Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este tardiv. In 15 zile se mai poate face ceva. Chiar și în cazurile de forță majoră tot 15 zile se aplică.
    "Bonul de comanda" a fost semnat pe 5 aprilie...
    Așa că aia e...
    Pace tuturor

    Comment


    • Din ce am citit pe aici, cei ce o folosesc mult in exterior nu au probleme, sau nu apar asa devreme, doar daca o folosesti in oras, si mai ales in unul aglomerat, atunci schimbi ambreaje ca altii uleiul. Vezi tu pe parcurs, in cel mai rau caz o vinzi si iei alt ceva...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • @rodavidoff.Nu-ți face probleme​​​​​​, cutia schimba bine, este confortabila și în caz de ceva ai garanție,pierzi cel mult 1 zi in service in cazul in care se ajunge la schimbarea ambreiajului Ambreiajul se schimba doar daca consideri că neplăcerile ocazionale cauzate de trepidatii sunt mari.Eu cu fiecare din ambreiajele pe care le-am schimbat, puteam să mai umblu încă mult și bine, dar am considerat că atâta timp cât există garanție sa nu accept niciun fel de neplăceri și compromisuri.

        Comment


        • Vă mulțumesc

          Comment


          • Originally posted by abc View Post
            Duster se vinde cel mai bine dintre modelele produse la Pitesti (mai ales in vestul Europei).

            Intotdeauna am considerat ca piata (cat de bine se vinde) certifica calitatea unei masini, evident raportata la pret si la puterea de cumparare a majoritatii.
            Sa stii ca Sandero (iar in strainatate 90% este Stepway) este cel mai bine vandut model al Dacia. Doar in 2011-12, Dusterul a batut Sandero-ul. In rest, Sandero s-a vandut mai bine, chiar mult mai bine.

            Se poate compara cu Dusterul de pe acelasi site.

            Comment


            • Eu am alte date.
              Sunt valabile pentru anul 2019.
              Cei drept se refera la productie.

              Comment


              • Articolul se refera la uzina de la Pitesti care a produs in 2018 cu 50 000 mai putine masini decat cele din Tanger+Casablanca/Maroc care nu fac Duster. Nu trebuie folosite datele de la Pitesti pentru vreun rationament privind calitatea, ci doar o reprofilare a uzinei mai mult pe Duster pentru Europa. In rest, pe primele doua luni din 2019, noul Duster-ul din Pitesti este in Europa la egalitate cu Sandero-ul marocan (desi cred ca Sandero are cateva zeci de masini mai multe vandute).
                Last edited by gecmc94; 27 April 2019, 19:36.

                Comment


                • Originally posted by nickey1982 View Post
                  Nu stiu daca e asa usor de separat: evenimentul frana de mana ridicata cu motorul pornit sau deplasare cu frana de mana cu motorul pornit.
                  PyRen с последней базой CLIP 195 для всех автомобилей Renault и Dacia. Полностью готовые инсталляторы для Android и Windows. В данных инсталляторах находится только оригинальная база версии v195…

                  https://transfiles.ru/ouo8p

                  esy3.png

                  Comment


                  • Dar un user afirma anterior ca il patineaza un pic cu frana de mana trasa si dupa aceea nu mai vibreaza. Probabil se acumuleaza material de frictiune pe disc. Poate este o solutie. Si la manuale trepideaza, dar le mai trece. Ce porcarie a facut Valeo cu aceste discuri.
                    Nu va faceti iluzii, nu e treaba de software. Materialele de frictiune sunt problema. Mai exact, materialul de pe disc.

                    Comment


                    • Ma tem ca are perfecta dreptate valioglu! Si la mine trepideaza la rece cand este frig si umezeala, la naiba, zici ca e facut din carton discul ala! Doar ca la manuala se poate controla/corecta trepidatia din turatia motorului si durata de patinare a ambreiajului si problema nu se amplifica.
                      Last edited by DannyMC; 28 April 2019, 15:07.

                      Comment


                      • Si la noi la Easy-R se poate controla foarte usor, cu metodele explicate de mine. Astfel ambreiajul cupleaza lin pe la 1500 de rpm si se obtine o plecare foarte lina, cu un control total al vitezei de deplasare.

                        Comment


                        • Originally posted by nickey1982 View Post
                          Eu te sfatuiesc sa eviti pe cat se poate deplasarea cu frana semi-apasata. Cred ca asta e cauza aparitiei trepidatiilor. La mersul bara la bara incearca sa lasi 2 metri masinii din fata, dupa care ridici piciorul de pe pedala de frana complet, iar apoi franezi ferm. La parcari incearca la fel sa parchezi eliberand complet pedala de frana, iar daca prinde prea mare viteza poti ridica un dinte frana de mana pentru a decupla ambreiajul.
                          Adica propui soferilor cu robotizata sa franeze ferm sau deloc. La apropierea de un semafor cum sa faca? Frana de motor (acceleratia neapasata) iar apoi franare ferma in ultimii metri, nu franare usoara. Daca facem asta, ne marim riscul sa ne trezim pupati in fund.
                          Iar la parcari, sunt atat de rare fata de franarile in trafic (probabil o parcare la o suta de franari intr-un drum aglomerat), incat probabil ca nu au impact asupra uzurii.

                          Comment


                          • Poate nu am fost destul de clar. Cand te afli intr-o treapta superioara, franezi normal pana la oprire. Ambreiajul o sa decupleze putin inainte ca viteza sa ajunga la 0. Cand te deplasezi bara la bara, la plecarea de pe loc, lasi distanta masinii din fata 2-3 metri, apoi ridici total piciorul de pe frana si eviti sa franezi in secunda urmatoare. Masina trebuie sa parcurga cei 2-3 metri, pana la urmatoarea franare. Daca franezi exact in punctul cand masina cupleaza complet ambreiajul, atunci nu va decupla instant si apar trepidatiile. Eu evit pe cat se poate sa eliberez doar jumatate din pedala de frana si sa las masina sa se taraie cu frana de picior apasata. In treapta I nu prinde viteza mai mult de 6 km/h, asa ca o franare mai ferma (nu va imaginati talpa apasata la fund intr-o secunda) pe ultimii metri pana la oprire, nu e periculoasa. Pana acum nu m-am pus in pericol pe mine, si nici pe cei din spatele meu.

                            Comment


                            • Sunt utile clarificarile aduse. Dar ele m-au facut sa ma gandesc daca eu cuplez complet ambreiajul in 2-3 m. Daca vad ca masina din fata se va opri, dau doar un impuls cu ambreiajul si scot cutia din viteza, eliberand imediat ambreiajul in max 2-3 m parcursi. La robotizata, o calcare de frana in acest moment ar da peste cap secventa de ambreiere, sa inteleg. Da, are sens. La manuala, eu nu am al treilea picior sa apas frana, am doua care sunt ocupate cu acceleratia si ambreiajul.
                              Iar cand franez, la o viteza si turatie atat de mici, sunt apasat complet pe ambreiaj, nu partial. Asta se invata la prima ora de scoala de soferi. In fapt da, nici nu ma pot gandi la o secventa in care soferul are piciorul pe frana si partial pe ambreiaj simultan. Exceptie face plecarea din panta care se face la turatia de ralanti, nu mai sus.
                              Last edited by gecmc94; 28 April 2019, 19:42.

                              Comment


                              • PS: ... rampa...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google