Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OK, daca masina are 20k km si s-a facut ”calibrarea” s-ar putea deduce ca a avut\are ”probleme”, faptul ca ”proprietarul e mecanic de meserie” ar putea ”ajuta” (si asta chiar daca sunt mecanici si mecanici, unii mai ”de meserie” altii mai putin, asta ”in general” si evident ca nu ma refer la ”cazul” de fata), ”tot suportul e asigurat de t0rquemadaclar implica ca ”operatiunea” s-a executat conform (”ca la carte”) iar asta conteaza cred foarte mult. Este bine si ca ”are acces la CLiP” chiar daca rutinele, comenzile, adresele, etc. sunt aceleasi totusi ele sunt corespunzatoare. Dar toate acestea nu inseamna neaparat ”că nu sunt probleme” sau ca acestea s-au rezolvat definitiv, cred ca trebuie ”urmarita” in timp si mai ales ”in functionare” altfel trebuie ”abonament” la ”calibrari” (insa mecanic + CLiP + t0rquemada = sanse foarte mari de ”rezolvare” ).

    Iar pentru ca tot a venit ”vorba” si s-a ”discutat” atat de mult pe aici atasez ”procedura oficiala” de calibrare la JS3, pe care si eu am recomandat-o (dar cu unele ”mentiuni”, plus ca nu este chiar ”totul”), asa buna\rea cum este ea, sper acum sa fie destul de clar asta.

    PS: tot asa sunt ingineri si ”enjineri” (deh,... doar ”softul” bata-l vina , nu si\sau componentele HW plus ”mecanice”):
    Citez un inginer din București "este vorba despre soft, oricâte ambreiaje am schimbat după un număr aleatoriu de kilometri se întâmplă la fel. Mergi și tu cu un dinte tras la frana de mână și aia e. Dacia nu va mai face nimic legat de aceasta problema a Easy-R pe js3". End of story.
    Attached Files

    Comment


    • Gil, de ce nu s-a discutat pe club Sandero forum despre easy r aka js3 sau ts4, asa cum se discuta aici?
      ​​​​​

      Comment


      • Din pacate calibrarea o sa fie exact ca un drog. Dupa ce o faci prima data, trebuie sa o tot repeti ca sa obtii starea de perfectiune. Nu stiu cat de des, dar as estima undeva intre 100-300 de km, cam atat o sa tina. Nu stiu care sunt factorii care determina decalibrarea.

        Comment


        • Se pare ca te contrazici ”putintel” singurel cu drogul cu care pana acum te-ai tot ”laudat” pe aici ca l-ai luat (facut) ”ca sa obtii starea de perfectiune”, iar ”estimarile” tale (ex acum ”undeva intre 100-300 de km, cam atat o sa tina”) ca si ”presupunerile” din multe alte posturi ...no comment :
          Originally posted by nickey1982 View Post
          Am facut un drum in provincie de 300 de km, apoi masina a stat parcata afara timp de 8 zile, la temperaturi chiar si de -10 grade. Dupa 8 zile, a plecat perfect de pe loc, cu plecare in linie dreapta, ce-i drept, desi aveam ceva emotii. Am revenit in Bucuresti, din nou, masina a plecat perfect la prima plecare in zi. De atunci a trecut o saptamana si desi am revenit la drumurile scurte, am prins de cateva ori aglomeratie foarte mare, asa ca am trecut aproape prin toate testele posibile.
          Nu stiu ce face exact acea prima plecare de pe loc cu acceleratie, dar cel putin in cazul meu, se pare ca rezolva problema. Cred ca am in jur de 3 luni in care masina nu a mai trepidat niciodata.
          Plus ca mai este pe aici si ”solutia” cu:
          Recalibrarea la 5000 - 8000 km , sau chiar 10000 km si demararea din cand in cand (atunci cand te incearca primele vibratii) in treapta - II-a manual rezolva in totalitate problema vibratiilor

          Last edited by Gil26; 5 June 2021, 11:12.

          Comment


          • Cred ca nu ai citit cu atentie. Acolo vorbeam de metoda de a pleca de pe loc cu acceleratie, nu de calibrari. Calibrari am facut, nu mai stiu exact cate, cred ca vreo 5 si au tinut temporar.

            Comment


            • Cred ca am citit cu atentie, tocmai de aceea am si subliniat.....Deci ramane... undeva intre100 - 300 km ???

              Comment


              • Efectul calibrarii la mine cam atat a tinut. N-am stat sa dau reset la km dupa calibrare si sa ma uit exact cati km am facut pana la reaparitia trepidatiilor, e doar o aproximare, 100 de km in cazul nefericit si maxim 300 de km in cazul fericit.

                Comment


                • OK, atunci asa ramane si se pare ca "rezolvarea" cealalta (o recalibrare+demarare treapta II) este mult-mult mai "buna", caci "tine" 5-8 chiar si 10k km

                  Comment


                  • Originally posted by pistritu View Post
                    Gil, de ce nu s-a discutat pe club Sandero forum despre easy r aka js3 sau ts4, asa cum se discuta aici?
                    ​​​​​
                    Pentru colegul Gil26, dacă cumva aveți cont pe acel forum.

                    Comment


                    • Mda, cred ca nu e frecventat acel forum, ceva de genul, bănuiesc ca asta e răspunsul legat de clubsandero. Mi-ar fi plăcut sa fi fost și dincolo dezbatere despre js3.

                      Comment


                      • Va invit sa ascultati doar 50 de secunde din ce spune Robert Adam (care a mai fost mentionat aici pe forum) https://youtu.be/4ogCevEL358?t=420 despre plecarea de pe loc cu o cutie automata cu ambreiaj. Oare nu se refera la trepidatiile noastre? Eu parca ma regasesc in ce descrie acolo.

                        Comment


                        • Uau auzim automată, dar nu citim și nici nu cităm tot, care e legătura între Easy-R(JS3) și EDC(DC4) ?!

                          PS. Pentru cei care nu știu EDC (DC4) e cutie autoamată dublu-ambreiaj , un fel de DSG,
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Plecarea de pe loc nu tot apropiind un disc de ambreiaj de volanta se face?
                            EDC nu e tot un fel de robotizata cu un ambreiaj in plus?

                            What is a Dual Clutch Transmission (DCT)? | Booth's Motor Group (booths.com.au)
                            Last edited by nickey1982; 10 June 2021, 10:18.

                            Comment


                            • Măcar să ne informăm de la sursă:

                              EDC= Efficient Dual Clutch

                              ECD: performance and environment protected. Get all the details on Renault's new automatic gearbox with Renaud Trouvé, EDC General Manager // EDC : performa...

                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Fiecare producator a dat un alt nume cutiei, dar principiul de functionare e acelasi pentru toate cutiile cu un ambreiaj sau doua. La plecare de pe loc, ambreiajul se apropie de volanta usor pana cand se lipeste de aceasta. Doar ca ambreiajul e comandat de un actuator si nu de pedala de ambreiaj.
                                N-am gasit pana acum nicio cutie cu dublu ambreiaj unde sa nu existe problema trepidatiilor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google