Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • georgstelsib cu intarziere atasez si eu datele despre cutia mea si cu stupoare observ ca sunt identice cu ale tale.
    Attached Files

    Comment


    • Multumesc mult colegului Eastcowboy care desi nu cunoaste limba romana este mai roman decat multi romani . Dupa VIN-ul masinii mele mi-a pus la dispozitei o baza de date dedicata care ne va fi de mare folos noua celor cu easy- si nu numai . Am si incercat softul , am luat cunostinta de erori si chiar am sters una la injectie . Programul este prietenos si intuitiv , usor de invatat . Pentru inceput, dupa instalarea softului veti constata ca fonturile sunt cam mici . Daca este posibil micsorati rezolutia ecranului de telefon . Apoi in tabul dreapta sus font apare o fractiune din doua cifre , clic pe ele si cu sageata tastaturii dati inapoi stergandu-le . In continuare scrieti font marime 24 . Atat va fi suficient pentru a fi inteligibil . In continuare mergeti prin intuitie .
      Capturi soft.:
      Pentru stergere clic pe injectie , va informati asupra codului de eroare , si mergeti la stergere daca doriti .
      Attached Files
      Last edited by 77sky; 9 June 2020, 17:31.

      Comment



      • @ georgstelsib de acord cu tine si chiar imi pare bine ca ti-ai schimbat pararea. Cand recomandam si celelalte softuri (PyRen, PyClip cu sl4a, PyClip bazat pe instalarea lui Zmiterm, ddt4all, etc.), am urcat tot ce trebuie pentru unele (inclusiv tutoriale de instalare) si scriam "Fiecare foloseste ce soft doreste, cu cat sunt mai multe optiuni cu atat mai bine."
        tu ridicai in slavi doar EcuTweaker si spuneai despre celelalte (asta pe langa restul jignirilor):
        "Cat despre Pyren , nu mi-a placut . Nu este ceea ce avem noi nevoie , doar interval de service ..."
        "Ce-i cu Pyren-ul asta de vrei sa-l bagi pa gatul tuturor ?"

        Dar e bine ca ai schimbat atitudinea fata de aceste programe, si ele sunt simple, usor de folosit si de ajutor functie de ce se doreste. Fiecare are avantajele sale.
        Fisierul generat pe baza seriei VIN l-am recomandat la toata lumea, am si detaliat cum se poate obtine, am dat destule capturi din el, etc.
        Apoi si pentru Easy-R am scris ca e bine sa se foloseasca PyRen (inclusiv modul DDT) sau PyClip pentru o serie de lucruri (mai ales monitorizare), si din ele am atasat o serie de alte capturi.

        Si eu doresc sa ii multumesc mult colegului eastcowboy pentru timpul sau, munca sa si mai ales dorinta de a ne ajuta. Toata stima si consideratia pentru astfel de Oameni!
        Toate materialele oferite sunt de mare ajutor, plus ca este tot timpul o placere pentru mine sa invat lucruri noi de la cineva cu o asa mare experienta.
        Last edited by Gil26; 9 June 2020, 17:29.

        Comment


        • Descarcati programul propus de catre colegul Eastcowboy ale carui capturi sunt mai sus :


          Comment


          • Colegul eastcowboy a oferit cu multa genorizitate tuturor atat acest program dedicat pentru noi dar si schemele VISU si un fisier generic (bazat pe VIN) pentru JS3. Toate aceste informatii au fost postate pe topicul dedicat: https://www.loganclub.ro/forum/forum...ddt4all/page13 postul #190.

            Comment


            • MulÈ›umesc georgstelsib !
              Am aplicat astăzi tutorialul tău și a funcționat! Îți mulțumesc pentru claritate și disponibilitate!

              P. S nu vreau sa mă implic in disputele de aici! Doar vreau sa ii mulțumesc colegului care mi-a dat mura în gură tutorialul și a funcționat perfect

              P. P. S cutia schimbă ca în ziua 1. Pentru mine este ultra suficient.

              Comment


              • @ rodavidoff nu e vorba de nici o "disputa". Eu am atras atentia asupra unor greseli si omisiuni, nu numai in tutorialul copy-paste (chiar si numerotarea gresita pe care am facut-o in graba), in schimbul argumentelor am primit jigniri (bazate tocmai pe opusul celor ce am scris). Insa totul e bine cand se termina cu bine si pana la urma asta conteaza.
                Bine macar ca acum se foloseste si Pyren (PyClip) despre care pana acum se spunea ca "Nu este ceea ce avem noi nevoie".
                Si bine ca se da atentie si erorilor despre care se scria "Eu nu indraznesc sa dau stergere erori" apoi s-a oprit la punctul 11 (DA sau NU) iar acum "va informati asupra codului de eroare , si mergeti la stergere daca doriti" (desi de unele se "scapa" chiar mai greu). Incet-incet se capata experienta si curaj si cu ele.

