Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Torquemada crede (daca poate crede asa ceva) ca service-urile reprezentante Dacia sunt un fel de laboratoare NASA care la intoarcerea navetei spatiale analizeaza spectrografic , ultrasonic , etc. materialele supuse socului termic

    Comment



    • el tot nu stie sa se exprime.
      in general se vede pe volant unde patineaza discul. se vede daca e foarte "fiert/prajit", apare intr-o nuanta de portocaliu-morcov (aproximativ). se mai vad si niste "crapaturi" de genul alora care se vad pe discurile de frina.
      dar, toate astea, dupa o exploatare indelungata in conditii improprii. e greu sa-ti dai seama la 20k km despre treaba asta (daca nu mergi cu platforma-n cui); e mai simplu sa iti dai seama la peste 60k km (regim de oras, zic).
      avind in vedere ca un ambreiaj clasic te tine vreo 80k (in oras) si spre 200k la drum lung - proiectarea intregului angrenaj e un mare "fail".
      dar... mai ziceam: baietii tre' sa-si "circule" marfa; asa ca schimbati/consumati cit de multe puteti pina iese din garantie.

      Comment


      • Nu cred ca renteaza costul. Sunt mai multe adaptari de facut. Mai degraba vinzi masina si iei modelul identic, cu cutie manuala, dar second-hand.

        Comment


        • constantin74 Te complici.

          Comment


          • La mine volantul din urma mi s-a spus ca prezenta semne de uzura accentuata (ars, in termenii aluia de la service) si n-a fost nicio secunda pusa problema sa suport vreun cost de reparatie

            Comment


            • @ constantin74, cunosc multi posesori de Opel Easytronic care au facut aceasta schimbare cu vreo 700 euro (din care se poate recupera ceva din vanzarea actuatoarelor). In mare presupune timonerie, cablu si pedala ambreiaj, modificare ECU cutie si adaptorul pentru actuatoare (sper ca nu am uitat ceva). Nu stiu la Dacia cum ar fi.
              Eu in nici un caz nu voi trece la o cutie manuala.
              Last edited by Gil26; 17 May 2019, 06:38.

              Comment


              • Discul de ambreiaj este elastic , cand apar vibratiile discul nu "prinde si scapa contactul" ci "fuleaza" (in limbajul mecanicilor) intre placa si volant in functie de jocul permis .
                In general , prin comparatie cu o cutie manuala , easy-r este de preferat in pofida micilor neplaceri la prima plecare a zilei . Ati observat ca pot fi evitate foarte usor prin cele doua manevre . Eu cred ca nu o sa ajung la o alta schimbare de ambreiaj metodele de mai sus fiind eficiente.

                Comment


                • Ieri am ridicat mașina
                  Logan SL Prestige Plus 0.9 Tce Easy-R. Optionale: cameră marșarier, cotiera, volan piele, hărți. Practic în limbaj "comun" full fără piele (boss) .
                  Bon comanda 5 Aprilie, ridicat de la dealer 16 Mai (Meridian Sud București).
                  Prime impresii:

                  cele bune:
                  - pas mare înainte raportat la Dacia Logan kiss FM (2007 1.4 MPI). Mult mai insonorizată, scaune mai bune, pur și simplu mai închegată.
                  - motorașul impresionant la o primă vedere. Dincolo de vibrațiile specifice unui motor in 3 pistoane e deosebit de elastic și trage binișor (mai mult de 3500 rpm nu i-am dat) probabil spre bine când mă voi putea folosi de toată plaja de turații.
                  - senzația data de robotizată. Interesantă și foarte comodă in București. Plus pentru feelingul timoneriei. Foarte foarte mișto trecerea prin trepte și prin impulsurile din M.
                  - geamurile cu tentă din fabrică sunt o nuanță destul de închisă, nu acel verzui clasic Renault, ci un negru- gri. Pare pentru moment suficient. Voi vedea la 40 de grade vara.

