Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Linkurile din topicul Manual de utilizare Logan mcv din 2018 sunt active (manuale in limba romana):
    Va salut, as avea nevoie de un manual de utilizare mcv din 2018 in romana pdf, Word, etc. De unde as putea sa il descarc? Va multumesc.

    Daca sunt probleme le pot urca din nou.

    Comment


    • 0,9 TCe cu Easy-R exista inca in oferta Daciei pe piata din Franta pentru cele doua Sandero (adica exact pentru modelele care au cea mai mare cautare acolo) si pentru MCV.

      Comment


      • Pai in Franta sunt obisnuiti deja cu minunatia de la Renault. Dar nu exista deloc in Germania, Belgia, Italia, Austria,...
        Am punctat putin despre partea mai putin frumoasa a Daciei. Sa spui ca la EasyR ambreiajul e inclus in garantie iar apoi cand vin clienti cu trepidatii sa le propui cota parte din costuri nu e prea fair. La fel de adevarat este ca nu stim cate EasyR au fost vandute si cate au probleme. Una e sa fie un procentaj foarte mic si alta e sa fie unul mare.
        Iar Dacia are totusi si avantaje si lucruri bune fata de concurenta.
        Last edited by Gil26; 11 May 2019, 20:18.

        Comment


        • In Germania easy-r s-a scos din cauza emisiilor de gaze care sunt mult mai restrictive decât în alte țări.

          Comment


          • Esti sigur de ce spui?

            Eu stiu ca normele de poluare pe care trebuie sa le indeplineasca autoturismele noi sunt identice in toate tarile membre in Uniunea Europeana.

            Deasemenea toate autoturismele noi care se vand in tarile Uniunii Europene indeplinesc normele de poluare.

            Comment


            • InformaÈ›ia am luat-o de pe un forum german, dar citind mai in profunzime trebuie sa rectific.Initial combinatia 0,9tce easy-r s-a retras din cauza nerespectarii standardului de emisii iar ulterior din motive de garanÈ›ie. NemÈ›ii care vor masini cu easy-r trebuie sa le importe din Olanda unde sunt inca disponibile.

              Comment


              • Care ar fi rezolvarea cu easy-r-ul? Rezolv ceva dacă mă duc în service la ei? E chiar frustrant dimineaÈ›a să nu pot miÈ™ca maÈ™ina normal...
                Am întrebat pe cineva și mi-a spus că e rece motorul și din cauza asta face așa,ceea ce mi se pare aberant.Nu mă intereseaz ăcă e rece motorul,vreau să meargă normal la o mașină din 2019.

                Comment


                • Poate asta e normalitatea anului 2019 la masinile DAcia/Renault.

                  Comment


                  • benny13 O rezolvare permanenta, momentant nu exista, nici pe garantie, nici cu bani. Eu dimineata, la prima plecare de pe loc, cand nu am spatiu sa apas si acceleratia ma deplasez cu frana de mana ridicata un dinte.

                    Comment


                    • Azi dimineață aveam nevoie să mă întorc È™i am preferat să fac 200m în + că riscam să lovesc ceva,nu e controlabilă.
                      O să încerc așa,să văd dacă e mai ok..

                      Comment


                      • Da, cu frana de mana trasa un dinte ca sa dezactivezi crawling, simti ca ai mai mult control in miscari fine

                        Comment


                        • Nelamuriri: pana la urma a incercat cineva, o perioada mai lunga, sa evite (pe cat posibil) sa apese frana (un timp indelungat) atunci cand masina este in viteza 1 si eventual viteza 2?
                          Adica la plecarea de pe loc sa ridice brusc piciorul de pe frana (evident atunci cand situatia din trafic o permite) si imediat sa apese (macar putin) acceleratia iar la oprire (ex. la semafor dar nu doar atunci) sa duca maneta in N inainte ca masina sa se opreasca (uneori poate chiar inainte sa apese frana)?

                          Comment


                          • Da, eu incerc asta inca de anul trecut. Doar ca nu scot pe liber decat daca preconizez ca oprirea e mai lunga de 30 de secunde si doar dupa ce masina se opreste complet. Dar, franez mai ferm si aud cum ambreiajul decupleaza inainte ca masina sa se opreasca de tot.
                            Trepidatiile nu se mai manifestau decat la o parcare foarte stramta, dupa multe manevre gen de 5 ori in fata, de 5 ori in spate. Acum, de cand am descoperit frana de mana trasa un dinte, nu mai apar nici acolo.

                            Eu cred ca sursa trepidatiilor este atunci cand masina este in crawling si vrea sa atinga cei 6-7 Km/h, iar noi incercam sa scadem aceasta viteza apasand pedala de frana.
                            Last edited by nickey1982; 13 May 2019, 14:17.

                            Comment


                            • Eu mai scot in N atunci cand stiu ca semaforul dureaza mai mult, cand astept sa intru pe o strada cu trafic intens, cand se sta mult intr-o coloana unde se merge la pas sau pur su simplu atunci cand am eu chef sa nu tin piciorul pe frana. In aceste situatii, daca vreau S&S trag frana de mana.

                              Piciorul nu-l ridic brusc de pe frana aproape niciodata iar la semafor scot uneori in N cu cateva zeci de metri inainte de oprire. Nu am reguli clare, procedez pur si simplu asa cum am eu chef in situatia respectiva.
                              Last edited by gabrieln1960; 13 May 2019, 14:24.

                              Comment


                              • Am patit ceva curios, am iesit zilele trecute de pe o strada laturalnica si cand a dat viteza a doua, s-a auzit un carait sau ceva, masina statea la 1500rpm oricat acceleram nu mergea mai mult de atat. Am franat pana la 0 si dupa ce am plecat din nou n-a mai avut nicio problema. Scosul in N in timp ce masina e in miscare nu dauneaza cutiei?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google