Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nickey1982 View Post
    La fel si Dacia, cand a vazut ca are o probema pe care nu o poate rezolva, trebuia sa retraga configuratia de la vanzare. Vorbim de cumparator de buna credinta si vanzator de rea credinta.
    Dacia are scop profitul, ca de aia a bagat bani in cutii ca sa scoata bani din ele, trebuie sa vanda, insa pe aici stiu cativa care au cumparat cu stiinta, fiind la curent cu problema cutiei, sperând ca Dacia o sa rezolve, uite ca nu au rezolvat si tot ei sunt revoltati. Ideea este ca fiecare sa isi asume ce a cumparat si sa inteleaga ca a fost alegerea lor si ca nu Dacia nu le-a bagat pe gat un produs neconform, cu alte cuvinte capul face, capul trage. E usor sa ne lamentam si sa dam mereu vina pe altii, stiind ca suntem raspunzatori 100% pentru alegerea noastra. M-am impacat cu ideea ca am ales Dacia si toate zgomotele/rugina si alte neajunsuri sunt din cauza ca am ales Dacieeeee.

    Comment


    • Originally posted by aris86 View Post
      ca nu Dacia nu le-a bagat pe gat un produs neconform, cu alte cuvinte capul face, capul trage.
      Dacia vinde un produs cu defect de fabricatie (sau cel putin asa pare).
      Multi dintre cei ce au intrat pe forum, acum,si se plang ca au probleme poate ca nu au stiut ca ele exista initial. Si chiar daca initial observi pe un forum cateva cazuri razlete nu cred ca poti concluziona ca e o problema majora.

      Mai mult, nici macar nu trebuiau sa stie ca nu e treaba cumparatorului sa evalueze complet un produs inainte sa-l cumpere. Nu vorbim aici de preferinte sau gusturi ci de un produs defect si vandut cu buna stiinta.

      E usor sa ne lamentam si sa dam mereu vina pe altii, stiind ca suntem raspunzatori 100% pentru alegerea noastra.
      E usor sa constantam ca altii se lamenteaza (gresita observatia, de altfel) si sa comentam lamentarea in loc sa facem ceva. Cum ar fi, sa luam atitudine fata de pozitia producatorului.
      Imi pare rau dar chiar tu esti acel tip de om ce se obisnuieste cu ideea in loc sa reactioneze (chiar daca intr-un final poate esuezi dar macar ai creat un precedent, de ajutor pe viitor).

      ~~~~

      In cazul concret al cutiilor avem o problema ce poate fi combatuta cu sanse mai mare de reusita daca se face o actiune comuna (nu neaparat comuna in instanta cat ea sa fie coordonata intre mai multi posesori). Oricum, pana la instanta sunt pasii premergatori ce de multe ori rezolva problema. Dar din nou, importanta este unitatea pagubitilor.

      Cum am promis, eu ma voi implica daca este cazul. Deocamdata sunt la primul ambreiaj schimbat (inca neschimbat dar urmeaza). Astept sa vad cum arata componentele mele si voi decide in consecinta.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Tot citind aici de subturari, de retrogradari si de urcari in treapta pe baza de turometru am fost curios sa ma mai uit si eu la turatie si sa va ofer aici informatiile respective.
        Din februarie am mers zilnic cu masina doar cu Eco si S&S activate in oras si nu am fost prea interesat la cat schimba.
        Asadar, urcarea in treapta o face diferit, poate incepe de la 2000 pana la peste 2500 rot/min. Pot merge cu viteza a patra accelerand usor si liniar pana pe la 55-60 km/h sau 2200-2500 rot/min. Daca accelerezi un piculet mai repede, dar nu prea repede, poate schimba a cincea uneori si pe la 50 km/h sau chiar sub. Repet, in modul Eco. Daca se pune limitatorul undeva la 56 km/h extrem de rar schimba a cincea.
        Daca din a patra sau a cincea o las sa incetineasca singura, retrogradeaza succesiv undeva pe la 1200-1300 rot/min.
        Schimbarea treptelor este resimtita cel mai mult cu motorul rece iar pe masura ce se apropie de temperatura optima de functionare se atenueaza extrem de mult.
        Din punctul meu de vedere este inutila urmarirea schimbarii treptelor de viteza pentru ca se comporta diferit in functie de cat de cald este motorul, de temperatura exterioara, si de modul de a o conduce. Te urci in masina, pleci de pe loc si dai talpa asa cum ai placere sau trebuinta si nu trebuie sa mai fi interesat de cum schimba, la ce viteze sau cum o face.
        Daca totusi vrei sa detii un oarecare control nu ai decat sa treci in M si sa te joci cu schimbarile de treapta in sus. Uneori am chef si de asa ceva si este chiar foarte placut sa schimbi doar cu un mic impuls asupra manetei.

