Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu n-am patit niciodata sa nu schimbe in vreo treapta. Cum am zis mai sus, nici eu nu scot in N, decat cu masina complet oprita, tocmai pentru ca simt ca oricum scoate pe liber singura. Incercati sa ascultati fara muzica, sau chiar cu geamul coborat si o sa auziti un clanc.

    Comment


    • Eu aud un fel de clanc cand trece din 2 in 1, desi perceptibil doar fara muzica. In alta ordine de idei azi am avut revizia, nu exista niciun update pentru masina mea, pe partea de cutie

      Comment


      • Intr-adevar, cred ca acel clanc il face cand cutia scoate pe liber direct din treapta 2 (chiar daca pe display arata 1).
        Pana la urma, vad ca doar eu si aurbrz avem alta versiune de soft (s-o numesc V3).

        Comment


        • Am facut cca . 1700 km intr-un mic concediu . Comportamentul cutiei a fost exemplar , fara sincopari , fara ezitari . Pornirile la rece fara vibratii . M-am obisnuit ca din cand in cand sa pornesc de pe loc in tr. II-a manual , mai ales cand am in fata o rampa . In felul acesta am patinat mai mult ambreiajul. Mentionez ca peste 50% am pornit in manual . Am parcurs cca 10 000 km de la schimbarea kitului de ambreiaj.

          Comment


          • Intr-adevar, umiditatea excesiva contribuie si ea la modificarea coeficientului de frecare dintre ambreiaj si volanta.
            Eu folosesc frana de mana doar la prima pornire si la parcari. Dar, poate fi folosita si la mersul bara la bara sau poti folosi plecare cu treapta 2 in M.

            Comment


            • Doar pana se incalzeste motorul si implicit ambreiajul prin conductie termica . Dar atentie , vibratiile vor aparea la o pornire normala , adica fara un dinte la frana de mana . Eu am adoptat metoda de pornire in tr.II-a manual care are efect prelungit si in pornirile normale in automat . Explicatia ar fi ca patinarea mai lunga in rt. II-a curata suplafetele discului si favorizeaza ambreierea lina.

              Comment


              • Si plecarile cu frana de mana trasa un dinte curata suprafata ambreiajului, deoarece are loc o patinare mai lunga pentru a cupla lin la cei 1500 de rpm ai motorului. Acum nu stiu care metoda curata mai bine. Poate combinarea celor 2 metode, adica plecare cu treapta 2 in M si cu frana de mana trasa un dinte . Asta ar fi un combo.

                Comment


                • Ambele metode sunt eficiente . Castigul este ca arcurile discului de ambreiaj nu se vor "inmuia" , nu va mai incasa miscari excentrice , tampoanele motorului vor fi protejate . In acest fel viata abreiajului va fi mai lunga , mai lunga chiar decat a unui ambreiaj manual.

                  Comment


                  • Eu tot ma gandesc una din sursele "murdaririi discului" este retrogradarea din 5->4->3->2->1, pentru ca sunt cuplari scurte ale ambreiajului, cu patinare minima. La o cutie manuala, nu cred ca face nimeni asta, cred ca scoate pe liber direct din 5 la o oprire.

                    Comment


                    • Eu nu neaparat, foloseam frana de motor aproape la orice oprire si pe manuala, trecand secvential prin toate treptele dar nu faceam rev matching si probabil se curata atunci cand cupla

                      Comment


                      • Iar placa și volanta vor semnala mersul patinat, atunci când se va ajunge la schimb de ambreiaj pe garanție
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Deci nu faceti nimic. Lasati ambreiajele alea proaste din fabrica sa trepideze si sa va distruga tampoanele si nervii.
                          Asta e propaganda uzinei ce zici tu acolo. Prostii aia de la Dacia nu au fost in stare sa proiecteze si sa remedieze defectul in ultimii ani. Vor observa ei fix nimic.
                          Cred ca nu stii cum arata un ambreiaj daca afirmi ca se va vedea mersul ala patinat.
                          ​​​​

                          Comment


                          • Cu tot respectul pe care il am pentru t0rquemada si pentru toate postarile lui, nu mi se pare o solutie schimbatul pieselor pe garantie (cu unele identice), pentru ca problema sa reapara dupa 3-5000 de km. Ori se modifica softul astfel incat sa patineze suficient discul (cu riscul de a tine doar 50.000 de km, dar fara trepidatii), ori se inlocuiesc piesele cu unele mai solide. In conditiile acestea prefer sa trag de pisele originale cat pot de mult (facand artificiile necesare) si dupa, pe banii mei, sa incerc cu alte piese, daca nu se gaseste vreo solutie pana atunci.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              Iar placa și volanta vor semnala mersul patinat, atunci când se va ajunge la schimb de ambreiaj pe garanție
                              Cum anume "dom mecanic" ? Incep sa cred ca esti total pe langa mecanica auto . Ai condus macar 100 km un easy-r ? Cunosti dinamica schimbarilor la aceasta cutie ? Interpretarile tale apocaliptice incep sa starneasca rasul . Tu patinezi mult mai mult ambreiajul la cutia ta manuala decat patinez (uzez) eu ambreiajul demarand in viteza II-a manual . Ai fost rugat sa renumti la exprimarea ta "codificata" pentru a asigura claritatea si perceptia informatiei , nu ai dat curs . Ce denota asta ? O anumita doza de sadism ? Ai fost " taxat" la afirmatiile tale si interpretarile de tip "Casandra" . Nu renunti la ele . Bine . Dar macar explica-te , ca nu emiti POSTULATE.
                              Din postarile tale transpare evident lipsa de consideratie pentru membrii forumului si asta supara .

                              ( Sa-mi fie iertata iesirea nervoasa).
                              Last edited by georgstelsib; 16 May 2019, 14:15.

                              Comment


                              • O sa citeasca baietii un ambreiaj cum au citit si pana acuma, la ultimele 2 schimburi, adica deloc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google