                Eu ma bucur cand sunt cat mai multi colegi care folosesc corect si bine aceste programe (si nu numai pentru calibrare), experienta fiecaruia este binevenita si utila, putem invata cu totii din ea (iar eu chiar fac acest lucru), si aportul fiecaruia dintre noi este benefic tuturor.
                Procedura de calibrare este simpla si usor de facut, trebuie putina grija si atentie, atat si nimic mai mult.

                Aici inchei discutia si pe tema aceasta, ma retrag elegant (indiferent de ce jigniri mai primesc) si scriu si eu (rog a nu se interpreta altfel pentru ca sincer cred asta): multumesc si eu @ georgstelsib chiar am invatat cateva lucruri utile de la tine.

                Comment


                • Ne bucuram ca ti-a reusit operatiunea . Daca instalezi EOBDII facile postat mai sus , ne-ar prinde bine datele de identificare , sa vedem daca avem acelleasi variante de soft si hard . Ar fi interesant sa vedem si captura cu erorile identificate pe masina ta ( cu programelul de mai sus oferit de eastcowboy) . Eu la cutie nu am inregistrata nicio eroare . Asteptam si de la Nickey capturile .

                  Comment


                  • Daca am tinut scorul bine, avem 6-0 pentru calibrare.
                    Observ aici si o posibila impacare intre colegii nostri dragi. Sper sa tina, sa lase totul in urma si sa se bucure de pace.

                    Comment


                    • Datele de identificare se pot obtine foarte simplu si usor din "programelul" oferit cu generozitate de colegul eastcowboy.

                      Comment


                      • Ieri s-a intamplat iar ceva ciudat (s-a mai intamplat si inainte de vreo calibrare, deci nu e din cauza ca am gresit sau stricat eu ceva). Ies frumos de pe drumul secundar pe cel principal, trece din I in II, dar trece intr-un fel ciudat care s-a si auzit mai mult a fortat, dupa care pur si simplu nu mai accelera in II, cu pedala la fund, cum voiai, nu mai voia sa accelereze, o tinea constant intr-un fel. Dupa ce am incetinit putin si am accelerat din nou, parca si-a revenit si a inceput sa accelereze din nou. In afara de asta, sunt zile cu trepidatii daca efectuez vechea manevra cu luat piciorul de pe frana si pus din nou fix in momentul in care se simte un mic tremurat, si zile in care n-are absolut pe naiba indiferent de ce ii fac. Per total sunt multumit, pot spune ca inainte de calibrare din I in II si invers se simte "ceva", nu pot explica clar, de afara nu se aude mare lucru, insa se simte o "ceva" super scurt, sotia nu simte din dreapta, dar o simt prin volan si scaun, mai ales ca sunt atent.

                        Comment


                        • Originally posted by Onixer View Post
                          Ieri s-a intamplat iar ceva ciudat (s-a mai intamplat si inainte de vreo calibrare, deci nu e din cauza ca am gresit sau stricat eu ceva). Ies frumos de pe drumul secundar pe cel principal, trece din I in II, dar trece intr-un fel ciudat care s-a si auzit mai mult a fortat, dupa care pur si simplu nu mai accelera in II, cu pedala la fund, cum voiai, nu mai voia sa accelereze, o tinea constant intr-un fel. t.
                          Ai descris bine . Am patit si eu de cca. trei ori . S-a balbait calculatorul masinii ( cred ca cel de injectie sau mai degraba functia care controleaza cursa pedalei de acceleratie printr-un potentiometru), dar s-a intamplat la inceput pana in 10 000 km . De atunci niciodata . Dar nu mai " accelerez" miscarile levierului cutiei si mai ales nu-l zapacesc "cu miscari brauniene" , la fel si pedala de acceleratie ( nu-i mai dau suturi).

                          Poate n-ar strica sa faci o noua calibrare cu cutia calda si bateria full incarcata , fara graba si mai ales pentru siguranta respectand timpii de "odihna " intre etape . Pauzele sunt benefice pentru a da timp sa se scrie noile valori , mai ales cel de la sfarsit de cca 4 minute . Am remarcat ca timpii de scriere trebuie respectati atunci cand operam modificari la medianav ( deschideam usa si asteptam sa se stinga bordul , cca 3 minute)

                          Comment


                          • Da, pai oricum am facut o a doua calibrare desi nu cred ca am mai postat aici. A doua a fost facuta cu cutia la cald, dupa un drum de circa 500km facuti, in parcare cand am ajuns, respectand toti pasii impusi

                            Comment


                            • Atunci poate ca ar fi bine sa instalezi softul eastcowboy ( dedicat sandero II) si sa vezi daca ai memorate erori la injectie

                              Comment


                              • Este pentru a doua oara in decurs de doar cateva posturi in care se insista pe acest download "incearca".

                                Asa ca repet: linkul respectatului coleg eastcowboy de pe topicul dedicat: https://www.loganclub.ro/forum/forum...ddt4all/page13 (postul #190) este inca activ. Pe langa acest program a oferit cu generozitate si alte informatii utile ce merita a fi descarcate.

                                Dar deh, ce ne mai place.....
                                Last edited by Gil26; 10 June 2020, 17:09.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google