o cifra acum ceva timp: dupa exact 15k km).
                          daca ai circula suficient intr-un oras cu trafic greu atunci probabil ai fi si tu in aceeasi "echipa" selecta :-). Dar e mai bine ca nu esti, te bucuri mai mult de un set de ambreiaj.

                          să-l întrebăm pe el ce fel de ELM a folosit?
                          Initial am folosit un ELM327, chinezesc, pe WiFi cu mici modificari dar acum am trecut la OBDLink MX WiFi (din cauza ca acea chinezarie nu-mi permitea sa setez autentificare la WiFi, era Open si daca se intampla ca vreun alt dispozitiv sa se asocieze in paralel cu mine se bloca).
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • @ Silviu, corect ca intotdeauna. Am spus ca nu am avut timp sa ma joc cu PyRen, Desi versiunea 9p aduce ceva in plus, ai dreptate, acum am vazut ca totusi in configurare sunt destul de multe pe care nu le "suporta". Totusi sunt unele lucruri destul de utile. Dar sunt multumit cu ddt4all si pentru mine este mai mult decat suficient.
                            Si eu circul destul de frecvent si mult urban, e adevarat ca orasul e mai micut dar tot aglomerat (asa cum au devenit majoritatea). Nu sunt ferm convins ca doar asta este.

                            Comment


                            • Ca să-l citez pe einstein1984:

                              DDT4all nu cam soft pirat? DDT e soft proprietate reanult, nu-l vând nimanui in exterior.
                              Îi răspunde un intelingent : Zice ca e free sub "GNU General Public License v3.0".
                              Ce au facut ei e moca, ce au folosit sunt date interne renault . DDT vine de la DIESE diagnostic tool, unde DIESE e directia inginerie echipamente si sisteme electrice a renault.


                              Cât despre hardware, sunt puțini care ar da bani pe ceva bun (cea indicată de Silviu e vreo 130$ iar un derelek(interfata originală) e vreo 450euro) majoritatea se chinuie cu tot felul de chinezării, pe sistemul gratis și bun (că așa e de dreapta ?!) și apoi se miră de rezultate.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                majoritatea se chinuie cu tot felul de chinezării
                                Al treilea motiv e fix asta: te chinui cu ea daca vrei sa faci anumite analize de date, cand o lasi sa colecteze mai mult timp se blocheaza. Si doar un reset fizic o reporneste. Apoi am prins OBDLink-ul la 100$ (cu livrare pe US iar apoi in RO prin firma ce se ocupa de asa ceva) si nu am mai stat pe ganduri.
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google