        Comment


        • Silviu, am incercat sa rezolv multe defecte la masina, unele am reusit altele au ramas in coada de peste. Am apelat de 2x la ANPC, caci altfel nu vroiau sa o trateze de rugina la capota (1 an avea masina). S-au inlocuit piese, revopsit elemente, dar in final, când mai aveam cate ceva de facut, au asteptat sa expire garantia si nu au mai vrut sa faca nimic, desi i-am amenintat cu ANPC, au tras de timp in favoarea lor. Unii poate nu au timp sa le rezolve in service, altii nu vor sa se umble in masina, pe principiul ca este noua. De rugina stiam ca e o problema la Dacia, dar la fel ca tine am presupus ca mie nu mi se intampla, dar ghinion. Acu ce sa fac, oricat as sta pe capul astora, problema nu se rezolva si ramane acolo, ba mai mult, unii mecanici mi-au zis ca sursa zgomotelor la masina este sigla masinii si ca trebuie sa ma obisuiesc sa nu le mai bag in seama....

          Comment


          • Eu tocmai am facut un drum de 300 de km extraurban si am mai observat ceva. Nu mai face kickdown din 5 in 3 sau din 4 in 2, decat daca am sub 2000 de rpm. Daca am 2000 de rpm sau peste, face kick down doar o singura treapta indiferent de cat de tare apas acceleratia.

            Comment


            • De cand o am am facut kickdown doua trepte doar daca am apasat pedala de acceleratie dincolo de punctul dur. Pana la punctul dur a coborat doar cate o treapta la apasarea mai ferma a acceleratiei, niciodata doua trepte. Este adevarat ca nu stiu daca am dus pedala "la fund" mai mult de trei-patru ori in aproape doi ani de folosinta si asta mai mult la inceput cand eram curios sa vad cam ce poate motorasul.

              Comment


              • La mine inainte, in 90% din cazuri, cu acceleratia apasata la jumatate, sarea din 5 in 3, mergea de la 5000 la 6000 de rpm dupa care schimba a 4-a. Acum imi place mai mult si treapta 4 urca destul de repede in ture

                Comment


                • Deci, am zis sa incerc manevra cu frana de mana trasa un dinte. Avertizarea aia de frana de mana trasa tine vreo cateva secunde, dupa se opreste (Am realizat ca-i aceeasi avertizare care porneste cand opresc motorul si am portiera deschisa. O fi vreo legatura), am observat ca fie in parcari sau in trafic bara la bara am un control mult mai precis, de asemenea, frana o folosesc mult, mult mai putin (ca nu mai trebuie sa infranez practic dorinta ei de a merge inainte)

                  Comment


                  • Eu pot sa confirm ca la manevre fine fata-spate, in timpul parcarilor, cu frana de mana trasa un dinte, masina pleaca doar cu acceleratie, iar daca iei piciorul de pe acceleratie, decupleaza ambreiajul. Recomand testarea mai intai intr-un spatiu liber pentru acomodare si pentru a invata comportamentul.

                    Comment


                    • Incercati cu incredere. Frana trasa un doar un dinte apropie sabotii de tambur fara sa-i atinga , mai ales daca ati trecut de 20 000 km.

                      Comment


                      • Am testat acum cu usa intredeschisa la prima treapta (doar sa se aprinda ledul in bord, usa nu se deschide prin impingere). Acelasi comportament ca la frana de mana cuplata un dinte. Pe display clipeste N, dar masina se deplaseaza prin accelerare. Se parcheaza usor prin accelerari usoare succesive, fara frana deloc, controlul e foarte fin. Cine nu vrea cu frana de mana poate incerca cu usa soferului deschisa la prima treapta.

                        Comment


                        • Poate nu am fost destul de clar. Deschideti usa si o inchideti foarte usor, cat sa ramana jumatate de cm mai in afara caroseriei. Daca o imingeti cu cotul, nu se deachide deloc.

                          Comment


                          • da decit prima treapta de inchidere a usii
                            semnalizeaza in bord usa inchisa incomplet

                            Comment


                            • Asa se pare ca e dezactivat crawling-ul. Eu ma impac de minune cu asta la parcari.

                              Comment


                              • De lecturat: https://www.libertatea.ro/stiri/un-r...ie-2612204/amp

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google