Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut /bun venit in aceasta comunitate

    Daca "​Am luat de curând un 1.5 dci easy r ..." atunci poti sa citesti si sa postezi in celalalt topic:​​​​​​

    iar acolo gasesti multe informatii, detalii, experiente, etc... exact pentru masina pe care care ai achizionat-o (plus ca pe acolo NU sunt asa multe posturi despre "celebrele zdruncinaturi" ca pe aici).

    Sa o stapanesti sanatos si volanesti cu placere, multi km fara probleme!

    Comment


    • Bună ziua grup!
      Detin un Logan 0.9 Tce 2019 Easy-r

      Am trepidații la plecarea de pe loc.
      ma gândeam sa-i fac o calibrare la fiecare 10.000 de km.

      credeți că ar ajuta?

      Comment


      • Vă salut! Pentru o calibrare la un easy r în Timișoara ? Știe cineva un mecanic…la Dacia tocmai în martie am găsit și tot am probleme cu acele linii intermintente uneori . Mulțumesc anticipat!

        Comment


        • Salut, daca tin bine minte avem un coleg de forum in Timisoara care se pricepe la diagnosticarea X52, daca citeste postul tau si daca doreste sa te ajute atunci te poate contacta.

          Dar eu sunt putin sceptic ca doar o “calibrare la un easy r” (iar despre “calibrare” s-a discutat foarte-foarte mult si in acest topic) iti va rezolva problema “cu acele linii intermintente uneori”, tinand cont si de ceea ce ai scris in alta parte “… ( problema acele trei linii care apar și nu pleacă decât în R, doar când vrea ea)…”. Destul de probabil ca acest efect / simptom se va agrava in timp, plus ca acest mesaj are mai multe potentiale cauze (doar ca info atasat si o captura, fiecare dintre acestea avand proceduri separate), unele cauze putand sa fie mai usor de rezolvat altele insa necesita investigatii si analize mai aprofundate, tocmai de aceea nu sunt multe persoane \service-uri care “se baga” la aceasta transmisie Easy-R si care pot sa si rezolve problemele in mod corespunzator (si nu de putine ori s-a “apelat” si la “Nivel de expertiză superior” cand masina a fost chiar imobilizata).
          Attached Files

          Comment


          • Mulțumesc mult ! Ideea este ca am cumpărat mașina pregătit de orice problemă doar ca greșeala mea a fost ca nu m-am interesat in timp util de cineva care sa fie priceput pe aceste probleme in zona unde locuiesc. Am citit și răsfoit tot ce ați scris și apreciez ca ajutați mulți dintre voi cu orice informație .Mi-a făcut figura asta de două ori iar ieri am sunat la reprezentanta dar prin martie abia au liber…

            Comment


            • O mica poveste, sper sa ajute pe cineva, poate si pe colegul Madalin14.
              De vreo jumatate de an parchez masina (0.9 tce easy R) in spatele blocului unde s-au trasat locuri de parcare perpendiculare pe o alee destul de ingusta. La iesirea din locul de parcare trebuie facut imediat un viraj stanga la 90 de grade pe alee (care se afla si intr-o mica rampa) apoi dupa inca 50 de metri iar viraj stanga 90 de grade si ... dupa alti 50 de metri un ultim viraj stanga tot la 90 de grade pentru a intra in sfarsit pe bulevard. Asadar dimineata, cu motorul rece si rotile bracate aproape la maxim, trebuia sa plec la drum, ceea ce s-a dovedit o reala provocare. Dupa diverse incercari (toate citite aici pe forum) am decis sa recurg la urmatoarea combinatie: motor pornit, astept 10-15 secunde (am vazut ca e si mai bine sa astept sa se incalzeasca motorul macar un minut sau doua) apoi cuplez schimbatorul in treapta a doua manual, frana de mana trasa un dinte. In tot acest timp piciorul este pe frana, eliberez usor frana si incep sa accelerez foarte incet. Cand turatia ajunge pe la 2000 rot/min se simte cum masina incepe sa plece foarte incet de pe loc fara niciun fel de trepidatie, cu rotile virate la maxim si usor in rampa. Rulez asa in continuare pana termin toate virajele si cand am iesit in bulevard (moment in care cutia probabil s-a mai incalzit si ambreiajul a patinat destul), las frana de mana jos si mut schimbatorul in D. Restul traseului se face apoi fara nicio problema. Evident ca frana de mana fiind trasa la plecarea de pe loc, apare avertizarea sonora, dar se opreste dupa 4 semnale. Am mai observat totusi ca in anumite zile, la plecarea de la primul semafor mai are tendinta sa trepideze usor. Am incercat sa las frana de mana ridicata un dinte si sa merg asa prin oras, adica drumuri scurte. Pare ca e mai bine, adica fiind dezactivat crowlingul, masina pleaca doar daca accelez eu si pot evita complet trepidatiile.