                  Cele mai puțin bune:
                  - in ciuda scaunelor noi tot mi se pare șezutul scurt. Adică până la jumătatea lungimii piciorului (intre poponeț și genunchi).
                  - in ciuda faptului că MediaNav ul Evo merge destul de rapid și suportă Android Auto (mare mare plus) rezoluția display ului este la limită spre jenant. Se putea un pic mai bine.
                  -plasticele sunt ca la generația 1. Tari spre foarte tari peste tot.

                  Per ansamblu un sentiment foarte plăcut. Mirosul de mașină nouă este imbatabil.
                  Rămâne de văzut fiabilitatea... Aici nu pot decât să sper să ajung un Gabriel 2. Daca nu, nu. Schimb pe garanție și bune bye.

                  P.s. Viața e interesantă uneori. Ieri dimineață am comandat taxi sa merg la dealer. A sosit un nene simpatic cu Logan2 cu Easy-R. Evident că l-am pisat tot drumul. Avea 95.000 km (făcuți in 2 ani și jumătate doar taxi in București). A avut vibrațiile, rele, i-au rupt tamponul motor. A schimbat pe garanție la 40.000 in toamna trecută tot ansamblul ambreiaj, placă, volantă cu update de soft. De atunci cică nici o problemă. De altfel am fost foarte atent și nu am sesizat nici umbra de vibrații. El merge doar in auto și la fiecare semafor scoate in N. Nici colegii lui care au Easy-R nu s-au mai plâns de probleme după schimbare (toate făcute între toamna și iarna anului trecut).

                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 5 photos.

                  Comment


                  • Felicitari pentru achizitie!
                    Sa ne tii la curent cu felul in care se comporta masina.
                    Ai posibilitatea sa compari datele referitoare la utilizarea transmisie easy-r din manualul masina tale cu cele din manualul unei masini fabricate in 2017? Sunt curios daca uzina a facut modificari la modul in care se recomanda sa se conduca o astfel de masina.

                    Comment


                    • Mulțumesc frumos!
                      Sigur!
                      momentan nu am avut timp sa citesc nimic din manualele primite. Revin cu poze din manual

                      Comment


                      • Sa te bucure . Sfat : incearca sa nu folosesti decat ocazional modul ECO . De exemplu doar la urcat pe serpentimele montane , dar si acolo ar fi de preferat modul manual , apoi scoate din viteze la semafor asa cum ti-a sugerat soferul de taxi. Sa auzim numai de bine.

                        Comment


                        • Totusi nu inteleg ce efect are scoaterea din viteza, in stationare, la semafor? Ori in N ori in D cu frana apasata, ambreiajul este tinut apasat.
                          Am mai auzit sfatul acesta, de cateva ori pe aici si nu ii inteleg rostul.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Eu încă nu m-am prins.
                            povestesc ce mi-a spus respectivul taximetrist. Anume că doar in N ambreiajul este decuplat in totalitate. Din observațiile lui. Inginerii de la Dacia (Meridian Sud) spuneau nu domnule că decuplează și când e frana ținută. El le-a demonstrat prin probe cu ei in mașină că nu este așa. Și ăia au înțeles și ei.
                            Acum daca omul minte mint și eu.
                            Probabil că se decuplează și cu mașina în A cu piciorul pe frână dar nu imediat așa cum se întâmplă în N

                            Comment


                            • Inca ceva . daca treci in modul ECO fa-o din starea de oprit , fiindca altfel exista riscul (ipotetic) sa zapacesti calculatorul masinii (eu am patit-o).

                              Comment


                              • Sincer georgstelsib, cred ca am patit si eu asta cu zapacirea calculatorului dupa ce am trecut din mers, nu am corelat neaparat cu activarea sau dezactivarea ECO, dar am banuit. Trecutul in N nu cred ca are rost de vreme ce fie in N, fie in D, masina tot cu ambreiajul apasat sta (tocmai, poti spune ca daca treci in N, strici mai tare actuatorul de schimbat viteza, punandu-l la inca 2 actionari in plus)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google