              Comment


              • Atasat si o lista cu codurile de eroare pentru o transmisie JS3 (in care le-am subliniat pe cele referitoare la calculator si actuatoare):
                Attached Files

                Comment


                • Astăzi, la km 340.000 am schimbat ambreiaj + placă, rulment și volantă.

                  M-am uitat la disc și era mâncat pe jumătate.
                  Sunt curios daca cineva s-a jucat cu "cursa " actuator-ului? (roboțelul care cuplează ambreiajul).

                  Am observat că poate fii modfiicată.

                  Menționez, am cutia : JS3 (002) - S087085
                  JS3 - CUTIE DE VITEZE SEMIAUTOMATĂ CU 5 TREPTE – TRACŢIUNE FAŢĂ
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • Daca ai observat ca poate sa fie modificata "cursa: actuatorului (robotelul care cupleaza ambreiajul) atunci mult SPOR cu aceasta "joaca" ...

                    Comment


                    • Tangential la actuatorul ambreiaj si “cursa” acestuia dar in alta ordine de idei: un user a cerut ajutorul pentru codurile de eroare atasate, a primit si un raspuns “…Ar trebui facuta o calibrare si sterse cele doua erori …” fara insa sa stie ca toate cele trei erori se refera la ansamblu mecanisme (actuatorul) de actionare ambreiaj (doar ca info aceste coduri de eroare sunt valabile si pentru TS4) iar o “calibrare” despre care s-a tot discutat foarte mult si in acest topic nici in acest (ne)caz NU ajuta cu nimic, egal de ceea ce scriu unii “specialisti” in calibrari, plus ca asa cum am scris de nenumarate ori conteza si cum /in ce conditii sunt facute acestea, inclusiv succesiunea comenzilor ex AC062, AC070, AC071, AC048, AC039 sau chiar si AC063, verificarea parametrilor aferenti si a starilor ex PR292, PR293, PR245, ET288, etc. … iar daca NU se respecta toate acestea chiar si dupa inlocuirea actuatorului ambreiaj doar se “pierd” nervi, timp, bani, …. fara sa se rezolve complet problema.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Recent,după mers in trafic intens ,la oprirea motorului cutia intra in avarie(apar liniuțele intermitente și rezistența).După câteva minute își revine și apoi pot pleca mai departe.Pe tester îmi
                        apare eroarea DTC080A54,ansamblu mecanisme de acționare ambreiaj.M-am programat in reprezentanta pt.o recalibrare desi știu care este procedura de diagnosticare,dar nu vreau sa risc.Daca nu se rezolva cu recalibrarea probabil voi fi nevoit să schimb actuatorul de acționare a ambreiajului sau kitul de ambreiaj,sau poate ambele .

                        Comment


                        • Despre eroarea DTC080A54 s-a mai discutat pe acest topic, am oferit si procedura de diagnosticare plus alte detalii si exemple referitoare la aceasta, etc. ...

                          aurbrz , imi pare rau sa citesc asta, iar daca tin bine minte cu ceva timp in urma ai schimbat actuatoarele inclusiv cel ambreiaj.
                          Asa repede (chiar daca si asta poate sa fie relativ) sa apara aceste probleme si eroarea DTC080A54 ?!

                          Comment


                          • Da ,se pare că la mine nu țin mai mult de 60 000 km.Este adevărat că merg mult în oraș la ore de vârf,dar totuși țin cam puțin .Data trecuta am schimbat la 67 000km iar acum am 127 000.Cu ultimul ambreiaj schimbat am făcut 80 000km,sa zicem că se acceptă uzura .Poate îmi spui și mie postul unde s-a discutat despre aceasta eroare.Multumesc!

                            Comment


                            • In primul rand am stat "in cumpana" daca dau sa nu "Like" postului tau, pentru ca nu poti sa dai like unui NEcaz, dar l-am dat mai ales pentru modul in care doresti sa rezolvi aceasta problema.

                              Apoi despre eroarea DTC080A54 chiar putin mai sus in postul 6865 am exemplificat-o si comentat putin, dar repet ca desprea ea s-a mai discutat, au mai fost useri care au avut-o, atat in acest topic cat si in celalalt (asa cum am scris este si pentru TS4). Din pacate (asa cum am mai scris) doar o recalibrare NU a rezolvat aceasta eroare in toate (ne)cazurile pe care le cunosc.

                              Nu mai caut acum in acest mare topic, dar daca doresti scrie si pot atasa acum (imediat aici) procedura de diagnosticare si orice alte informatii doresti.

                              Comment


                              • Da, mulțumesc.Procedura de diagnosticare o cunosc,dar nu vreau să mă "bag" ,mă las pe mâna reprezentanței.Ce mă deranjează cel mai mult,nu este faptul că trebuie să schimb un actuator sau un ambreiaj ci așteptarea care urmează până aduc piesele(1 luna pt actuator!)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google